اپل تایید جدید اپل نمی رسند در سپتامبر

اپل تایید کرده است این برنامه ریزی برای راه اندازی آن جدید اپل کمی بعد از این سال. "سال گذشته ما شروع به فروش

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

اپل تایید کرده است این برنامه ریزی برای راه اندازی آن جدید اپل کمی بعد از این سال. "سال گذشته ما شروع به فروش جدید اپل در اواخر ماه سپتامبر این سال ما انتظار داریم عرضه در دسترس خواهد بود چند هفته بعد گفت:" اپل CFO Luca Maestri در یک درآمد تماس با سرمایه گذاران است.

Maestri نمی آشکار به همین دلیل این سال را به آیفون عرضه شده است با تاخیر و یا محدود اما شایعات از آی فون تاخیر شده اند ماه گردش. وال استریت ژورنال گزارش داد اوایل این سال است که اپل تا به حال تاخیر در تولید انبوه آن در آینده آیفون گوشی حدود یک ماه است. کوالکام همچنین اشاره کرد در آی فون تاخیر در اوایل این هفته برجسته "جزئی تاثیر از تاخیر جهانی 5G گل سرسبد تلفن راه اندازی" خود را برای سه ماهه چهارم پیش بینی.

اپل به طور معمول جلوه سالانه خود را از آی فون تازه در ماه سپتامبر آغاز می شود و حمل و نقل دستگاه های قبل از پایان ماه. روشن نیست اگر دستگاه نمی خواهد آماده شود تا اکتبر اما اپل هنوز هم می تواند انتخاب کنید به گوشی جدید خود پرده بر در طول یک رویداد در ماه سپتامبر.

این اولین بار نیست که اپل با تاخیر حمل و نقل از آی فون. آیفون X اعلام شد در کنار آی فون 8 در ماه سپتامبر 2017, اما آن وارد نیست در فروشگاه ها تا ماه نوامبر به دلیل مسائل مربوط به تولید. آی فون اپل XR نیز اعلام کرد در ماه سپتامبر 2018 و آن را ضربه فروشگاه در ماه اکتبر پس از گزارش ها حاکی از اپل بود که با داشتن مسائل با صفحه نمایش ال سی دی تولید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن