آمازون نخست تصویری راه اندازی ویندوز 10 دسکتاپ برنامه

آمازون نخست تصویری اختصاصی نرم افزار برای ویندوز 10 در حال حاضر زندگی می کنند در فروشگاه مایکروسافت این شرکت پ

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

آمازون نخست تصویری اختصاصی نرم افزار برای ویندوز 10 در حال حاضر زندگی می کنند در فروشگاه مایکروسافت این شرکت پنج شنبه اعلام کرد. این اجازه می دهد تا شما را به جریان فیلم ها و دانلود آنها را برای مشاهده آفلاین. در حالی که این همیشه ممکن است به جریان نخست محتوای ویدیویی از طریق یک مرورگر مثل کروم, هیچ راهی وجود دارد برای دانلود فیلم بر روی ویندوز دستگاه برای مشاهده آفلاین تا به حال.

شرکت آمازون به تازگی افزایش تا اصلی آن جریان محتوا به رقابت با رقبای مانند Netflix و Hulu. که شامل تحسین منتقدان را نشان می دهد مانند Fleabag در, شگفت انگیزی خانم Maisel, و بازگشت به خانه. گزارش های اخیر نشان داد که شرکت "به طور فعال به دنبال" صدور مجوز معاملات به صورت زنده تلویزیون و در اوایل این هفته معرفی سازمان دیده بان حزب ویژگی در ما تا به 100 نفر می تواند جریان با دوستان.

ویندوز 10 برنامه رایگان است اما یک اشتراک به آمازون نخست تصویری است $8.99 در هر ماه. آمازون نخست مشترکین که با پرداخت 119 دلار برای یک اشتراک سالانه دریافت نخست تصویری به صورت رایگان.

اولیه آزمون با شرف پیدا ویندوز 10 برنامه نمی خواهد جریان بالاتر از HD (720p) با وضوح شبیه به محدودیت در نسخه اپل از برنامه حتی اگر آن را ممکن است برای به جریان در 1080p HD را از طریق یک مرورگر وب است. دانلود گزینه دارای سه ردیف به صورت تصویری با کیفیت خوب, بهتر, بهترین, با هر لایه به تدریج با استفاده از ذخیره سازی بیشتر. اما این برنامه نشان نمی دهد قطعنامه مربوط به هر ردیف. 52 دقیقه قسمت از قصه های از حلقه در بهترین تنظیم زمان مورد 2.74 GB فضا.

با توجه به شرکت در این برنامه می توانید جریان و دانلود تا 1080p HD "اما ممکن است متفاوت باشد در هر محتوا." در تست ما نیست قادر به گرفتن بهتر از 720p در سراسر تعدادی از عناوین حتی اگر آنها ذکر شده به عنوان "4K UHD" در برنامه خود دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن