آمریکایی ها هنوز هم اعتماد ندارند self-driving cars

Self-driving cars با داشتن یک زمان واقعا خشن به دست آوردن اعتماد ما. این است که در مجموع با توجه به شوک خودرو

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

Self-driving cars با داشتن یک زمان واقعا خشن به دست آوردن اعتماد ما.

این است که در مجموع با توجه به شوک خودروهای نظری باقی می ماند و دست نیافتنی برای بسیاری از مردم است. تعداد محدودی از خودروهای بدون راننده را در جاده ها امروز اکثرا تست وسایل نقلیه است که در دسترس نیست به سوارکاری ، ترکیب که با آمریکایی ها بسیار باید ما می گویند پیچیده احساسات نسبت به مفاهیمی مانند "آزادی" و "کنترل" و شما می توانید ببینید که در آن این است که رفتن. حفاری در فن آوری در خیابان های, کنترل, انجمن در ورق.

آخرین نظرسنجی به تأیید این بی اعتمادی می آید از همکاران به صورت خودکار خودرو آموزش و پرورش (هموار) ائتلافی از بازیکنان صنعت و سازمان های غیر انتفاعی با هدف بهبود درک عمومی از خودروهای. یک نگاه سریع در نتایج نشان می دهد که آنها باید کار خود را برای آنها را قطع.

  • تقریبا 3 در 4 آمریکایی ها می گویند خودمختار تکنولوژی خودرو "است و نه آماده بود."
  • حدود 48 درصد گفت: آنها هرگز در یک تاکسی یا سواری های خودرو بود که خود رانندگی.
  • یکی دیگر از 20 درصد فکر می کنم خودروهای هرگز امن است.
  • تنها 34 درصد فکر می کنم مزایای استفاده از AVs را بیشتر از معایب.
  • تنها 18 درصد مشتاق برای دریافت یک waitlist برای اولین AV.

این بود برخی از این یافته ها به ظهور از هموار نظر سنجی از 1200 آمریکایی ها بودند که تماس های رای گیری شرکت SurveyUSA بین اواخر فوریه و اوایل ماه مارس سال 2020 است. اما آن را به راحتی می تواند شده اند و نتایج هر نظرسنجی در مورد self-driving cars گرفته در طول پنج سال گذشته. انواع خودرو-گروه های مرتبط مانند AAA, Kelley Blue Book و طرفداران برای بزرگراه و ایمنی خودرو مشابه را پیدا کرده اند شک و تردید در نظر سنجی خود را.

این نتایج رنگ بسیار تیره و تار تصویر برای آینده خودروهای. پس از همه, بسیاری از تکنولوژی موفقیت بستگی دارد درک عمومی و تمایل.

شرکت های مشغول به کار در خود رانندگی تاکسی مانند Waymo کروز و آرگو در حال حاضر مقابله با این مسائل از طریق خود پروژه های آزمایشی و محدود تجاری استقرار. البته آنها خود را داده و در نتیجه ایده های خود را در چگونه برای غلبه بر این شک و تردید.

و اعداد نیست همه چیز بد است ، حدود نیمی از مردم نظرسنجی های هموار و SurveyUSA گفت: آنها متعلق به وسایل نقلیه با راننده پیشرفته کمک سیستم (ADAS) ویژگی های مانند خودکار ترمز اضطراری, lane-در حفظ و کمک و نقطه کور تشخیص است. آشنایی و تصویب این ویژگی ها می تواند منجر به نگرش مثبت در مورد self-driving cars, نظرسنجی می یابد. آن را حس می کند اما آن را هنوز هم یک دور جهش بین یک خودرو با افزایش کروز کنترل و یکی است که می تواند به خودی خود و بدون دخالت انسان.

اکثر مردم پاسخ مطلوب به یک وسیله نقلیه است که با پشتیبانی از وظیفه رانندگی "اما با راننده همیشه در کنترل کامل است." این تضاد به هر شرکتی که ادعا می کند به دنبال به طور کامل بدون راننده اتومبیل. آنها استدلال می کنند که اکثر خودرو تصادفات ناشی از خطای انسانی که در جهت بهبود ایمنی جاده, انسان نیاز به حذف از معادله است.

همین دلیل است که شما باید با شرکت هایی مانند کروز معرفی وسایل نقلیه بدون کنترل های سنتی مانند چرخ فرمان و پدال. و شرکت هایی مانند Nuro در حال لابی دولت برای معافیت از مقررات فدرال نیاز به ویژگی های خاص مانند یکدفعه آینه و دوربین های پشتیبان.

هموار می گوید این شک و تردید و بی اعتمادی ریشه در جهل و عدم تجربه و نه دانش خاص نزولی و یا مشکل است. برای مثال اکثریت پاسخ دهندگان گفته اند که آنها آشنا با هر یک از این مرگ و میر مرتبط با خودکار فن آوری های مانند مرگبار بارگذاری تصادف در تمپه, آریزونا, و یا هر یک از رانندگان که کشته شدند در حالی که با استفاده از تسلا سیستم خلبان اتوماتیک. که باید یک پرچم قرمز به اپراتورها: مردم نیازی به شنیدن در مورد واقعا بزرگ شکست به بندر واقعی خصومت نسبت به فن آوری است.

بیشتر خود رانندگی اتومبیل که جاده بیشتر مردم به احتمال زیاد به اعتماد آنها فراهم آمده است. اما آن را برخی از زمان با توجه به این که بسیاری از پیش بینی های اولیه در مورد آمادگی تکنولوژی پس ثابت می شود بیش از حد خوش بینانه است. بسیاری از مردم فکر جاده ها خواهد بود تاخت و تاز کردن با ربات وسایل نقلیه تا سال 2020 اما در اینجا ما هستند. آن سال 2020 تعداد AVs در حال حاضر در حال تست امروز بخشی از کسری از یک درصد است.

"وجود دارد یک تصور نادرست است که مستقل tech خواهد یک روز حل شود در یک فایل باینری مد و تبدیل شدن به در دسترس در همه جا" کارل Iagnemma مدیر عامل شرکت هیوندای و Aptiv مشترک سرمایه گذاری خودروهای گفت: من به تازگی. بوده است وجود دارد بهبود مداوم در طول زمان اما روشن است وجود دارد خواهد بود دودویی مرحله تابع که در آن یک روز ما ندارد AVs و آینده آنها در همه جا."

Iagnemma گفت که AV اپراتورها تنها فقط شروع به درک چگونه درک عمومی خود رانندگی اتومبیل. این است که اطلاعات مفید را اما آن را به زمان و وسایل نقلیه بیشتر و بیشتر مردم قبل از برداشت شروع به تغییر. برای مثال Aptiv را robotaxi خلبان با Lyft در لاس وگاس است که انجام شده بیش از 100,000 سواری شامل دو ایمنی اپراتور در صندلی جلو. مردم این دو اپراتور, اما آنها همچنین ماشین انجام کارهای آنها را قبل از دیده نمی شود.

"با وجود این واقعیت است که وجود دارد نقلیه اپراتورها در ماشین, مشتریان, دیدن فرمان به نوبه خود توسط خود" Iagnemma گفت. "این یک لحظه بزرگ برای اکثر مردم است. سازنده تجربه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن