7 راه برای بهبود مدیریت خود مهارت های رهبری

ما همه می خواهم به مدیریت بهتر رهبران. به عنوان کارفرمایان و یا به عنوان مدیران, مدیریت, رهبری چیزی است که آگا

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

ما همه می خواهم به مدیریت بهتر رهبران. به عنوان کارفرمایان و یا به عنوان مدیران, مدیریت, رهبری چیزی است که آگاهانه و ناخودآگاه تحت تاثیر قرار همه ما حرکت می کند.

اما ما به طور کامل درک آنچه این واقعا به معنی?

مدیریت و رهبری دو نظر جداگانه. اما از آنجایی که آنها دست به دست و هماهنگ و مدیریت و رهبری است که به عنوان یک مهارت است.

در یک محیط کار سالم تعادل از هر دو این ایده ها مهم است.

در این مقاله شما پیدا کردن آنچه که مدیریت و رهبری معنی خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک ترکیب مفهوم است. همراه با این, شما باید یاد بگیرند که 7 راه برای حفظ متعادل مدیریت نقش رهبری.

نقش یک مدیر

از آنجا که شما در مقام آن است که خوب اگر شما ترمیم قوانین در هر حال حاضر و پس از آن. در واقع شما در حال انتظار برای رفتن به خارج از جعبه را به خطرات است که اجازه خواهد داد که کل تیم به کار در بالا و فراتر از مرزهای.

این تاثیر نمی گذارد کار خود را به دلیل به عنوان یک رهبر شما فقط به دنبال در تصویر بزرگتر: نتیجه نهایی.

از سوی دیگر یک مدیر کار می کند کاملا مخالف شیوه ای. در حالی که یک مدیر نیز حفظ یک تصویر از اقتدار این نیرو نمی دهد مدیر هیچ گونه برتری بر بقیه تیم.

به جای یک مدیر انتظار می رود که برای کار با این تیم در یک سطح مساوی. این است که چرا به عنوان یک مدیر شما نمی توانید شکستن قوانین و یا خطر.

یک مدیر نقش است که برای دریافت کار انجام می شود. چگونه این تیم است که موفق به دریافت نتیجه مورد نظر است که همه را به مدیر. بنابراین در هر مرحله که گرفته شده است برای رسیدن به یک هدف بزرگتر است به کار گرفته می شود توسط مدیر.

تبلیغات

یک کار تیمی است که مانند یک ماشین. هر بخش در حال انجام کار خود را برای رسیدن به یک هدف مشترک است.

یک مدیر این است که بخشی از این ماشین اگر چه مهم تر از بقیه است. اما یک رهبر است که تنها یک نیروی خارجی است که می تواند کنترل دستگاه اما کار نمی کند در داخل ماشین مانند هر کس دیگری.

چگونه به تعادل رهبری و مدیریت نقش?

شما ممکن است اشتباه در این نقطه است.

ما فقط در مورد تفاوت بین یک مدیر و یک رهبر. نقش این دو به نظر می رسد کاملا در تضاد. در عین حال شما انتظار می رود به نوعی حقه بازی هر دو آنها به طور همزمان.

هنگامی که شما را به عملی جهان, شما متوجه است که شما در واقع نیاز به در هر دو این وظایف برای حفظ در حال اجرا در محیط کار.[1]

بار وجود دارد زمانی که تیم نیاز به یک انگیزه افزایش از یک رهبر. اما در زمان های دیگر شما را در همان سطح به عنوان بقیه تیم برای کمک به آنها در مقابله با مشکلات.

بدون نقش یک رهبر و یک مدیر می تواند هرگز تشویق هر تیم برای دریافت خلاق است. این است تنها زمانی که شما آماده برای شکستن قوانین و در برابر جریان که شما می توانید آمد تا با چیزی جدید و هیجان انگیز است.

اگر شما فقط با تمرکز روی تصویر بزرگتر بدون در نظر گرفتن مسیر رویاهای خود را هرگز تبدیل به واقعیت است. این جایی است که یک مدیر سحر و جادو می کند.

همه در همه, مدیریت و رهبری یک نقش است که برای برآورده شود قابل ملاحظه ای است.

چیز کمی واضح تر اگر شما دیگر مافوق بر شما. اگر سفارشات و پیشنهادات خود را در حال آمدن از بالا, شما واقعا نمی تواند کار به عنوان یک رهبر. همه که شما در حال انتظار برای انجام رفتار مانند یک مدیر.

تبلیغات

بر خلاف زمانی که به شما داده می شود استقلال کامل بیش از یک پروژه شما می توانید به سرعت قرار دادن بر روی کلاه رهبری.

اولین بار, الهام بخش تیم خود را به آمده تا با ایده های است که می تواند اجرا برای رسیدن به مطلوب نهایی منجر شود. پس از آن کار به عنوان یک مدیر برای انجام وظایف محول و اطمینان از بهره وری است.

7 راه برای حفظ متعادل مدیریت نقش رهبری

در حال حاضر که این ایده از مدیریت رهبری در ذهن شما روشن است و آن زمان را برای شما به کار بر روی بهبود این مهارت است.

در اینجا 7 نکته آسان شما می توانید برای بهتر شدن مدیر و رهبر در دسترس نباشد!

1. یک مدل نقش

این که آیا شما اقدام به عنوان یک رهبر و یا مدیر شما کسی تیم خود را به نظر می رسد تا. این است که چرا شما نیاز به دقیقا همان است که شما می خواهید خود را به اعضای تیم می شود.

آیا شما می خواهید همه به وقت شناس? جلوگیری از اواخر خود را حتی اگر آن را فقط یک دقیقه.

آیا شما ترجیح می دهید یک خوش اورا در محل کار خود را? شروع به تمرین مثبت خودتان.

باور کنید یا نه, مردم فقط انجام آنچه آنها را به عنوان مخالف به آنچه آنها می شنویم. بنابراین به جای صحبت کردن در بحث شروع به راه رفتن راه رفتن و ببینید که چگونه هر کس دیگری به دنبال خواهد داشت.

2. ارتباط تصویر بزرگتر

هنگامی که شما در روند دستیابی به یک هدف, شما معمولا در نقش یک مدیر. در این مرحله شما خیلی متمرکز در ارتباط با وظایف فردی است که شما می توانید گاهی اوقات فراموش تصویر بزرگتر به دلیل این چیزی است که یک رهبر قرار است به انجام.

اما بدون نتیجه مورد انتظار را در ذهن شما و تیم خود را نمی تواند تولید آن است.

تبلیغات

برقراری ارتباط با انتظارات بسیار به وضوح به عنوان شما در حال واگذاری وظایف. بنابراین اساسا این است که در آن شما را مجبور به عمل به عنوان یک رهبر و مدیر در کنار هم.

3. قاطع باشد

تصمیم خود را قدرت حیاتی است. قوی و قاطع مدیریت رهبر باعث می شود کار برای همه آسان است. این تیم می تواند با قرار دادن اعتماد خود را به سرپرست خود و شما را به عنوان سرپرست باید قادر به ایجاد شرکت انتخاب کند.

مهم نیست که چقدر غیر منتظره از یک موضوع یا وضعیت ناشی قاطع خود را قدرت نباید متزلزل به حفظ روحیه و نظم و انضباط.

این تیم قادر خواهد بود برای قرار دادن اعتماد خود را در شما. آنها همیشه می دانم که شما می آیند تا با یک جامد محلول و بنابراین آنها می تواند به تمرکز توجه خود را بر روی کارهای مهم تر به جای جزئی نگرانی هایی از این دست.

همچنین, آن را موجب صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان را به خاطر شما همیشه مطمئن شوید که از آنچه شما می خواهید و به طور کامل خارج از محدوده برای این تیم است.

4. باید یک گوش گوش دادن

مدیریت رهبران گاهی اوقات می تواند تبدیل به بیش از حد سخت است. به امید حفظ قدرت آنها تبدیل شده است تا قابل دسترسی است که آنها از دست دادن هر گونه ارتباط با این تیم است.

به عنوان یک مدیر وظیفه خود را به کار در کنار تیم خود را به نگه داشتن دستگاه در حال اجرا هموار. حتی به عنوان یک رهبر و با وجود اینکه یک نیروی خارجی شما باید درگیر به اندازه کافی به دانستن چگونه به حفظ ماشین رفتن.

ارائه باز گوش به گوش دادن به تیم درگیری شکایات خود را در مورد, نقش, پیشنهادات و انتقادات, پیشنهادات, و هر چیز دیگری که اعضای تیم خود را باید بگویم.

همچنین نه تنها گوش دادن و آن را نادیده گرفت. در آن عمل می کنند به طوری که هر کس احساس می کند شنیده و امن است.

5. قبول تفاوت

دو نفر ممکن است به دنبال همان چیزی است و هنوز هم آن را به همان شیوه. این است چگونه انسان هستند.

تبلیغات

روز شما قبول این واقعیت شما فورا تبدیل شدن به بسیار بهتر در مدیریت رهبری است. شما نمی خواهد انتظار دارند تیم خود را به دریافت یک کپی از آنچه در مغز شما.

هنگامی که شما شروع به پذیرش تفاوت های شما بود خوب با افراد مشغول به کار در منطقه راحتی خود را. هنگامی که شروع به اتفاق می افتد, تیم خود را شروع خواهد شد به تولید چیزی فراتر از انتظارات خود را.

6. ساخت تیم خود را

به عنوان یک مدیریت رهبر نهایی خود را برای تیم خود را ساخت. آنها را حمایت و توانمند سازی آنها است. شامل مردم از زمینه های مختلف با مهارت های مختلف و مجموعه های مختلف با سبک کار و حفظ تعادل سالم از تغییرات.

با بیشتر مغز در تیم شما دریافت کنید بینش از دیدگاه های مختلف است و تنها به گسترش گزینه های خود را. هیچ چیز می تواند بیشتر رضایت بخش به یک رهبر بیش از یک تیم بود.

این است که چرا تیم های فراگیر و رهبران اثبات شده به تولید بهتر خروجی.[2]

7. هرگز یادگیری را متوقف

این ممکن است سخت را برای شما به درک اما فقط به خاطر اینکه شما در یک مرجع بالاتر از سطح معنا نیست که شما همه چیز را یاد گرفته.

همیشه وجود دارد اتاق را برای رشد. و این رشد ناشی از یادگیری است. همچنان به تلاش برای بهبود نقش خود را به عنوان یک مدیریت رهبر.

زمانی که تیم خود را می بیند که شما به طور مداوم در تلاش برای تبدیل شدن به بهتر آنها را دنبال خواهد کرد شما را در همان مسیر. به طور کلی یادگیری مداوم را درو نتایج بهتر برای شما و سازمان شما.

نتيجه گيری

اکنون توپ در دادگاه خود را. همه که سمت چپ انجام دهید در حال حاضر برای تبدیل شدن به یک بهتر مدیریت رهبر است استفاده از این دانش است.

آن را یک گام در یک زمان. پیاده سازی یک نکته در یک زمان.

شروع در حال حاضر و شما متوجه ذهن دمیدن نتایج در محل کار خود در یک دوره کوتاه!

بیشتر مدیریت مهارت های رهبری

عکس های اعتباری: CoWomen از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن