آمازون ممنوعیت پلیس با استفاده از آن تشخیص چهره تکنولوژی برای سال آینده

آمازون اعلام کرد یک سال توقف در اجازه دادن به اجرای قانون و برای استفاده از آن بحث Rekognition تشخیص صورت پلت

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

آمازون اعلام کرد یک سال توقف در اجازه دادن به اجرای قانون و برای استفاده از آن بحث Rekognition تشخیص صورت پلت فرم تجارت الکترونیکی غول گفت: در روز چهارشنبه.

این خبر تنها دو روز پس از IBM گفت: این امر دیگر پیشنهاد توسعه یا تحقیقات تکنولوژی شناسایی چهره با استناد به پتانسیل حقوق بشر و حریم خصوصی و نقض تحقیقات نشان می دهد تشخیص چهره تکنولوژی با وجود پیشرفت های ارائه شده توسط هوش مصنوعی باقی مانده مغرضانه در امتداد خطوط از سن و نژاد و قومیت.

بسیاری از بنیادی کار نشان دادن نقص های مدرن تشخیص چهره تکنولوژی با توجه به تعصب نژادی است با تشکر از شادی Buolamwini یک محقق در آزمایشگاه رسانه ای MIT و Timnit Gebru یک عضو در تحقیقات مایکروسافت است. Buolamwini و Gebry همكاري گسترده در مقاله ذکر شده است که نرخ خطا برای تشخیص چهره سیستم از عمده شرکت های فن آوری برای شناسایی تیره پوست افراد شد ده ها تن از درصد بالاتر از هنگامی که شناسایی سفید پوست افراد است. مسائل دروغ در بخشی با مجموعه داده های مورد استفاده برای آموزش سیستم های است که می تواند به شدت نر و سفید به گزارش از نیویورک تایمز.

آمازون نمی دهد دلیلی برای تصمیم گیری فراتر از تماس برای فدرال مقررات فنی اگر چه این شرکت می گوید آن را ادامه خواهد داد ارائه نرم افزار به سازمانهای حقوق اختصاص داده شده به از دست رفته و مورد سوء استفاده از کودکان و مبارزه با قاچاق انسان. ناگفته زمینه در اینجا البته مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط سابق مینه سوتا افسر پلیس در جریان تظاهرات در سراسر آمریکا و جهان در برابر نژادپرستی و سیستمیک خشونت پلیس.

به نظر می رسد آمازون تصمیم گرفته است که پلیس نمی تواند قابل اعتماد برای استفاده از تکنولوژی مسئولانه است. اگر چه این شرکت فاش نشده فقط چگونه بسیاری از ادارات پلیس در واقع با استفاده از تکنولوژی. از تابستان گذشته آن را به نظر می رسد تنها دو یکی در اورگان و یکی در فلوریدا — به طور فعال با استفاده از Rekognition و اورلاندو شده است که پس از متوقف و با استفاده از آن. آن را به نظر می رسد بسیار بیشتر به طور گسترده ای استفاده می شود نسخه از سیستم تشخیص صورت است که از Clearview هوش مصنوعی پنهان شرکت در حال حاضر رو به پایین تعدادی از پرونده های حقوقی حریم خصوصی پس از خراش دادن سایت های رسانه های اجتماعی برای عکس ها و ساختمان بیش از 3 میلیارد عکس در پایگاه داده آن را به فروش می رساند به اجرای قانون است.

به طور مشابه آمازون مواجه شده است و انتقاد ثابت در طول سال برای فروش دسترسی به Rekognition به ادارات پلیس. که با وجود هوش مصنوعی محققان, فعالان و نمایندگان مجلس با استناد به نگرانی در مورد عدم نظارت به چه تکنولوژی استفاده می شود در تحقیقات و پتانسیل های ساخته شده در تعصب که باعث می شود آن را غیر قابل اعتماد و رسیده برای تبعیض نژادی.

حتی پس از کارکنان ابراز نگرانی در مورد تکنولوژی در سال 2018, آمازون, ابر رئیس اندرو Jassy گفت: این شرکت همچنان به فروش آن به پلیس. تنها از طریق گزارش های رسانه ها و فعالان برجسته مشکلات پلیس با استفاده از تشخیص چهره تکنولوژی مانند Rekgotninion باید ادارات پلیس مانند اورلاندو, آغاز قطع قرارداد با آمازون است.

در اینجا آمازون کامل توجه داشته باشید در یک سال محرومیت:

ما در حال اجرای یک سال مهلت قانونی پلیس با استفاده از آمازون تشخیص چهره تکنولوژی. ما ادامه خواهد داد به اجازه سازمان ها مانند خار مرکز بین المللی برای از دست رفته و استثمار کودکان و Marinus تجزیه و تحلیل ترافیک برای استفاده از آمازون Rekognition برای کمک به نجات قربانیان قاچاق انسان و دوباره از دست رفته کودکان با خانواده های خود.

ما به حمایت است که دولت باید در محل قرار داده قوی تر مقررات حاکم بر اخلاقی استفاده از تشخیص چهره تکنولوژی و در روزهای اخیر کنگره به نظر می رسد آماده برای این چالش است. ما امیدواریم که این یک سال توقف ممکن است به کنگره به اندازه کافی زمان برای اجرای مناسب قوانین و ما آماده هستیم برای کمک به اگر درخواست شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن