آمازون اعزام AI فاصله دستیاران' به اطلاع انبار کارگران اگر آنها بیش از حد نزدیک

آمازون است که در حال حاضر در حال شکایت به اتهام عدم محافظت از کارگران از COVID-19 تا جدید پرده برداری AI ابزار

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

آمازون است که در حال حاضر در حال شکایت به اتهام عدم محافظت از کارگران از COVID-19 تا جدید پرده برداری AI ابزار آن را می گوید به شما کمک کارکنان به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

شرکت "فاصله دستیار" ترکیبی از یک صفحه نمایش تلویزیون عمق سنسور و AI را فعال کنید دوربین برای ردیابی حرکات کارکنان و به آنها بازخورد در زمان واقعی است. زمانی که کارگران نزدیک تر از شش پا به یک دیگر محافل در اطراف خود فلش قرمز در تلویزیون نشان می دهد به کارکنان که آنها باید به حرکت به یک فاصله امن از هم جدا. دستگاه های خود شامل معنی آنها را می توان به سرعت مستقر جایی که مورد نیاز و مورد نقل مکان کرد.

آمازون مقایسه سیستم رادار کنترل سرعت است که به رانندگان بازخورد فوری در رانندگی خود را. دستیاران تست شده اند در یک "مشت" از شرکت ساختمان گفت: Brad پورتر, معاون رئیس جمهور از آمازون رباتیک در یک پست وبلاگ و شرکت در نظر دارد به رول "صدها نفر" بیشتر به مکان های جدید در هفته های آینده.

از همه مهمتر آمازون نیز می گوید: آن باز خواهد شد-منابع فن آوری اجازه می دهد شرکت های دیگر به سرعت تکثیر و استقرار این دستگاه در طیف وسیعی از مکان های.

آمازون نیست تنها شرکت با استفاده از یادگیری ماشین در این راه است. تعداد زیادی از شرکت های ارائه AI تصویری تجزیه و تحلیل و نظارت ایجاد کرده اند شبیه اجتماعی-فاصله گرفتن ابزار از شیوع کروناویروس آغاز شد. برخی از راه اندازی نیز تبدیل به راه حل های فیزیکی مانند دستبند و آویز که با استفاده از سیگنال های بلوتوث به حس نزدیکی و پس از آن وزوز یا بوق به یاد کارگران زمانی که آنها شکستن اجتماعی فاصله دستورالعمل.

اگر چه این راه حل خواهد بود لازم برای کارگران برای بازگشت به مشغول امکانات مانند انبارها بسیاری از حریم خصوصی کارشناسان نگرانی خود را معرفی خواهد عادی بیشتر سطح نظارت است. بسیاری از این راه حل های تولید خواهد شد اطلاعات دقیق از جنبشهای کارگری در طول روز اجازه می دهد مدیران به hound کارکنان به نام بهره وری. کارگران نیز هیچ چاره ای اما به دنبال شود و در این راه اگر آنها می خواهند به نگه داشتن کار خود را.

آمازون دخالت در این نوع از تکنولوژی بالا بردن سوء ظن به عنوان شرکت است که اغلب برای انتقاد خسته کننده شرایط کار در امکانات آن است. در سال 2018 و حتی آن را به ثبت رساند یک بند است که مسیر جنبشهای کارگری در زمان واقعی هدایت نه تنها که وظیفه آنها باید انجام دهید اما اگر دست خود را در حال حرکت به سمت اشتباه قفسه یا bin.

این شرکت توضیحات / کنترل از راه دور دستیار به عنوان "واحد مستقل" است که تنها نیاز به قدرت نشان می دهد آن را ذخیره هر گونه اطلاعات در مورد کارگر, جنبش, اما ما تماس این شرکت به تایید چه اطلاعاتی اگر هر کدام ممکن است حفظ شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن