اپل در حال حاضر مبادرت به فروش $129 صاعقه 3 Pro کابل

اپل را منتشر کرده high-end صاعقه 3 کابل در فروشگاه آنلاین. به 129 دلار صاعقه 3 Pro کابل 2 متری یک سیاه و سفید

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

اپل را منتشر کرده high-end صاعقه 3 کابل در فروشگاه آنلاین. به 129 دلار صاعقه 3 Pro کابل 2 متری یک سیاه و سفید بافته, طراحی و پشتیبانی از هر دو پورت خروجی USB 3.1 Gen 2 10Gbps انتقال داده ها — هر چند البته سرعت داده می شود تا به صاعقه 3 استاندارد 40Gbps بین دستگاه های سازگار.

این است که قطعا ارزان نیست برای یک کابل وجود دارد اما در واقع به نظر نمی رسد به یک رقابت گزینه ای است که ارائه می دهد مجموعه ای از ویژگی های کمتر. کابل به نظر می رسد که بی سر و صدا رفته در فروش در ماه گذشته پس از قبلا شده همراه با نرم افزار نمایش XDR و در این حالت موضوع از دیروز شامل برخی از بحث در مورد چرا دقیقا هزینه آن بسیار است.

این $79.95 2 متر Belkin صاعقه 3 کابل که اپل نیز به فروش می رساند برای مثال پشتیبانی نمی کند DisplayPort یا USB 3.1 معنی آن را واقعا تنها راه حل مناسب برای استفاده از موارد که در آن هر دستگاه در زنجیره صاعقه 3. اگر شما استفاده می شود که کابل وصل می گویند یک MacBook Pro به یک صاعقه حوض یا خارجی GPU لوازم بنادر خواهد بود محدود به 480Mbps USB 2.0 با سرعت مبتنی بر USB, لوازم جانبی. (همچنین آن را بافته.)

که گفت:, اگر شما نمی نیاز به طول و یا بافتن اپل به طور منظم غیر حرفه ای 0.8 متر صاعقه 3 کابل می کند همان چیزی که برای $39. چه جدید در اینجا این است که ترکیبی از ویژگی های در طول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب