3D پرینتر در خط مقدم از COVID-19 همه گیر

در مارس 20, به عنوان coronavirus وضعیت در شهر نیویورک بطرف نسبت به بحران تمام عیار لبنان Choksi

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

در مارس 20, به عنوان coronavirus وضعیت در شهر نیویورک بطرف نسبت به بحران تمام عیار لبنان Choksi بود بسته بندی یک تاکسی با دو Flashforge پرینتر 3D و به اندازه رشته به عنوان او می تواند مناسب است.

Choksi یک کتابدار متخصص در تحقیق و تکنولوژی آموزشی دریافت کرده بود یک ایمیل فوری شب قبل از پیر الیاس یک قلب و عروق همکار در NYP-مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا. الیاس به شدت مورد نیاز برای تولید بیشتر دنده محافظ برای کارگران بیمارستان درمان COVID-19 بيمار. او امیدوار Choksi سرپرست برای دانشگاه کلمبیا چاپ 3D آزمایشگاه ممکن است قادر به کمک.

"ایمیل بسیار طولانی بود و واقعا در مورد" Choksi می گوید در آستانه. به طور معمول او می تواند کمک کند. "اما من هیچ پرینتر" او به خاطر تفکر "بودند و ما در حال حاضر در روز سه یا چهار از راه دور کار می کنند."

خوشبختانه کلمبیا بیش از آن پرینتر. "در عرض چند ساعت, آنها مانند," آره, البته,'," او می گوید. Choksi کردم به کار در آپارتمان او تولید نمونه اولیه صورت سپر با تغییر منبع باز طراحی از یک شرکت به نام Budmen صنایع و 3D چاپ پلاستیک گیر است که دارای سپر و استوار بر روی پیشانی با یک تکه فوم-مانند مواد در میان است. او با استفاده از لوازم خریداری شده از کالاهای اساسی به کف دست زدن با هم در مورد شش واحد او سپس دست به الیاس یک روز پس از دریافت ایمیل از دکتر.

"او آنها را مستقیما به بیمارستان و آزمایش آنها را" او می گوید: "و او آمد و گفت:" آیا ما می توانیم از 1000 بیشتر؟'"

ما همچنان به تلاش برای پاسخ به COVID-19 گیر هر دو در یک دولت فدرال و سطح. پس از تبادل نظر و تلاش از دانشگاهیان و علاقمندان تولید و کارشناسان و حرفه ای شرکت کرده اند coalesced در اطراف COVID نقاط مانند شهر نیویورک برای دیدار با نیازهای مراقبت های بهداشتی کارگران و دیگران در خط مقدم پاسخ در تلاش است.

برخی از این طرح ها بسیار سازمان یافته هستند که شامل مشارکت در سراسر خطوط دولت به منبع مواد و استفاده از درجه صنعتی امکانات تولید. در عین حال تقریبا همه شروع به در اتاق زندگی می کنند از افراد با دسترسی به یک چاپگر 3D و نبوغ خود را به کنار هم قرار دادن اقدامات موقت به عنوان موجود تامین خطوط تلاش برای نگه داشتن.

"در یک دنیای کامل ما در هماهنگی در سراسر کشور, که در آن ما باید نقاط مهم و تمرکز ما منابع وجود دارد به طوری که کارکنان مراقبت های بهداشتی محافظت شده و بیماران هستند محافظت می شود. و همانطور که می میرد پایین کشتی ما چه باقی می ماند و به محل بعدی می گوید:" جیمز Hudspeth دستیار پروفسور پزشکی در دانشگاه بوستون و یک COVID پاسخ سرب در بوستون مرکز پزشکی.

که جهان ایده آل است که به دور از واقعیت است. چهره سپر که Hudspeth می گوید به ندرت مورد استفاده در استاندارد محیط های پزشکی در خارج از جراحی و انتخاب روش به پایان رسید تا بودن دوم در تقاضا تنها به ماسک صورت نقل شده است در تامین کوتاه مدت. "یکی از راه های مردم آلوده است و با دست زدن به سطوح و سپس دست زدن به صورت و یا ماسک. سپر عمل می کند به عنوان یک یادآوری شما نباید خود را لمس چشم و نباید خود را لمس دهان" Hudspeth توضیح می دهد.

مشکل این است که سپر تنها توسط تعداد محدودی از تولید کنندگان داخلی برخی از, اما بسیاری از خارج از کشور. و تولید کنندگان بزرگ تنها کشتی واحد در دسته بر اساس سفارشات از تهیه دفاتر از موسسات پزشکی و دولت های محلی و ایالتی.

"ما باید یک مرکزی عرضه و برخی از ایالت ها از عرضه است. اما وجود ندارد ظرفیت دیکته می کند که در آن بخش خصوصی تولید شده و یا خریداری شده مسائل می گذرد" Hudspeth می گوید. "متحده در حال مبارزه با یکدیگر برای این منابع و در هر بیمارستان در کشور در حال انجام همین کار است." که سمت چپ پزشکان و پرستاران و کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور تقلا برای دریافت به عنوان بسیاری PPE به عنوان آنها می توانند بدون در نظر گرفتن که در آن از آن می آید.

یک چهره سپر تبادل نظر تنوع به طور معمول متشکل از تولیدات و یا چاپ پلاستیک, نیم دایره, visor, گاهی اوقات به نام براکت که متصل شده است اغلب توسط چسب به یک تکه از فوم است که مبتنی بر پیشانی. واحد و سپس متصل به یک ورق شفاف پلاستیکی است که نشسته است در بالای صورت است.

همه چیز همراه با یک باند و یا یک شبیه الاستیک دستگاه. این یک راه ساده برای محافظت از صورت کسی که در تعامل با یک برنامه به طور بالقوه COVID مثبت بیمار است. این سپر می تواند ارزان تولید و به راحتی بررسی و سپس مورد استفاده مجدد قرار. آنها همچنین نمی به عنوان پیچیده و یا محدود با محدودیت های قانونی که می گویند تنفسی ماسک صورت.

عدم وجود مقررات اطراف صورت سپر ساخته اند و آنها را به یک گزینه جذاب برای تولید کنندگان بزرگ و کوچک به دنبال یک راه به زمین. مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک اعلام کرد که در اوایل ماه مارس که خود شرکت تولید دهها میلیون نفر از چهره سپر برای کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی کارگران و اپل سایت در حال حاضر ویژگی های یک آموزش برای نصب و راه اندازی این واحد است.

در شمال غربی اقیانوس آرام نایک که مقر آن فقط در خارج از پورتلند است repurposed مواد و فرآیندهای تولید برای آن در حال اجرا کفش برای تولید سپر چهره های بیش از حد. تعداد بی شماری از شرکت های دیگر از جف بزوس-بودجه موشک لباس آبی منشأ الفبای زندگی علوم بخش همانا قرار دادن منابع به سمت اورژانس صورت سپر تولید.

تلاش نیست توقف در فقط سپر اما گسترش به صورت ماسک و حتی پنکه هم. Razer بازی و لوازم جانبی ساز ساخته شده و حتی خود را خودکار ماسک صورت خط تولید در سنگاپور مجهز به ماشین آلات برای توزیع آنها را در اطراف شهرستان ،

صدمه دیده است نیست که از همه PPE در تامین کوتاه مدت در طول COVID-19 چهره سپر در میان ساده ترین راه برای تولید یک واحد می تواند ساخته شده با مواد اولیه توسط هر کسی با یک چاپگر 3D و یا حتی یک لیزر یا واترجت برش. "چیز خوب در مورد سپر است که آنها آسان به تولید نسبتا به سرعت" Hudspeth می گوید. "افرادی که بزرگتر 3D پرینتر و نسبتا اساسی قطعه پلاستیکی است که به اندازه کافی انعطاف پذیر به خم شدن می توانید یک چهره سپر است."

نزدیک به دو ماه پس از او می خواهم دریافت که برای اولین بار از کوره در رفته, ایمیل, Choksi و همکار دانشگاه کلمبیا در کتابخانه الکس گیل و Moacir P. de Sá پریرا در حال حاضر اجرای یک DIY تلاش داوطلبانه به نام COVID ساز پاسخ. تا کنون این گروه مونتاژ بیش از 19,000 صورت سپر و توزیع واحد به بیش از 50 نهادها از جمله بیمارستان و درمانگاه و بخش آتش و گروه های دیگر از اولین پاسخ دهندگان.

این عملیات در حال حاضر تقریبا کارخانه-مانند مقیاس و پیچیدگی. آنها نقل مکان کرد و از Choksi آپارتمان به 92nd Street Y تاریخی جامعه در مرکز منهتن در شرق فوقانی جانبی. آنها دو رسمی تولید همکاران: 3D چاپ, طراحی, شرکت ملموس خلاق از نیوآرک نیوجرسی و بروکلین بر اساس چاپگر 3D خالق ربات سازنده.

هر دو شرکت عرضه تک 3D-چاپ رودريها که به سپر متصل. پس از دریافت بخش زیادی از آن دسته Choksi یک گروه از 10 تا 12 داوطلب عمدتا دانشجویان پزشکی در چهار ساعت در شیفت مونتاژ سپر و گذر گاه آنها را با تاکسی یا ماشین به بیمارستان.

گیل و de Sá پریرا هر دو اطلاعات کتابداران و محققان متخصص در مناطق مانند تجسم داده ها و نقشه برداری دیجیتال دارای تجربه در بحران سریع پاسخ از طریق علمی خود را استخدام. در حال حاضر گیل دستگیره ورودی سپر صورت درخواست و صرف تمام روز در ارتباط با بيمارستان. و de Sá پریرا کمک به مدیریت بهره برداری از منابع و حصول اطمینان از آنها با استفاده از کلمبیا را در بودجه به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. بقیه خود را به مدت محدود رایگان است صرف کمک به گروه های دیگر در ایالات متحده و خارج از کشور شروع DIY خود را از عملیات.

"زمانی که کل این چیزی که ضربه اول و مهمتر از همه در بسیاری از ذهن ما فقدان PPE بود که بسیار دلخراش در اوایل آن روز می گوید:" جیسون هیل یک پزشک اورژانس در دانشگاه کلمبیا ایروینگ مرکز پزشکی. "به طور خاص, من تا به حال یک دیوانه یک شب خیلی زود در جایی که من تا به حال به intubate" او می گوید: با اشاره به فرو کردن لوله به درون بدن "در وسط شب بدون یکی از چهره سپر. آن اوایل بود و هیچ کس انتظار یورش به شدید که در آن زمان و سوزانده ما را از طریق ما تمام ذخیره کردن در طول روز."

بالای شهر در هارلم بیمارستان مرکز Stephen نیکلاس دکتر که بیرون آمد از بازنشستگی برای کمک به درمان بیماران در طول COVID-19 تماشا به عنوان PPE کمبود سریع تبدیل به یک بحران خاص خود را دارد.

"من نمی توانم به شما بگویم که چگونه وحشتناک این بود," او می گوید وضعیت در اواخر ماه مارس است. خود را در بیمارستان شروع به استفاده از یک ویژه اورژانس کد "777 طلا" بیش از بلندگو در زمانی که یک COVID-19 بیمار وارد شده بود ایست تنفسی و نیاز به توجه کارکنان بلافاصله. "طلا" بود به بگویید کارگران بیمارستان برای پوشیدن مناسب PPE با توجه به افزایش خطر ابتلا به عفونت اما ساختمان سوختن بود از طریق آن ذخیره کردن ماسک صورت در نرخ هشدار دهنده. "وجود دارد دوره هر 20 دقیقه به شما خواهد شنیدن سربار '777 طلا.'"

نیکلاس استاد سابق در کلمبیا شنیده در مورد Choksi تلاش های خود را از طریق پدر پزشکی یک دانش آموز در مدرسه. گیل شروع به کمک کردن به پزشک هماهنگ کردن سپر صورت تحویل برای همکاران خود. "پس از اولین توزیع آنها همه رفته بودند فورا" نیکلاس می گوید. "دسته دوم شد 200. من از کسانی که در یک روز و نیم. بعد شد 500 که حدود دو روز به طول انجامید." او می گوید: PPE کمبود است و دیگر به عنوان یک موضوع در حال حاضر که بسیاری از کارگران خود را سپر آنها می توانند اصول بهداشتی عمل کردن و نگه داشتن بر روی.

Hill, ER, دکتر, نیز در بر داشت راه خود را به Choksi گروه از طریق کلمه از دهان. او می گوید: به عنوان بحران شتاب هر پزشک شد و می دانم که دستیابی به بیشتر PPE به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر خواهد بود بسیار مهم برای حفظ سلامت کارکنان مراقبت های امن. COVID ساز پاسخ این است که در حال حاضر کمک به تامین بیمارستان خود را با صدها نفر از این سپر هر هفته.

"هر چند روز من سنج نیازهای خاص ما اورژانس و Icu با برخی از کالج ها و ما نوسان و گرفتن یک جعبه 200 یا بیشتر از این سپر چهره به رها کردن" او می گوید. "وقتی که من راه رفتن را از طریق ER, اکثریت قریب به اتفاق افرادی که من می بینم با پوشیدن این صورت سپر. در این مرحله آن را واقعا احساس می کند مانند ما مازاد است که یک چیز فوق العاده احساس."

COVID ساز پاسخ این است که به دور از تنها عملیات بود. Choksi و گیل به من بگویید که آنها بوده ام در تماس با حداقل سه نفر دیگر در اطراف شهر نیویورک به تنهایی و آنها همچنان به زمینه پیام از دیگران در سراسر کشور و حتی خارج از کشور که علاقه مند به انجام همان.

تعداد بی شماری از گروه ها نیز چرخید تا در جای دیگر در آمریکا به طور معمول در اطراف مدارس و کتابخانه ها با فضا و منابع برای راه اندازی موقت این کارخانه است. برخی مانند واشنگتن 3D Face Shield Hub و ایلینوی PPE شبکه مشابه گرفته اند روش به هماهنگی گسترده کارخانه-مانند تلاش های داوطلبانه است که استخدام افراد در خانه های خود را تمام راه را به شرکای تجاری شرکت های بزرگ و دانشگاه ها.

"بخشی از مدل ما این است برای تبدیل شدن به یک تامین کننده از چهره سپر می گوید:" گیل. "این ایده از این مردمی توزیع مدل به کمک دیگران قادر به انجام آنچه شما انجام می دهند بنابراین بسیاری از توزیع تیم می تواند در مجموع به نوعی از تاثیر. این البته در شرایطی که صنعت یا شهر پله در."

یک مانع رو به PPE-تولید پروژه های است که دانستن زمانی که به آنها تعطیل به عنوان معمولی بیشتر روشهای تولید ادامه به سطح شیب دار بالا. Choksi و گیل می گویند آنها هنوز هم در حال دریافت روزانه درخواست برای بیشتر چهره سپر و کمبود ادامه خواهد داد تا زمانی که این رمان coronavirus همچنان به پایمال کردن ما سیستم مراقبت های بهداشتی و بیمارستان و دیگر کارگران خط مقدم.

"من فکر می کنم ما فقط در حال رفتن به رفتن نگه دارید تا زمانی که نیاز می میرد پایین" Choksi می گوید. "وجود دارد بسیاری از دیگر تلاش های ما در حال شنیدن در مورد و تا زمانی که ما جلوگیری از دریافت درخواست طرح ما این است که فقط آن را نگه دارید. سرعت کامل پیش رو تا نیازهای خود را برآورده."

برای Choksi و همکاران در COVID ساز پاسخ تمایل برای داوطلبان و همکاران به خاطر کمک شده است یکی از معدود برق نور در غیر این صورت افتضاح و اغلب تیره و تار وضعیت. او می گوید: ساز جامعه و چاپ 3D به طور کلی نشان داده اند که آنها می توانند در پر کردن شکاف ها و کمک به آسیب پذیر جوامع در زمان نیاز خود را با استفاده از تخصص و ابتکار و خلاقیت.

"من فکر می کنم این وضعیت واقعا نشان داده شده است آنچه در چاپ 3D قادر است که در دراز مدت تولید انبوه اما پر نیاز برای تولید سریع بر روی تقاضا و بسیار سفارشی موارد می گوید:" دیو Veisz, ربات سازنده است معاون فنی و مهندسی که در حال حاضر با این نسخهها کار از نزدیک با COVID ساز پاسخ در تلاش داوطلبانه. "[COVID-19] به تازگی نشان داده که آسیب پذیری در زنجیره تامین جهانی. واقعیت این است که این قطعات مورد نیاز هستند تا بد شده است چشم باز و همچنین این واقعیت است که بسیاری از این قطعات تنها از یک تعداد انگشت شماری از کارخانه ها."

Veisz می گوید که در شرایط عادی شما فقط قالب تزریق سپر صورت طراحی و کارخانه چرخش به تولید انبوه آن است. "اما این چیزها را ماه" او می گوید. "آن بوده است چشم باز به عموم مردم است که چاپ 3D می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک وسیله موقت برای نیازهای اضطراری مانند این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به کیکآف تولید برای این مورد است."

Choksi می گوید: رمان coronavirus شده است این نوع از وضعیت ساز جامعه به خود می بالد در آینده با هم به مبارزه با. "این بسیار سازمان یافته و بسیج و حرکت سریع و به طور مداوم تکرار. اگر اضطراری نیاز برای پاسخ به بحران وجود دارد یک فایل وجود دارد که منبع باز است که به آسانی در دسترس برای همه" او می گوید. "ما فقط فروتن و سپاسگزار قرار داده ما را عقل و تجربه و تخصص به آن و فقط برو."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن