هفتم آمازون کارمند می میرد COVID-19 به عنوان شرکت حاضر به می گویند که چگونه بسیاری از آنها بیمار

آمازون کارگر انبار در Indianapolis, Indiana درگذشت از COVID-19 شرکت را تایید کرد. مرگ به ارمغان می آورد شناخت

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

آمازون کارگر انبار در Indianapolis, Indiana درگذشت از COVID-19 شرکت را تایید کرد.

مرگ به ارمغان می آورد شناخته شده در مجموع COVID-19 مرگ و میر در آمازون انبارها به هفت اما آمازون روند برای آگاه ساختن کارگران باعث می شود تعداد واقعی دشوار است برای تعیین. چند نفر از کارگران در IND8 اول آموخته از مرگ از طریق شایعات و می گویند مدیریت شروع به اطلاع رسانی به کارکنان به طور گسترده تر تنها پس از مواجه شدن.

"آنها نمی خواهید به چیزی می گویند و اگر آن را برای مردم سوال می گوید:" یک کارگر در IND8 که خواست ناشناس باقی می ماند و از ترس از عذاب.

آمازون بارها کاهش یافته است به می گویند که چگونه بسیاری از انبار کارکنان تشخیص داده شده اند و یا فوت ناشی از ویروس است. در مصاحبه ای در "60 دقیقه" که پخش یکشنبه آمازون معاون ارشد رئیس جمهور از انجام عملیات در سراسر جهان دیو کلارک به نام آمار عفونت "نه مفید است ، در روز سه شنبه, 13 دولت به طور کلی وکیل نوشت: به آمازون درخواست اطلاعات در مورد تعداد از کارگران که تا به حال قرارداد و یا فوت از COVID-19.

آمازون سخنگو گفت: این شرکت ساخته شده بود آگاه از ایندیانا کارمند مرگ در آوریل 30th و بلافاصله به اطلاع همه کارکنان در داخل ساختمان. "ما غمگین از دست دادن یک همکار در سایت ما در Indianapolis, IN," این شرکت در بیانیه ای گفت. "خانواده و عزیزان در افکار ما و ما در حال حمایت از همکار خود همکاران در روزهای پیش رو است."

در ماه مارس آمازون کارگران با انتقاد از این شرکت برای عدم اطلاع کارکنان زمانی که همکاران خود بودند مبتلا به این ویروس است. این شرکت در حال حاضر می فرستد متن هشدار و یا خودکار تماس هنگامی که یک کارگر تشخیص داده می شود اما این هشدارها اغلب تنها اشاره به "چند مورد جدید" بنابراین کارگران شده اند از چپ به شمارش هشدار خود را به شکل شيوع coronavirus در مرکز خود را. در IND8 کارگران معتقدند این تعداد در حدود یک دوجین. جانا Jumpp یک آمازون کارگر انبار در ایندیانا شده است جمع آوری هشدار فرستاده شده به کارگران در سراسر کشور و می گوید: حداقل 800 آمازون انبار کارگران تشخیص داده شده است با ویروس.

ایندیاناپولیس مورد دوم شناخته شده مرگ آمازون کارگر انبار در دولت پس از یک کارگر تایید شد فوت کرده اند در Jeffersonville و آن را هفتم در ایالات متحده است. کارگران نیز درگذشت و در Staten Island, New York; اینوود نیویورک; پورشه, ایلینوی; Hawthorne کالیفرنیا; و تریسی, کالیفرنیا. معلوم نیست چه کارگر قراردادی این ویروس و کارمند نام نشده منتشر شده است. آمازون می گوید که او در گذشته در ساختمان در مارس 19.

آمازون مشخص شده است برای حفظ چیزی شبیه عادی عملیات در سراسر این بیماری همه گیر. در مواجهه با افزایش سفارشات آن استخدام 175,000 جدید کارگران و مقاومت بسته ما انبارها که در آن کارگران آزمایش مثبت است. (به دور آن بسته شده است تنها در ایالات متحده در یک بازده-مرکز پردازش در کنتاکی پس از فرماندار دستور داد آن بسته است.) پس از به طور موقت توقف تحویل کالاهای غیرضروری به آن انبار آن در حال حاضر محدودیت برداشته و می گوید: تحویل بار شروع به سقوط به خود را قبل از همه گیر سطوح.

اما کارگران, فعالان و نمایندگان مجلس باید نگرانی در مورد ایمنی از انبار شرکت می باشد. شروع در اواخر ماه مارس انبار کارکنان برگزار تعطیل خواستار امکانات خود را به کار بسته شود و تمیز کارکنان پس از آزمایش مثبت برای ویروس. آمازون اخراج چند نفر از کارگران که مطرح نگرانی های ایمنی و هفته گذشته سناتور در نامه ای خواستار اطلاعات در مورد خاتمه دادن. در اوایل این ماه یک مهندس ارشد و معاون رئیس جمهور استعفا داد بیش شلیک از کارگران که خواستار بهبود انبار شرایط.

آمازون دارای برقرار جدید اقدامات ایمنی از جمله دما چک ماسک صورت و افزایش تمیز کردن. "نگرانی ما بالا است و حصول اطمینان از سلامت و ایمنی کارکنان و انتظار داریم به سرمایه گذاری حدود 4 میلیارد دلار از آوریل تا ژوئن در COVID اقدامات مربوط به دریافت محصولات به مشتریان و حفظ کارکنان امن" این شرکت در بیانیه ای گفت. این شرکت همچنین می گوید میزان عفونت در آن انبارها هستند یا در زیر نرخ در جوامع که در آن واقع شده است.

اما کارگران در IND8 و در جای دیگر می گویند تمیز شده است ناهموار و شرایط اغلب بیش از حد شلوغ به اجازه می دهد برای مناسب اجتماعی فاصله. بسیاری نگران هستند که سیاست های اخیر تغییرات قرار داده و آنها را در خطر بیشتر است. این ماه آمازون, معکوس سیاست این نهاد در شروع این بیماری همه گیر است که اجازه کارگران برای زمان نامحدود بدون پرداخت هزینه. (آمازون مجموعه به پایان یکی دیگر از coronavirus سیاست اضافی 2 $در هر ساعت از خطر پرداخت در ژوئن 1st.) ترک سیاست اجازه داده بود که کارگران که می ترسید برای ایمنی خود را و می تواند به استطاعت رفتن بدون چک — خانه بمانند بدون اینکه اخراج برای overdrawing سه ماهه خود را سهم از 20 ساعت از زمان پرداخت نشده ، هنگامی که سیاست به پایان رسید در مارس 1st, کارگران می گویند امکانات خود شد به مراتب شلوغ تر.

"قبل از ما تا به حال نامحدود UPT [پرداخت نشده زمان خاموش] بنابراین اگر مردم احساس نمی امن, آنها را مجبور به آمدن به کار" گفت: یک کارگر در IND8. "وقتی که رفت ما از داشتن یک صد و بیست و پنج نفر به چهار تا پنج صد نفر در هر شیفت. این واقعا شلوغ است."

که کارگر و دیگر نگران پایان زمان سیاست هل دادن افرادی که احساس بیمار به کار بیایند. آمازون ارائه می دهد پرداخت می شود ترک برای افراد مبتلا COVID-19 و جزئی و پرداخت هزینه برای افراد مبتلا به تب اما هیچ نتایج آزمون اما هیچ کلی بیمار را ترک کنند. این هفته کارگران در IND8 به خانه فرستاده شدند که یک کارگر در طبقه مثبتی دریافت COVID-19 نتیجه آزمون.

تسهیلات تمیز بود اما تغییر بعدی در آمد و به عنوان معمول است. برای IND8 کارگران در معرض خطر احساس می کند به خصوص بی جا چرا که آنها روند بازگشت کالا به جای ارسال کالا برای خانه نشین مشتریان. "ما ضروری نیست" گفت: یک کارگر. "هر کس مانند ما چرا نه تعطیل است؟"

که کارگر دریافت کرده است شش اطلاعیه در مورد موارد مثبت در مرکز اما معلوم نیست که چگونه بسیاری از مردم آن هشدار نمایندگی کند. در تلاش برای به دست آوردن یک احساس خطر او نوشت: در صدای کاردانی هیئت مدیره یک بولتن برای کارگران به درخواست تغییرات و سوال بپرسید دقیقا چگونه بسیاری از موارد وجود داشته است در انبار. او هیچ پاسخی دریافت نکرده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن