آمازون در حال پایان دادن به حمایت از داش گرز بارکد اسکنر

آمازون است که پایان دادن به حمایت از آن داش گرز یک الکسا-دستگاه را فعال کنید که به خریداران اجازه اسکن مواد غذ

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

آمازون است که پایان دادن به حمایت از آن داش گرز یک الکسا-دستگاه را فعال کنید که به خریداران اجازه اسکن مواد غذایی بارکد و سفارش ملزومات خانگی از خانه های خود. در یک ایمیل به کاربران این شرکت گفت: دستگاه های دیگر پشتیبانی می شود که از جولای 21st. خریداران هنوز هم می تواند استفاده از دیگر الکسا-دستگاه های فعال به اضافه کردن آیتم به لیست خرید این شرکت اشاره کرد.

منتشر شده در سال 2017, شبکه Wi-Fi را فعال کنید داش گرز بود چند اینچ طول و ساخته شده از سفید و سیاه و سفید پلاستیکی یک به روز رسانی آمازون اصلی داش دستگاه. در سال 2017, محصول, نقد و بررسی, آستانه , ویرایشگر, Nilay Patel گفت: داش گرز بود "یک اسباب بازی سرگرم کننده و قطعا آن را می سازد اضافه کردن چیزهایی به آمازون خود را سبد خرید آسان تر است." پس از آنها دور دادن به نخست اعضای عملا به صورت رایگان, اما, آمازون انجام نمی بسیار دیگری با گرز. این شرکت کشته فیزیکی آن داش دکمه های سال گذشته است.

به دور از یک خط تیره گرز اتمام آمازون برنامه بازیافت. اگر شما یکی از شما می ده-ثبت نام آن را از سایت آمازون حساب خود را تحت "مدیریت محتوا و دستگاه های" بخش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن