آمازون اقتباس تلویزیونی از سریال فرهنگ علمی-تخیلی Iain M. Banks

را لغو کرد آمازون اقتباس برنامه ریزی شده خود را از Iain M. Banks'Consider Phlebas- اولین رمان در سری فرهنگ علم

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399
را لغو کرد

آمازون اقتباس برنامه ریزی شده خود را از Iain M. Banks'Consider Phlebas- اولین رمان در سری فرهنگ علمی-تخیلی تحسین شده نویسنده- لغو کرده است. آمازون استودیوز در سال ۲۰۱۸ به عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد نمایش هایی با «درخواست تجدید نظر جهانی» برای آمازون پرایم ویدئو حقوق این کتاب را به دست آورد، اما منابع متعدد می گویند توسعه دیگر اتفاق نمی افتد.

خالق Utopia دنیس کلی، که در حال انطباق در نظر گرفتن Den of Geek Phlebas برای صفحه نمایش جریان، به دن از گیک در اوایل این هفته گفت که کار بر روی این پروژه متوقف شده است.

کلی می گوید: «ما دو سه سال در این باره صحبت می کردیم و راه خاصی پیش رفت.» "من احتمالا 20-30 صفحه از کتاب مقدس نوشته شده بود، اما هنگامی که من حس کردم که این اتفاق نمی افتد، من مجبور به متوقف کردن نوشتن به دلیل شما از نظر عاطفی به کار متصل می شود."

کلی پیشنهاد کرد که این تصمیم به املاک بنکز پایین است. "در پایان، من فقط فکر می کنم املاک نمی خواست به آن را از طریق. این مطالب نبود.» او می گوید: «فقط به این دلیل بود که فکر می کنم آنها آماده انجام این کار نبودند، به هر دلیلی. من کمی خودم را می ترسم، راستش را بخواهید.»

املاک این خبر را امروز به گاردین تایید کرد و گفت که "زمان بندی کاملا درست نبود" برای اقتباس. املاک بنکسی در بیانیه ای اعلام کرد که «علاقه و سرسپردگی که کار آیین همچنان الهام بخش آن است، گواه ارتباط پایدار ایده ها و تخیلات اوست» و «از تمام مراقبت ها و انرژی خلاقانه ای که به مراحل اولیه پروژه رفت، بسیار سپاسگزار است.»

املاک بانک ها هیچ توضیح دیگری برای پایان پروژه ارائه نداد. ما برای اظهار نظر در مورد این خبر به آمازون رسیده ایم و اگر بشنویم این داستان را به روز خواهیم کرد.

لغو قطعا ناامیدی برای طرفداران علمی فی خواهد بود. سری فرهنگ Culture بانک ها یکی از بزرگترین آثار داستان های علمی تخیلی مدرن است که داستان های مختلفی را در بر می گیرد که شامل بیگانگان بیگانه هراسی، هوش مصنوعی فوق هوشمند، و جهنم های مجازی می شود. ماهیت فری ویلنگ کتاب ها تا حدودی پایین تر از نبوغ محیط بانک ها است: تمدن فرهنگ اپونیموس که یک جامعه پس از کمیاب است که توسط هوش مصنوعی ذهن ها اداره می شود. شهروندان فرهنگ که از بار کار یا پیری آزاد شده اند، آزادند که در لذت های هدونیستی، فتنه بین کهکشانی افراط کنند یا فقط فضا و زمان را به کلی رها کنند.

سری فرهنگ توسط تایتان های فن آوری امروز محبوب است، بیش از حد. جف بزوس مدیر عامل آمازون این سریال را زمانی که اقتباس اعلام شد یک «مورد علاقه شخصی بزرگ» نامید، در حالی که مدیر عامل اسپیس ایکس و تسلا الون ماسک یک کشتی هواپیماهای بدون سرنشین را به نام یکی از کشتی های هوش مصنوعی بانک ها نامگذاری کردند: «فقط دستورالعمل ها را بخوانید.»

کار بانک ها هم علمی-تخیلی و هم ادبیات داستانی را در بر می گرفت، با دسته The Wasp Factoryاخیر از جمله اولین رمان برک آوت او، کارخانه و اسپ در سال ۱۹۸۴. او اولین کتاب Culture فرهنگ خود را به نام Consider Phlebas در سال ۱۹۸۷ نوشت و بین آن زمان تا ۲۰۱۲ ۹ رمان دیگر به نویسند. بنک ها در ژوئن ۲۰۱۳ در سن ۵۹ سالگی، تنها دو ماه پس از اعلام سرطان غیرقابل جراحی درگذشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن