1. این شیر برقی هیدرولیک تایوانی ها در تمام مدل ها قابلیت پذیرش فشار بالای سیالات را دارد. وزن پایین، قابلیت حمل آسان، امکان استفاده حتی بدون همراه از خصوصیات این تخته انتقال کاربردی میباشد. در صنایع معمولی نیز پرس های سنگین وزن و جابجا یی پلهای متحرک و قسمت عمده اعمال ماشینها ی راهسازی توسط نیروی هیدرولیک صورت می پذیرد . « جک روغنی 2 تن برند اکتیو مدل AC3002 » قابلیت بلند نمودن اجسام سنگین تا وزن 2 تن (عموما خودروهای سواری سبک و نیمه سنگین) را دارد.از این جک عمدتا جهت بلند نمودن خوردو استفاده میشود. خودروهایی که از این سیستم تعلیق بهره میبرند از دیدگاه آسایش و لذت سواری یک سر و گردن بالاتر از خودروهای معمولی هستند. در ماشین های سنگ تخت با اسپیندل عمودی ، از سنگ سنباده استوانه ای نوع2 استفاده می شود که روی یک اسپیندل عمودی نسب می گردد . یک آزمایش باستان شناسان یک ابوالهول غول پیکر به طول 80 متر و 20 متر ارتفاع پیدا کردند و معلوم شد که این کلوسوس سنگی در داخل آن توخالی است.

این بالابرها معمولا به صورت اختصاصی و با توجه به نیازها و خواستههای هر شخص طراحی میشوند، اما همگی دارای یک ریل ثابت روی سقف میباشند. کلاچ مورد استفاده از نوع اصطکاکی خشک بوده که نسبت به نوع کلاچ توربینی دارای عمر مفید کمتری میباشد. به عنوان پمپ های فشار متوسط در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. اين قطعه در تراکتورهاي مسي فرگوسن و جاندير از نوع سياره اي ساده است. منتهي از نظر عملي بخاطر كاهش ريسك از بين رفتن فاصله ايمن و همينطور رفع حدودي مشكل قفل شدگي ليفترهاي هيدروليك در دور بالا ( تمام ليفتر هاي هيدروليك در دورهاي بين 5000 تا 5500 به بالا دچار قفل شدگي ميشن و چون زمان كافي براي تخليه روغن بين پلانجر و بدنه باقي نميمونه سوپاپها رو به مرز از دست دادن clearance ميرسونن ) ما 1 دور پايينتر از نقطه تماس اول رو بعنوان پيش بار در نظر ميگيريم.

دو مدل ليفتر هيدروليك وجود داره كه ما آموزش رو بر مبناي نمونه پلانجر دار كه رايج تره شروع ميكنيم و نمونه هاي قارچي رو ميگذاريم براي تاپيك خودروهاي ديگه . از بين رفتن اين حاشيه مجاز به معني اينه كه سوپاپها ديگه قابليت نشستن كامل روي سيتشون رو ندارن كه گذشته از فراز گاز به بيرون از اتاق احتراق و افت توان و افزايش مصرف باعث ميشه سوپاپ بخش بزرگي از زمان و اتصال مكانيكي لازم براي خنك شدنش از طريق سيت رو از دست بده و بسوزه. پلانجر به صورت يك پيستون با جابجايي محدود ( معمولا حدود 1.5 تا 2 ميليمتر ) درون بدنه قابليت حركت داره و قضيه تنطيم اتوماتيك لقي سوپاپ ها در حقيقت همين حدود 2 ميليمتر فضاي بازي پلانجره. فاصله بين نقطه اول كه پيچ رو با دست سفت كرديد كه ديگه اسبك تكون نخوره تا نقطه دوم كه پيچ گوشتي سفت شد و بعدش سفت كردن بيشتر سوپاپ رو حركت داد كورس پلانجره.

وقتي اسبك كاملا آزاد شد پيچ رو با دست سفتش كنيد تا به نقطه 1 ( عدم حركت اسبك بوسيله دست ) برگرديم . حالا بوسيله دست پيچ تنطيم رو سفت كنيد تا نقطه اي كه اتصال بين اسبك و ميل تايپيت و سوپاپ ثابت بشه و نتونيد بادست اسبك رو حركت بديد . سفت كردن بيشتر از اين باعث حركت سوپاپ ميشه. در صورت وقوع این اتفاق گلند کج شده و به شافت گردان شائیده میشود و باعث فرسودگی هر دو قطعه میگردد. زماني كه برجستگي بادامك زير بدنه ليفتر قرار ميگيره و حركتش ميده سوپاپ يكطرفه مجرا رو ميبنده و از اونجايي كه مايعات قابل فشرده سازي نيستن ناچارا اتصال بين بدنه و پلانجر يك اتصال صلب ميشه و سوپاپ از حرت بادامك مثل يك سيستم ساليد تبعيت ميكنه.زماني كه برجستگي از زير بدنه عبور كرد و سوپاپ سر جاي خودش نشست بار از روي سيستم برد اشته ميشه و در صورت وجود فاصله خالي سوپاپ يكطرفه با وارد كردن بيشتر روغن فضاي خالي رو پر ميكنه..اگر عكس اين اتفاق افتاده باشه و فرضا بر اثر افزايش طول نياز به كاهش فضاي بين پلانجر با بدنه باشه اضافه فشار سيستم تا مرز رسيدن به فشار روغن كانال اصلي موتور پايين مياد كه باعث كاهش بخشي از روغن درون اين فضا و جبران افزايش ظول ايجاد شده ميكنه.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با هیدرولیک سعید وب سایت خود باشید.