Ambari کنوانسیون سالن مراسم تحلیف فردا

میسور/Mysuru: یک فوق مدرن 'Ambari کنوانسیون سالن' مناسب است که میراث شخصیت Mysuru شهرستان آماده است برای مراسم

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

میسور/Mysuru: یک فوق مدرن 'Ambari کنوانسیون سالن' مناسب است که میراث شخصیت Mysuru شهرستان آماده است برای مراسم تحلیف فردا (14 ژوئن). این همه امکانات مدرن و خواهد بود یک مقصد رویایی از یک رویداد مدیر و افرادی که رفتار فرخنده حوادث.

غیر از آن مشخصه امکانات کامل کنوانسیون سالن پلاستیک-رایگان و مدیریت برنامه ای برای حفظ پلاستیک-وضعیت حتی در آینده زمانی که تعداد زیادی از توابع برگزار می شود. پس باز به کنوانسیون سالن خواهد بود دومین متمرکز تهویه مطبوع سالن.

بیش از 600 نفر می تواند نشستن در سالن در هر نقطه ای از زمان و 450 نفر می تواند نشسته در یک زمان در سالن ناهار خوری. وجود دارد بیش از 13 به طور کامل مبله اتاق ها از جمله اتاق برای عروس و داماد و Ambari است با تمام وسایل مجهز است که می تواند طبخ غذا برای بیش از 2000 نفر است و چندساله تامین آب تمیز. وجود فضای کافی برای پارکینگ و تمام اقدامات احتیاطی گرفته شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 ویروس.

کنوانسیون سالن متعلق به 'شیرین' ماهش از Ambari Chits خصوصی محدود می شود افتتاح خواهد شد در یک رویداد ساده. نمایندگان مجلس V. Sreenivasa Prasad, Pratap Simha MLAs S. A. Ramdas, G. T. Devegowda L. Nagendra, Anil Chikkamadu, H. P. Manjunath و C. S. Niranjan کومار, DCP, Dr. A. N. Prakash Gowda و ACB SP Rashmi خواهد بود مهمانان است.

'شیرین' ماهش برادر Shivakumar تاسیس شده مشهور Mahalakshmi شیرینی پذیرایی به زمین دندان شیرین و برادر دیگر Mahadevu تاسیس شده Anagha بیمارستان و در خدمت مردم است. این سه برادر درگیر شده اند و خدمات اجتماعی بیش از حد. آنها کمک به فقرا و جمعیت مهاجر در طول مستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن