آندروید 11 اولین بتا سرزمین های اولیه برای برخی از صفحه صاحبان

برخی از Google صفحه صاحبان دریافت آندروید 11 بتا زود آشکار و در عین حال جزئیات بیشتر در مورد این سال نسخه ای ا

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

برخی از Google صفحه صاحبان دریافت آندروید 11 بتا زود آشکار و در عین حال جزئیات بیشتر در مورد این سال نسخه ای از آندروید است. در یک صدای جیر جیر Mishaal رحمان از XDA توسعه دهندگان گفت که دو صفحه 4 XL کاربران گزارش شده پس از دریافت این به روز رسانی افشای جزئیات جدید در مورد اندروید 11 ویژگی های مانند دکمه پاور منوی سه آیکون جدید اشکال و auto-generated پیشنهادات برنامه در صفحه اصلی حوض.

گوگل برنامه ریزی برای اعلام آندروید 11 beta در ژوئن 3rd, اما تصمیم به تاخیر در راه اندازی. "در حال حاضر زمان به جشن می گیرند" این شرکت گفت: بدون لینک کردن آن به طور مستقیم به ملی تظاهرات در مورد خشونت پلیس که از آنجا رفته جهانی. این شرکت هنوز به تعیین یک تاریخ جدید برای اعلام و پس از آن معلوم نیست که این نرم افزار بتا ممکن است بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است.

این نرم افزار بتا نشان می دهد تعدادی از ویژگی های که در حال توسعه برای آندروید 11. وجود دارد یک گزینه جدید برای توسعه دهندگان به حرکت خود برنامه را کنترل رسانه ها از پانل اعلان به تنظیمات سریع منو آزاد کردن فضا برای سایر اطلاعیه ها. پخش گزینه ظاهر می شود در سمت چپ به حداقل برسد منو و 9to5Google اشاره می کند که گسترش آن در سراسر بالای صفحه نمایش زمانی که منو به طور کامل باز کرد.

این صفحه Launcher نیز به روز شده است به عنوان بخشی از بتا اجازه می دهد گوگل نرم افزار به طور خودکار پر ردیف پایین از صفحه اصلی صفحه نمایش با نرم افزار پیشنهادات. این پیشنهادات قبلا نشسته در بالای کشو app اما در حال حاضر شما می توانید آنها را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش خود را. آیکون برنامه به طور کلی یک بیت از یک آسانسور چهره با سه آیکون جدید شکل ارائه مطلب customizability.

این ویژگی در ساخت یک میزبان از قابلیت های دیگر که ما یاد گرفته ایم در مورد بیش از چند ماه گذشته از توسعه دهنده منتشر شده است. وجود یک منوی تنظیمات جدید برای قبلا نازل چت "حباب" است که به شما اجازه نگه داشتن مکالمات در دسترس از طریق یک حباب شناور بر روی صفحه نمایش خود را و یکی دیگر از منوی نشان می دهد که چگونه شما قادر خواهید بود برای سفارشی کردن گزینه های پرداخت و خانه هوشمند کلید های میانبر در نونما قدرت دکمه منو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن