9 ضروری ترین, رهبری, ویژگی های یک رهبر بزرگ

رهبران بزرگ مانند آینه. آنچه که آنها می خواهم برای دیدن در تیم خود آنها اغلب نمایشگاه های خود را, حتی اگر این

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

رهبران بزرگ مانند آینه. آنچه که آنها می خواهم برای دیدن در تیم خود آنها اغلب نمایشگاه های خود را, حتی اگر این بدان معناست که همه چیز رو آنها ترجیح می دهند نیست.

می توانید یک تعداد انگشت شماری از رهبری ویژگی تعریف هر رهبر بزرگ? و یا شما می تواند ترکیبی از بسیاری از مهارت و هنوز هم یک رهبر بزرگ?

می تواند یک رهبر واقعا تغییر این دوره از شرکت تیم یا حتی یک فرد شادی و موفقیت است ؟ و چه معامله بزرگ در مورد رهبری به هر حال اگر شما لازم نیست که یک تیم به رهبری ؟

با توجه به لینک[1]وجود دارد 76 درصد شانس یک کارمند هنوز در یک شرکت پس از 12 ماه این سال سه که قطره به 48 درصد!

صباح 89 درصد از کارفرمایان فکر می کنم کارکنان ترک به خاطر پول زمانی که تنها 12 درصد در واقع[2]

بعلاوه بنا به گزارش ها بیش از یک سوم از کارکنان به طور فعال و یا معمولی به دنبال یک کار جدید در حال حاضر. در ایالات متحده به تنهایی کارفرمایان صرف $2.9 متر در هر روز به دنبال جایگزینی کارگران است. که $1.1 B در هر سال!

یک رهبر می تواند باعث شکستن و یا بسیار از جمله:

تبلیغات
  • بهره وری
  • خلاقیت
  • سودآوری
  • سلامت
  • شادی
  • آموزش و پرورش

این فهرست طولانی است و هنگامی که شما در نظر بگیرید کسی که به طور فعال خواهد شد نگاه کنید به جستجو در یک شرکت نگرش کارکنان شادی قبل از آنها شروع به کار برای آنها شما می توانید ببینید که رهبری چیزی است که می تواند تاثیر همه.

حتی اگر شما در حال حاضر یک رهبر این 9 ویژگی می تواند به بهبود خود را با موفقیت و شادی و سلامتی.

1. احترام

هر کسی که تلاش کرده است به تقاضای احترام از یک نوجوان را می دانم که آن را به ندرت به کار می کند به زور آن را. اگر شما می خواهید احترام شما باید آن را برای اولین بار.

کارکنان که احساس احترام کار سخت تر و در حالی که آن ممکن است آسان به دانستن آنچه که این ویژگی به نظر می رسد مانند آن را می شود سخت در یک محیط سریع ء به می دانم که چگونه به آن را. ویژگی های زیر همه کمک به شما ثابت کنیم شما باید احترام به دیگران و یادگیری برای به دست آوردن آن است.

2. رویایی

اگر شما می خواهید به یک رهبر بزرگ شما نیاز به به اشتراک گذاری خود را چشم انداز و ماموریت. کلید این است که نه تنها به اشتراک گذاری آن اما به آماده به اجازه دهید تیم خود را بازنویسی آن را به کمک به آنها را احساس می کنید مثل آنها می گویند در این ماموریت است. این ایجاد یک ارتباط عاطفی عمیق تر به نتیجه کار خود را.

بعلاوه گاهی فرد دیگری می توانید یک راه بازتعریف چشم انداز خود را صحبت می کند که واضح تر از همه از کارکنان, مشتریان, رقبا و جوامع است.

یک شرکت من مربی بود پرسید: "ماموریت شما چیست ؟" و در حالی که هر کس تا به حال یک ایده مبهم از آنچه آنها ایستاده بود و برای هر کس با استفاده از کلمات مختلف برای توصیف آن است. با اجازه دادن به هر کس شنیده می شود و آنها می گویند این شرکت تبدیل شد به مراتب بیشتر لیزر متمرکز در ارائه یک پیام است که طنین انداز با خود را کامل مشتریان و کمک کرد تا این تیم به احساس متصل به نتایج حتی اگر خود گروه نیست به طور مستقیم درگیر است.

تبلیغات

3. ارتباطات

بسیار وجود دارد برای گفتن در اطراف ارتباطی و رهبری است که من می توانستم نوشته شده مقاله کامل در اطراف این! بسیاری از شرکت ها کار می کنند تمایل به ایجاد ارتباط سیاست به وضوح تعریف شده راه های برقراری ارتباط و حصول اطمینان از هر کسی مایل به برقراری ارتباط مجاز است در غیر قضاوت محترم راه است.

اگر مردم شما را با کار که فاقد اعتماد به نفس و یا ترس خود را برای کار آن را سخت را برای آنها به جلو می آیند و می گویند "من فکر می کنم ما در حال گرفتن این اشتباه" یا "من نمی دانم که چگونه به شما بگویم اما من لذت بردن از کار من است." رضایت شغلی تبدیل شده است به طور فزاینده مهم با ظهور وب سایت که در آن شما می توانید امتیاز به کارفرمایان در مورد چگونه آنها را تحت تاثیر مردم در تصمیم گیری حرفه ای.

ارتباط سیاست نیز فعال رهبران برای رسیدن به بیشتر به این دلیل که آنها لازم نیست که به میکرو مدیریت هر تصمیم و مردم احساس اعتماد به نفس و راحت برای گرفتن ابتکار عمل.

4. شفافیت

رهبران بزرگ در حالی که آنها ممکن است ترس از اینکه صادقانه و شفاف پیدا کردن راه هایی برای غلبه بر این. جالب توجه است که من دیده ام اجرائی اعتراف آنها پاسخ را نمی دانند و یا در حال مبارزه با بار کار خود را به جای تیم خود را در حال وحشت زده و در حال اجرا به صورت تپه, این امر منجر به منجر به بیشتر صداقت از همه. و اگر شما می توانید ببینید چه چیزی اشتباه است آن را آسان تر برای رفع آن ،

اگر شما می دانید دیگران در حال مبارزه با آنچه شما از آنها بدم میاید انجام, شما بیشتر احتمال دارد برای رسیدن و کمک بخواهید. شفافیت و صداقت و ارتباط سیاست فعال کردن این.

5. شور

رهبران باید هیجان زده و احساس پرشور در مورد نتایج آنها در جستجوی خود را با تیم.

رهبران می تواند صادقانه و به اشتراک گذاری آسیب پذیری خود را هنگامی که آن را مرتبط با اشتیاق قوی. رهبران که بزرگ ارتباط برقرار و از آنچه آنها باور دارند که در نمایش ایمان خود به خود تیم ها و شرکت های خود را الهام بخش و ایجاد انگیزه در تیم به این باور بیش از حد.

تبلیغات

شور و شوق ایجاد شور و شوق. به عنوان کسی که باعث ایجاد بسیاری از Facebook زندگی برای افراد داشتن یک روز سخت و به دنبال انگیزه من می دانم که زمانی که ما در عشق و شور و ایمان به آنچه که ممکن است دیگران به خرید آن است. آن را خوب است برای همه ما.

بنابراین اگر شما نگاه کنید پشت سر شما و کشف این است که گروهی از مردم پس از شما آنها احتمالا خریداری شده به شور و شوق خود را و می خواهید به یادگیری بیشتر, بنابراین اجازه دهید به شور و شوق خود را از طریق درخشش همه چیز شما ایمان به نتایج و اعتماد شما می توانید دستیابی به آن است.

6. توانایی شکست

شکست بسیار مهم است به رهبری. آن را بزرگ برای دیدن رهبران است که الهام بخش و ایجاد انگیزه و بحث در یک بازی بزرگ اما شما واقعا می تواند نقطه یک رهبر بزرگ که شکست قریب الوقوع است. آنها شکست نمی ترسند[3]; آنها به یادگیری از آن.

آن ترسناک است برای انجام این کار گاهی اوقات شرکت ها در نهایت به ایجاد یک "آنها ما" و سرزنش اخلاق اگر نقایص نیست به کار گرفته هست. بنابراین دیدن یک رهبر است که می توانید با قرار دادن دست خود را و می گویند "من این اشتباه کردم" یک چیز قدرتمند است. آن را فاقد غرور و نفس که به ندرت کار خوبی برای رهبران بزرگ.

باز بودن به شکست نیز منجر به اکتشافات جدید و فرصت ها. من مشغول به کار با یک شرکت است که در تلاش برای پیوند به عنوان یک تیم و با بازنویسی این شرکت ایستاده بود برای آنها قادر به حرکت رو به جلو در راه قدرتمند. طنز قضیه اینجاست که این ایجاد شده توسط به دنبال در بیانیه ماموریت شرکت.

کسی فریاد زد: در گروه ما مربیگری جلسه "آن نیست حتی می گویند ما مراقبت!" این منجر به یک گفتگو که در آن اعضای تیم (که به ندرت صحبت کردن) توضیح داد که چگونه یکی از چیزهایی که آنها را دوست داشت در مورد این شرکت این بود که آنها واقعا مراقبت و در عین حال هیچ کس تا به حال صحبت در مورد آن است. چرا که رهبر بود قادر به گرفتن که یکی در هیئت مدیره و رفتن در یک مسیر جدید آن منجر به چیزهای بزرگ است.

7. تشویق

تشویق رهبران مانند مربیان که در آنها مردم را قادر به صحبت می کنند تا صداقت را به مالکیت پاسخگو باشد و احساس افتخار و احترام است. مردم اغلب فکر می کنم که فقط به گوش دادن تشویق, اما آن را نمی. تشویق به سبک یک مربی است یک شکل از ارتباطات را قادر می سازد که یک سطح عمیق از مکالمه که شکسته شدن ترس ناامنی و اعتماد به نفس مسائل و موانع را تغییر دهید.

تبلیغات

اگر شما می خواهید به یک رهبر تبدیل شدن به یک مربی بزرگ ، آن است که یک سبک ارتباطی است که من می توانم دست روی قلب می گویند اثرات هر ارتباط و رابطه من—برای همه مثبت است. احترام از روند مربیگری و یادگیری مهارت های و سوالات کلیدی و استراتژی برای این کار. هر کس می تواند مربی به برخی از سطح با کمی آموزش و تمرین و بازخورد.

8. هدف گرا

هنگامی که شما تا به حال به تشویق تیم خود قادر بودن برای به اشتراک گذاشتن اهداف روشن ضروری است. این که آیا آن را به عنوان یک رهبر تیم بسکتبال پدر و مادر یک مدیر عامل و یا دیده بانی و رهبر آن را به اندازه کافی برای ایجاد اهداف است که شما انتظار می رود هر کس در هیئت مدیره.

زمانی که تیم خود را احساس می کند آنها ارزش خود را در نظرات خود تعامل را افزایش می دهد. تعامل منجر به شناخت و این منجر به شتاب موفقیت: ارزش تیم خود را و آنها را ارزش آنچه شما برای ایستادن و برای رسیدن به هدف و کمک به شما در رسیدن به آن اغلب بدون اضافی انگیزه های مالی.

من دیده ام از شرکت های که در آن آنها صادقانه معتقد بودند تنها راه حل بیشتر پول بیشتر کارکنان و سرمایه گذاری بیشتر. در پایان تنها سرمایه گذاری آنها در واقع تا به حال در مربیگری را فعال کنید که این شرکت از این تیم و افراد به احساس می کنید که آنها اهمیت به نتایج نهایی که منجر آنها را به کار سخت برای رسیدن به آن.

9. سازگار

همه ما در صورت مشقت و سختی بار و رهبر است که می تواند گزاف گویی و انطباق با همیشه در حال تغییر محیط, چالش ها و موانع رهبر است که مردم می خواهند با. شما لازم نیست به دانستن همه پاسخ; با ضربه زدن به دیگر 8 ویژگی به شما این مهارت به عنوان یک رهبر برای جستن به عقب از هر چیزی.

من شده است در بسیاری از بسته بندی های اتاق که در آن من می دانم که من وجود دارد به عنوان قربانی گوسفند برای اثبات "ما سعی کرده ایم همه چیز را" تنها برای این تیم به گرد هم می آیند و کشف قدرت در این صفات و پیدا کردن یک سازنده تر و موفق راه عامل است که امن و آینده سازمان است.

دیدن دریا از چهره عصبانی تخلیه ناکامی های خود را در من به جای رهبر خود است (من قصد ندارم به دروغ) کمی ترسناک; اما با استفاده از مهارت های فوق آنها قادر به شکستن موانع تغییر و ایجاد راه های جدید تفکر و عامل به همه کار خیلی راحت تر و ایجاد برخی از شادی در طول راه.

راهنمایی های بیشتر در صفات رهبری

عکس های اعتباری: Fabio Rodrigues از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن