بازیگر-تهیه کننده Shruti Naidu گسترش با تشکر ویژه از نیروی انتظامی

میسور/Mysuru: نیروی انتظامی بوده و در خط مقدم مبارزه با کروناویروس همراه با پزشکان و کارکنان پزشکی. بازیگر-تهی

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: نیروی انتظامی بوده و در خط مقدم مبارزه با کروناویروس همراه با پزشکان و کارکنان پزشکی. بازیگر-تهیه کننده Shruti Naidu پرداخت آنها را منحصر به فرد ادای احترام شده است. ویژه طراحی شده سکه نقره قرار داده شده در یک یادبود جعبه تحویل داده شد به 90 کارکنان و پلیس از Kuvempunagar ایستگاه پلیس در Mysuru ، هر یک از سکه نقره وزن 20 گرم.

سکه شد را به پلیس تحویل داده و در حضور معاون کمیسر پلیس Poornachandra Tejaswi و بازرس پلیس G. C. Raju.

Shruti Naidu گفت که آن را به ادای احترام او به تاج رزمندگان. "من این پلیس روزمره انجام وظیفه خود را در خورشید است. آن است که کار سختی برای کنترل مردم در چنین وضعیتی است. من آنها را دیده شفاعت با مردم در تلاش برای متقاعد کردن آنها و گاهی حتی به فریاد در ستمكاران. در پایان روز آنها را در پایان دریافت که مردم پرتاب ناکامی های خود را بر روی آنها. پلیس بیش از همه در حال تحمل این هر روز به مدت دو ماه گذشته تنها برای محافظت از ما. من آن را احساس نمی شد به اندازه کافی به فقط می گویند با تشکر از شما به آنها را در یک پست آنلاین و یا پیام. این یک هدیه است که آنها را به نمایندگی از تمام مردم," او گفت:.

تلاش Mysuru DC Abhiram Sankar و شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta نیز مورد ستایش قرار داد Shruti Naidu.

Shruti شده است در خط مقدم ارائه یاری به کسانی که مشکل در این بیماری همه گیر. به تازگی او تا به حال ارائه مواد غذایی کیت به خانواده های قبیله ای در سه روستا. او 'Mysuru Mirchi' رستوران در شهر نیز به ایفای نقش در این تلاش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن