یکی دیگر از بحار محدود Shramik ویژه کشتی 1,164 مهاجران از Mysuru

میسور/Mysuru: هشت 'نقطه-به-نقطه' Shramik قطار ویژه از Mysuru بخش حمل 1,164 مهاجران چپ Ashokapuram (Mysuru) ایس

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

میسور/Mysuru: هشت 'نقطه-به-نقطه' Shramik قطار ویژه از Mysuru بخش حمل 1,164 مهاجران چپ Ashokapuram (Mysuru) ایستگاه در روز یکشنبه در ساعت 14:00 ساعت برای پورنیا در بیهار. این قطار در حال اجرا به عنوان در هر درخواست از دولت از بیهار و کارناتاکا. قطار متشکل از 22 LHB مربیان برنامه ریزی شده است برای رسیدن به پورنیا (2488 کیلومتر) در روز سه شنبه (26 مه) در ساعت 13:10 ساعت.

پس از بررسی و تایید اسناد و مدارک از ثبت نام مهاجران متعلق به مندیا, Maddur و Hunsur مقامات از دولت به اتمام موظف فرآیند غربالگری قبل از اجازه می دهد آنها را به هیئت مدیره قطار.

در ضمن دولت در ارتباط با باشگاه روتاری میسور ارائه مواد غذایی و آب به مسافران است. طبق ترتیبات موجود راه آهن هند پذیرایی و گردشگری شرکت (IRCTC) است مراقبت از غذا در بخش باقی مانده از این سفر با همکاری بخش راه آهن در مسیر قطار.

شش راه آهن نیروی حفاظت (RPF) پرسنل خواهد بود اسکورت قطار end-to-end برای رسیدگی به مسائل اگر هر کدام مربوط به نظم و قانون در هماهنگی با پلیس مربوطه دولت در طول راه. مسافران بودند دستور اجباری به پوشیدن ماسک و حفظ استانداردهای بالا از بهداشت شخصی.

در مه 23, یک Shramik ویژه با مجموع 1,520 مهاجران از حسن و چیکمگلور ولسوالی چپ برای کاتیهار در بیهار. این هفتمین Shramik قطار از Mysuru را بدست آورد. گره ماموران راه آهن و دولت کارناتاکا هماهنگ ترتیبات برای عمل صاف از آموزش های ویژه به عنوان در هر دستورالعمل های صادر شده برای ثبت نام و غربالگری.

در حالی که محلی Mahaveer جین Sangh ارائه مواد غذایی برای مهاجران در نقطه شروع IRCTC هماهنگی با راه آهن بخش مسیر برای عرضه مواد غذایی تا قطار به مقصد ایستگاه.

به طور متوسط آهن هند در حال اجرا حدود 270 Shramik ویژه روزمره از آغاز این ماه است. تقریبا سه لاخ مسافران حمل شده در هر روز در چهار روز گذشته.

راه آهن خواهد بود operationalising یکی دیگر از 2600 Shramik ویژه در سراسر شبکه راه آهن هند در آینده ده روز طبق نیازهای مختلف دولت. این طرح انتظار می رود که به سود بیش از 36 لاخ مهاجران در سراسر کشور با توجه به آزادی مطبوعات از پریا Shetty, بخشی مدیر تجاری & PRO جنوب غربی راه آهن Mysuru را بدست آورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن