800 تخت Covid مرکز مراقبت در Chamundi Vihar ورزشگاه

دوم امکانات از جمله در شهرستان پس از KSOU دانشگاهی بلوکدر حال حاضر Mysuru منطقه 3,500 تخت آماده برای مراقبت CO

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399
  • دوم امکانات از جمله در شهرستان پس از KSOU دانشگاهی بلوک
  • در حال حاضر Mysuru منطقه 3,500 تخت آماده برای مراقبت COVID

میسور/Mysuru: شیوع COVID-19 آورده به وقفه تمام علمی ورزشی و فعالیت های کسب و کار در سراسر جهان در طی مراحل اولیه در ماه مارس این سال است. با هیچ مهلت از همه گیر مرگبار هر چه زودتر هر امکان فعالیت دوباره با اقدامات پیشگیرانه در محل به عنوان در هر دستورالعمل های منتشر شده توسط دولت از زمان به زمان.

در حالی که وزارت آموزش و پرورش در زمان به راه های جایگزین برای نگه داشتن بخش خود را به روز رسانی از طریق حالت آنلاین ترک وسیع علمی, بلوک, سالن های ورزشی به نظر می رسد که رها شده است و بدون هیچ فعالیت و کسب و کار چند از جمله تئاتر و مهمان نوازی بسته شدن. اما جادار بلوک های علمی و ورزشی عرصه در حال حاضر یک مزیت با هر یک از آنها تبدیل به COVID مرکز مراقبت (CCC) به عنوان و هنگامی که مورد نیاز است.

در پی افزایش تعداد تاج موارد مثبت با Mysuru منطقه ضبط 447 فعال موارد مثبت و مرگ و میر 37 تا دیروز برای اولین بار چنین CCC تنظیم شده توسط دولت های منطقه در KSOU دانشگاهی بلوک در نزدیکی میسور فرودگاه در Mandakalli و در حال حاضر وسيع Chamundi Vihar ورزشگاه سرپوشیده در Nazarbad در حال آماده به عنوان دومین CCC در منطقه است.

Mysuru معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar که بازرسی ورزشگاه در روز یکشنبه گفت: "Mysuru منطقه در حال حاضر دارای حدود 3500 تخت از جمله 150 تخت در تعیین COVID بیمارستان 500 تخت در ESI بیمارستان 90 در Vikram بیمارستان 500-plus در KSOU دانشگاهی بلوک 1,500 در Morarji دسای مسکونی مدارس و 800-bedded تسهیلات است که در حال آماده در Chamundi Vihar ورزشگاه."

معاون کمیسر اطمینان است که در حال حاضر وجود دارد هیچ کمبود تخت و اگر نیاز بود بیشتر امکانات از جمله می توان به تبدیل به COVID مراکز مراقبت.

صحبت کردن به ستاره میسور صبح امروز K. Suresh, دستیار مدیر گروه از جوانان توانمند و ورزشی (رنگ), Mysuru گفت: "800-bedded CCC خواهد بود آماده در Chamundi Vihar ورزشگاه سرپوشیده با دو خوابگاه و گرم کردن سالن به طور انحصاری متعلق به زنان بيمار و فضای سبز برای پزشکان و پرستاران. این ورزشگاه دارای کف پوش های چوبی و مطمئن شوید که این تاسیسات آسیب دیده است با تراوش آب در کل منطقه خواهد شد تحت پوشش با تشک. وجود خواهد داشت سه جداگانه ورود و خروج نقاط برای مردان و زنان سبز منطقه کارکنان."

MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh رنگ دستیار کارگردان K. Suresh و دیگران بازرسی ورزشگاه دیروز.

MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh که بازرسی ورزشگاه دیروز درخواست شده است برای تمام ترتیبات لازم را," او اضافه شده است.

این Chamundi Vihar ورزشگاه واقع در 32 هکتار از زمین دارای امکانات از قبیل مصنوعی, آهنگ, مصنوعی, هاکی, دلایل, دو, داخل استادیوم, کشتی, عرصه, استخر شنا, به طور کامل مجهز به سالن ورزشی, بدمینتون کبدی والیبال و بسکتبال دادگاه. آن پر بازدید ترین عرصه ورزشی در شهرستان با n-تعداد واکر و جاگر بازدید از محل به صورت منظم. این مرکز نزدیک مجبور شد پس از COVID شیوع.

با افزایش تعداد موارد مثبت, صفحه اصلی, انزوا, بیمارستان خصوصی انزوا و CCCs تسهیل شده.

صفحه اصلی جداسازی بیماران تبدیل شده است به طور کامل فعال با بیش از 196 بيمار جدا شده و در خانه های مربوطه; بیمارستان خصوصی 39 بیماران و امکانات دولتی باید 212 فعال موارد تا دیروز.

فقط بدون علامت و موارد خفیف که تایید شده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی جدا هستند در خانه ها و مواردی که نیاز به نظارت و درمان در حال جدا شده در بيمارستان. KSOU دانشگاهی بلوک و Chamundi Vihar ورزشگاه سرپوشیده اضافه شده اند به COVID مرکز مراقبت جدا از دولت تعیین شده بیمارستان. به عنوان آخرین چاره این شهر راه آهن و بیمارستان و راه آهن و مربیان بیش از حد می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای COVID مراقبت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن