8 جدید برای تماشای تریلر این هفته

پالم اسپرینگزجدید Andy Samberg, کمدی به احتمال زیاد رفته اند به تئاتر اگر جهان نیست... شما می دانید... در حال

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

پالم اسپرینگزجدید Andy Samberg, کمدی به احتمال زیاد رفته اند به تئاتر اگر جهان نیست... شما می دانید... در حال حاضر. اما با تئاتر هنوز بسته, فیلم فرود در Hulu و این نوع از فیلم برای پخش از صفحه اصلی — کوتاه خنده دار و گیر بودن در همان محل بی وقفه. آن را حتی شکست اول-آخر هفته پرونده برای Hulu.

من به تماشای فیلم در آخر هفته گذشته بیش از حد و واقعا از آن لذت بردم. این فیلم طول می کشد قضیه موش خرمای کوهی امریکا روز و revamps آن به کمی مضحک تر و مدرن نتایج. چه چیزی باعث پالم اسپرینگز کار خیلی خوبی است هر دو یک پیچ و تاب و به فرمول — چند نفر به هم چسبیده در حلقه و فیلم اعتماد است که مخاطبان نیاز به کمی توضیح چه خبر است. فرض است که به سرعت ایجاد شده و سپس این فیلم فقط حرکت به بخش های سرگرم کننده.

بررسي فايلهاي هشت تریلر از این هفته به شرح زیر است.

Muppets در حال حاضر

دیزنی قرار دادن با هم یک به طور کامل 2020 تریلر جدید آن Muppets نشان می دهد که بازیگران خود را ساخت زمین برای سری داخل یک تصویری نشست. این بازدید یک کمی بیش از حد نزدیک به خانه است, اما آن را بسیار خوب انجام می شود. نشان می دهد برای اولین بار در ژوئیه 31.

پروژه قدرت

Netflix نگه می دارد و جستجو برای فیلم های پرفروش تابستان و پروژه قدرت به نظر می رسد آخرین آن. Jamie Foxx و جوزف گوردون-لویت در این تیره ابرقهرمان فیلم در مورد شهر مشکل توسط کاربران از مواد مخدر است که به طور موقت به شما می دهد ابرقدرت. آن بیرون می آید 14 اوت.

ستاره بازحمت حرکت کردن: پایین تر از عرشه مخصوص ماشینها ممنوع

CBS به وضوح می داند که ستاره بازحمت حرکت کردن است و تنها دلیل برای ثبت نام در آن همه دسترسی به سرویس اشتراک بنابراین در حال حاضر آن را با قرار دادن یک پیچ و تاب و های جدید در اموال با یک انیمیشن کمدی در مورد برخی از در غیر این صورت نادیده گرفته خدمه در یک Starfleet کشتی. سری آغاز بکار August 6th.

تسلا

Ethan Hawke ستاره به عنوان نیکولا تسلا در این عجیب و غریب و تئاتر به دنبال فیلمی که به نظر می رسد به نقل بین گذشته و حال است. برای برخی از این دلیل آن را نیز شامل Hawke, گاهی اوقات, ایستاده در برابر پس زمینه است که نگاه مانند آنها می تواند در یک فیلم هالیوودی. فیلم بیرون می آید اوت 21.

چگونه به یک جنگ

چگونه به یک جنگ است Jay فرعون بازیگران به عنوان یک Kanye-esque سوپراستار که در تلاش به مانند یک بشردوستانه قهرمان به طور تصادفی شروع یک جنگ واقعی. آن بیرون می آید اوت 21.

صاحب

براندون کراننبرگ جدید, فیلم, شیک, هیجان انگیز در مورد یک قاتل است که طول می کشد بیش از افراد دیگر بدن و استفاده از آنها را به انجام مناقصه خود را. کراننبرگ مانند پدر خود به نظر می رسد که چشم نسبت به تزریق خزنده ترسناک بدن به این فیلم تصاویر. هیچ تاریخ انتشار فقط رتبهدهی نشده است.

تد کمند

تلویزیون اپل به علاوه یک تلویزیون اپل-ish جدید کمدی آمدن با قضیه ، یک آمریکایی مربیگری یک طرفدار تیم فوتبال در انگلستان است. اجازه hijinks امدن. ستاره فیلم Jason Sudeikis و بیرون می آید 14 اوت.

احساس مرد خوب

احساس خوب انسان مذاکرات به خالق په په قورباغه مورد نیاز خود را ایجاد به سرقت رفته توسط سفید supremacists — و آنچه او را به سعی کنید برای گرفتن په په برگشت. همکار من Adi رابرتسون بررسی فیلم ساندنس نوشتن که آن را به یک "منحصر به فرد و ناراحت کننده تجدید نظر شود." آن بیرون می آید در سپتامبر 4th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب