'آنتی بادی (آیا)' آهنگ ما همه گیر تابستان

یک ماشین با یک نقاب راننده رول پایین خیابان, ویندوز, باز, باس, thumping, dystopian کر انفجار به تابستان هوا: آ

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

یک ماشین با یک نقاب راننده رول پایین خیابان, ویندوز, باز, باس, thumping, dystopian کر انفجار به تابستان هوا: آیا شما antibodieeees? آیا شما می خواهید با من ؟ این آهنگ جدید از این بیماری همه گیر در تابستان با تشکر از آه کسی که بازی پسر عموی گرگ در پی.

از لحاظ تاریخی این زمان برای در berzerk زمین مانند تغییر آب و هوا برای تبدیل شدن به تابستان bops. اما دوست عزیز اگر هیچ چیز دیگری 2020 در حال حرکت است سریع.

این آهنگ رو شروع آن در ماه مه زمانی که بازیگر Nicholas Braun (با نام مستعار پسر عموی گرگ) بود quarantining با دوستان با توجه به Rolling Stone, که در آن آهنگ برای اولین بار امروز.

"دوستان من یک زن و شوهر و آنها با هم بوده است برای سال, اما من به عقب وجود دارد مرتب بودن, مانند, مرد, من آرزو می کنم من تا به حال کسی در حال حاضر از طریق این, با,'" براون گفت: نورد سنگ. "و بنابراین این دختر و من صحبت شد و ما مثل:" شاید ما باید ملاقات و رفتن برای پیاده روی با bandanas ، بنابراین من در این قرنطینه تاریخ; این نوع از احساس راز چون من نمی خواهم دوستان من بدانید. و من حدس می زنم ترکیبی از پارانویا و عاشقانه است چه این آهنگ در مورد."

براون قرار دادن یک تماس به وحشی" — Instagram — entreating او موسیقی-تمایل پیروان برای کمک به او را با یک آهنگ ایده. ظاهرا او بوجود آورد چرا که پسر آنها پاسخ دهند. این رو متوجه شده توسط کمپانی ضبط اطلس سوابق و بدل به یک حرفه ای تولید آهنگ و موزیک ویدیو با توجه به سنگ نورد.

این bandanas که الهام گرفته از آهنگ را ظاهر در موزیک ویدیو. بنابراین انجام Instagram طرفداران. و ضد عفونی کننده دست. و کلیپ از COVID کنفرانس های مطبوعاتی. و ماسک. فرار از ما در حال حاضر واقعیت این نیست. اما جای تعجب است که جاذب.

او حتی موفق به کار در برخی از قطعیت علمی که تبدیل به یک ویژگی از این بیماری همه گیر. پس از آن بسیار مشکل خط من می خواهم به می دانم که خون شما رو مسائل/چیزهای که باعث می شود شما پاک او روشن حتی اگر ما نمی دانیم که آنچه در آن به معنی/برای گرفتن دوباره آن را.

محض شعر. همچنین دقیق است.

براون 81 ساله پدر بود COVID-19 و بهبود با توجه به سنگ نورد. درآمد حاصل از این آهنگ را به سازمان های غیر انتفاعی مقابله و همکاران در سلامت.

ماسک, ماسک, ماسک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن