یک راهنمای جامع برای هوشمند فرایند یادگیری

یکی از مهم ترین جنبه های زندگی ما توانایی یادگیری است. ما اغلب این مهارت مسلم از آنجا که بسیاری از ما مکث و فک

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

یکی از مهم ترین جنبه های زندگی ما توانایی یادگیری است. ما اغلب این مهارت مسلم از آنجا که بسیاری از ما مکث و فکر می کنم در مورد فرایند یادگیری ما. در واقع اگر ما احتمالا ما کشف که ما درگیر در اثر مکانیسم های یادگیری.

فکر می کنم در مورد آن. به یادگیری شما کمک کرده و شما را به یاد چیزهایی که شما آموخته آخرین ماه ؟ بازگشت از یک سال و اندیشیدن است.

بسیاری از ما چگونه یاد بود tucked دور در مدرسه است. قرار گرفتن در معرض ما به مدرسه یادگیری پایه و اساس است که ما چگونه یادگیری در حال حرکت رو به جلو است. اما بیش از چند دهه گذشته آموزش تکامل یافته به مراحل مختلف یادگیری می شود که موضوع اصلی.

دیگر ما به دنبال در امتحانات از مردم از ویژگی های مورد درک و یادگیری است. در عوض دانشمندان ایجاد فرآیندهای یادگیری است که با استفاده از مواد است که پشتیبانی از تعاملات ما با دیگران و اهداف ما است.

به عنوان یک نتیجه, ما می توانید چیزهای جدید یاد بگیرند بیشتر هوشمندانه و موثر – که تحت پوشش خواهد شد که ما در ادامه بیشتر در درک فرایند یادگیری است.

در این مرحله ضروری از فرایند یادگیری

در کتاب خود پرت: داستان موفقیتمالکوم گلدول گوید که کلید موفقیت این است که برای ما به عمل 10,000 ساعت در یک مهارت خاص. همچنین شایان ذکر است که این مهارت نیاز دارد صحیح جهت یادگیری. اگر شما در حال یادگیری چگونه به انجام کاری اشتباه راه شما همچنان به استفاده از آن راه اشتباه است.

اما قبل از آشنایی با فرایند یادگیری ما باید درک مراحل یادگیری است. نوشته شده در 1970s نوئل برچ ایجاد یک مدل به نام چهار مرحله یادگیری است. [1]

از آنجا ما می توانیم با استفاده از مراحل یادگیری به عنوان پایه ای برای چگونه برای یادگیری به طور موثر.

1. ناخودآگاه و بی کفایتی

فکر می کنم از یک مهارت است که شما خوب هستند در و که شما استفاده از هر روز.

در حال حاضر فکر می کنم به زمانی که شما برای اولین بار توسعه یافته است که مهارت. شما در آن خوب? احتمالا نه.

تبلیغات

شما هرگز از شنیده مهارت یا تمایل به یادگیری از آن تا زمانی که آن نقطه است. این مرحله اول: شما می دانید چیزی در مورد آن.

2. آگاهانه بی کفایتی

هنگامی که شما شنیده ام از مهارت شما شروع به حفر کردن به آن است.

رانندگی یک ماشین است که یک مثال کامل است. قبل از این مرحله شما هرگز احساس نیاز به یاد بگیرند که چگونه به درایو. با این وجود هنگامی که شما تبدیل شد و از سن قانونی شما تا به حال به مطالعه به دریافت مجوز خود را. شما به احتمال زیاد چند اشتباهات در آزمون رانندگی و همچنین در آزمون کتبی.

این مرحله که در آن شما احساس می کنید یادگیری آهسته است و شما نیز آگاهی از اشتباهات خود را.

3. آگاهانه صلاحیت

توسط این مرحله شما می دانید همه چیز شما نیاز به دانستن. در همان زمان اگر شما نیز آگاه باشید که شما نیاز به تمرکز و تمرکز بر روی آنچه شما انجام می دهند.

این مرحله می تواند که شما می دانید قوانین از جاده ها و می توانید درایو هست. اما شما احساس می کنید شما نمی توانید به صحبت کردن با هر کسی در هر بازی موسیقی یا نگاه به دور از جاده ها است. شما احساس می کنید مثل شما نیاز به سکوت کل به تمرکز و تمرکز در رانندگی است.

در این مرحله یادگیری می تواند حتی آهسته تر از مراحل قبلی. یادگیری نیست سازگار است و نه آن را یک عادت نشده است.

4. ناخودآگاه صلاحیت

توسط این مرحله شما از آن ساخته شده ایم. شما می دانید همه چیز در مورد مهارت است. آن را تبدیل به یک عادت و شما نمی نیاز به تمرکز است. شما می توانید شل کنید و اجازه دهید ذهن ناخودآگاه خود را بیش از.

بیش از 4 مرحله: جریان/تسلط

در حالی که برچ تنها تحت پوشش چهار مرحله دارد مرحله دیگر است که بیش از آن. این جریان و یا تسلط بر صحنه است.

شما ممکن است شنیده ام از چیزی به نام جریان دولت است. [2] این حالت روانی که در آن کسی است که انجام یک فعالیت است و به طور کامل در آن غوطه ور. آنها احساس انرژی متمرکز و یک حس شادی از انجام این فعالیت است.

تبلیغات

جریان و یا تسلط می تواند بنیادی از همه نوع از فعالیت ها مانند نوشتن, خواندن, دویدن, دوچرخه سواری, رقص روی یخ, و بیشتر. آن را نیز مشخص می شود به عنوان جذب کامل در آنچه شما انجام, شما غافل از فضا و زمان است.

انواع مختلف فرایند یادگیری

یکی دیگر از جنبه های فرایند یادگیری انواع یادگیری است. در حالی که هر فرد می رود از طریق آن مراحل یادگیریچگونه یاد ما متفاوت است.

پس از تحت پوشش چهار سبک های یادگیری در 4 سبک های یادگیری برای کمک به شما در یادگیری سریع تر و دقیقمن گذاشتن درپوش انواع مختلف یادگیری در روانشناسی است.

روانپزشکان را تنگ چگونه از ما یاد بگیرند به هفت سبک های یادگیری به شرح زیر:

  • بصری (فضایی): یادگیری از طریق تصاویر و نمودار و نمودار و غیره.
  • شنیداری (auditory-موسیقی): یادگیری از طریق صدا و موسیقی.
  • کلامی (زبانی): یادگیری از طریق صحبت و یا کلمات نوشته شده.
  • فیزیکی (جنبشی): یادگیری از طریق بدن و حس لمس.
  • منطقی (ریاضی): یادگیری از طریق منطق سیستم و دلایل.
  • اجتماعی (فردی): یادگیری از طریق گروه ها و یا صحبت کردن با مردم است.
  • انفرادی (درون فردی): یادگیری به صورت جداگانه از طریق مطالعه شخصی و یا تکالیف فردی.

شما ممکن است پرسیدن که چرا همه این مسائل و در واقع ما چگونه یادگیری نقش مهمی دارد. چگونه ما داخلی نشان دهنده تجارب ناشی از ما چگونه یاد بگیرند. آنچه که ما یاد بگیرند که نه تنها ایجاد چگونه ما به خاطر اطلاعات بلکه اثرات خود ما کلمه انتخاب است.

همچنین تأثیرات آن بخشی از مغز ما استفاده می کنیم برای یادگیری است. محققان کشف این طریق آزمایش های مختلف است.[3]

برای مثال می گویند شما در حال رانندگی به جایی است که شما هرگز قبل از رفته. یاد شما را تعیین خواهد کرد که کدام روش از یادگیری شما می خواهید استفاده کنید. برخی از مردم برای, جهت, در حالی که دیگران بکشد تا نقشه های گوگل. برخی از نوشتن این جهت در حالی که برخی نیست و صرفا به دنبال نشانه های خیابانی.

دانستن چگونه برای یادگیری به این عمق حیاتی است زیرا هنگامی که شما می دانید که چه سبک شما با استفاده از آن شما می توانید توسعه یک فرایند یادگیری به طور موثر تر یادگیرنده.

چگونه برای تبدیل شدن به موثر یادگیرنده?

فرایند یادگیری متفاوت است از فرد به فرد. به طور کلی هر چند در نظر گرفتن مراحل زیر و ملاحظات:

1. بهبود حافظه خود را

یادگیری نه تنها نیاز است که ما یاد بگیرند اطلاعات, اما برای حفظ آن است. اگر ما به یاد بگیرند که چیزی ما را مجبور به یادگیری و relearn. این به این معنی یادآوری و داشتن یک حافظه تیز برای حفظ اطلاعات است.

تبلیغات

بهبود حافظه ما می تواند طیف وسیعی از انواع چیزهایی است. از حافظه قصر به تمرین دیگر بهبود حافظه تاکتیک.

2. حفظ و یادگیری و تمرین چیزهای جدید

یادگیری یک مهارت جدید زمان طول می کشد, اما وجود دارد هیچ مشکلی با یادگیری چند چیز دیگر. مجله بین المللی علوم – طبیعت: تغییرات در ماده خاکستری ناشی از آموزش[4] گزارش شده است که کسانی که پژوهشگر بین یادگیری موضوعات مختلف افزایش ماده خاکستری است که در ارتباط با حافظه بصری

3. یادگیری در بسیاری از راه های

در حالی که ما باید خود را از رفتن به سبک تعمق به دیگر انواع و مراحل یادگیری می تواند مفید باشد. اگر شما یاد بگیرند که با گوش دادن به پادکست همین دلیل سعی کنید تمرین اطلاعات شفاهی یا بصری?

آن شروع خواهد شد اما با بهبود مهارت های خود را برای توصیف آنچه شما آموخته خوراکی شما بیشتر حفاری دانش در ذهن خود را.

جودی Willis, MD, M. Ed در انتشار در بررسی تحقیقات: مغز بر اساس استراتژی های آموزشی برای دانش آموزان بهبود حافظه و یادگیری و تست گیری موفقیت[5] متحده چگونه بیشتر مناطق ما حفظ اطلاعات ذخیره شده بیشتر اتصال وجود دارد در جمع آوری اطلاعات است که ما بعد روند.

4. آموزش آنچه به شما آموخته به دیگران

آن را ندارد به در یک وضعیت تدریس خصوصی اما این روش هنوز هم یک راه قابل اعتماد برای دو نفر به رشد است.

صرف نظر از سبک های یادگیری ما حفظ اطلاعات ما به دیگران به طور موثر تر از اگر ما نگه داشتن آن به خودمان. بود وجود دارد یک تصادفی واقع شما گفته کسی که چند ماه پیش ؟ شما بیشتر احتمال دارد به خاطر داشته باشید که اطلاعات از آنجا که شما آن را آورده تا به کسی.

5. استفاده از رابطهای یادگیری

رابطه یادگیری مربوط است اطلاعات جدید را به چیزهایی که شما در حال حاضر می دانیم.

یک نمونه از این است که به خاطر سپردن نام کسی. شما می توانید بهتر به یاد بیاورید که نام شخص اگر شما مرتبط است که نام خود را به چیزی یا کسی آشنا.

6. به دست آوردن تجربه عملی

هیچ چیز ضربان یادگیری از تلاش آن را برای خودتان. مطمئن دیدن اطلاعات آن نقاط قوت و اکثر سبک های یادگیری در معرض بهره مندی از اطلاعات وجود دارد چیزی است که می توان گفت در مورد گرفتن خود "دست کثیف است."

تبلیغات

7. مراجعه به گذشته اطلاعات اگر نیاز بود

فرایند یادگیری کامل است. ما را فراموش کرده ام در برخی نقاط. اگر شما تا کنون در تلاش برای به یاد داشته باشید چیزی را در یک نقطه از رفتن به یادداشت های خود را.

این کلیدی است چرا که اگر ما سعی می کنیم با یادآوری ما در معرض خطر خودمان یادگیری یا سدوف زمانی جهت یادگیری این پاسخ اشتباه است. و دوباره یک تفاوت وجود دارد بین یادگیری راه درست و راه غلط.

8. خود را بیازمایید

در حالی که این مرحله ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب وجود دارد مزایای برای تست خودتان. حتی اگر شما فکر می کنم شما می دانید همه چیز در مورد موضوع رفتن به عقب و تست خود را همیشه می توانید کمک کند.

نه تنها تست ما را بهبود بخشد به یاد بیاورید اما ممکن است ما متوجه است که ما آموخته است که یک مفهوم یا کار اشتباه است. که دانش می تواند به افزایش اثربخشی ما در آینده است.

9. متوقف کردن عملکرد چند تکلیفی

در حالی که ما باید یادگیری چیزهای جدید در همه زمان ها ما نباید تلاش برای انجام کارهای متعدد در یک بار. ما باید به تمرکز بر روی یک فعالیت در زمان قبل از حرکت بر روی کارهای دیگر.

با تلاش به چند کاره هستند, ما در حال یادگیری کمتر موثر هستند و تنها مانع خودمان. بررسی کنید که چگونه چند وظیفه ای است که فقط یکی دیگر از راه منحرف خودمان.

خط پایین

روانشناسان تعریف یادگیری به عنوان فرایند تغییر دائمی در رفتار یک فرد ناشی از تجربه است. درک درستی از فرایند یادگیری است که به ما اما آیا در نظر گرفتن تصویر بزرگتر. آگاه باشید از چه سبک و با این نسخهها کار بهترین برای شما کار می کنند به آن را بهبود بخشد در حالی که افزایش سایر سبک های یادگیری. تنها راه ما می تواند به پیشرفت یک مهارت است که برای یادگیری به طور مداوم. حتی در مهارت های شما تسلط همیشه وجود دارد پیشرفت های جدید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد چگونه شما می توانید پرورش یادگیری مادام العمر و رسیدن به یک لبه در هر تو رفتگی در دیوار که شما در ارتباط با امروز!

عکس های اعتباری: Aliis Sinisalu از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن