آمازون گزارش چهره اتحادیه اروپا ضد تراست اتهام استفاده از شخص ثالث فروشنده داده

اتحادیه اروپا تنظیم شده است به فایل رسمی آنتی تراست اتهامات علیه آمازون بیش از استفاده از آن از شخص ثالث فروشن

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

اتحادیه اروپا تنظیم شده است به فایل رسمی آنتی تراست اتهامات علیه آمازون بیش از استفاده از آن از شخص ثالث فروشنده اطلاعات وال استریت ژورنال گزارش. از اتهامات عنوان شده است که می تواند زمینه را به عنوان به زودی به عنوان در هفته آینده خواهد شد بنا به گزارش متهم آمازون با استفاده از داده های جمع آوری شده از فروشندگان در آن بازار به رقابت در برابر آنها.

پس از اتحادیه اروپا را به اتهام واصل وال استریت ژورنال گزارش می دهد که از آن انتظار می رود یک سال دیگر قبل از این کمیسیون به طور رسمی تصمیم می گیرد که آیا آمازون را شکست قانون است. اگر چه این شرکت می تواند چالش کشیدن این تصمیم در دادگاه آن را در نهایت می تواند جریمه به اندازه 10 درصد از درآمد سالانه خود را.

اتحادیه اروپا تحقیقات به عمل است که به فکر بازگشت تقریبا دو سال است. در ماه سپتامبر سال 2018 رئیس اتحادیه اروپا, رقابت, دفتر Margrethe بازرگانی گفت که اتحادیه اروپا بوده است جمع آوری اطلاعات در آمازون شیوه سوی فروشندگان شخص ثالث, اما او تاکید کرد در آن زمان که یک تحقیق رسمی در حال راه اندازی می شود. سال گذشته اتحادیه اروپا راه اندازی رسمی تحقیقات ضد تراست به موافقت نامه های بین آمازون و آن بازار فروشندگان و همچنین به عنوان چگونه آن را با استفاده از داده ها را انتخاب کنید که خرده فروش به لینک به استفاده از "فروش جعبه" در سایت خود.

این خواهد بود که اولین بار آمازون متهم شده است که با استفاده از موقعیت خود به عنوان یک اپراتور از یک بازار به نفع خود را به عنوان یک فروشنده در درون آن. در اوایل سال جاری وال استریت ژورنال گزارش داد که آمازون کارکنان خواهد با استفاده از داده های فروش از مستقل بازار فروشندگان برای کمک به توسعه خود آمازون-محصولات مارک. این بود که گفت: به اتفاق افتاده با وجود این شرکت با داشتن قوانین است که آن ممنوع است.

آمازون وعده داده شده به راه اندازی یک تحقیقات داخلی در پاسخ اما این گزارش تولید تمدید موشکافی از نمایندگان کنگره آمریکا. دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس نوشت: این شرکت به درخواست آن برای روشن کردن داده های خود را با سیاست های پس از آن را قبلا ادعا به استفاده از فرد فروشنده داده به طور مستقیم در رقابت با آنها را بر روی پلت فرم آن است. سناتور. جاش هاولی (R-MO) نامیده می شود برای یک جنایتکار ضد تراست پروب به این شرکت است.

آمازون کاهش یافته است به نظر به آستانه در گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن