اپل وعده به پشتیبانی از تاندربولت در آن بازوی جدید مکینتاش

اپل در حال حرکت است به دور از اینتل چیپ ست را به نفع خود سفارشی-طراحی تراشه های ARM — اما این شرکت امیدوار است

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

اپل در حال حرکت است به دور از اینتل چیپ ست را به نفع خود سفارشی-طراحی تراشه های ARM — اما این شرکت امیدوار است که آن را هنوز هم پشتیبانی اینتل تاندربولت و USB-C اتصال استاندارد جدید اپل سیلیکون, کامپیوتر, با وجود عدم پردازنده های اینتل.

"بیش از یک دهه پیش اپل با همکاری اینتل برای طراحی و توسعه رعد و امروز مشتریان ما لذت بردن از سرعت و انعطاف پذیری را به ارمغان می آورد به هر مک. ما همچنان متعهد به آینده تاندربولت و از آن حمایت خواهد کرد در مکینتاش با Apple سیلیکون" اظهار نظر یک سخنگوی اپل در بیانیه ای به آستانه.

در حالی که وجود دارد برخی از نگرانی های است که اپل ممکن است از دست دادن پشتیبانی از صاعقه در آینده آن مکینتاش این واقعیت است که اپل چسبیده با استاندارد باعث می شود بسیاری از حس توجه به این که آن را به حال کمک به توسعه اصلی صاعقه استاندارد در همکاری با اینتل.

با وجود این که همکاری هر چند اپل هنوز به پیشنهاد تاندربولت پشتیبانی در هر یک از محصولات در خارج از اینتل-صفحه مکینتاش — اپل ARM-based iPad Pro ویژه و خارج از غرفه به عنوان ویژگی به طور منظم USB-C پورت یک صاعقه 3 کانکتور. بازوی اپل مبتنی بر توسعه دهنده انتقال کیت نیز تنها ویژگی های استاندارد USB-C پورت.

خبر می آید به عنوان Intel دقیق آن در آینده صاعقه 4 استاندارد خواهد بود که بر اساس USB4 تنظیمات استاندارد و که با استفاده از همان USB-C connector که صاعقه 3 در حال حاضر می کند امروز. هر دو رعد 3 و رعد 4 را بیشتر تضمین امکانات (مانند توانایی به قدرت مانیتور خارجی و یا شارژ لپ تاپ) در مقایسه با استاندارد USB 3 و USB4 استاندارد است که آنها در حال ساخته شده است و ارائه قوام که به طور منظم USB-C استانداردهای اغلب می تواند بشدت فاقد.

صاعقه 4 ویژه ارائه می دهد همان 40 گیگابیت در ثانیه سرعت است که صاعقه 3 تا به حال ارائه شده اما می افزاید: حتی سختگیرانه تر سخت افزار مورد نیاز برای تولید کنندگان: دستگاه باید قادر به پشتیبانی از هر دو نمایش 4K یا 8K نمایش و اجازه می دهد برای PCIe برای انتقال اطلاعات با سرعت 32 گیگابیت در ثانیه — که باید یک مزیت برای ذخیره سازی خارجی و خارجی gpu ها.

اپل انتظار می رود برای راه اندازی آن برای اولین بار بازو مبتنی بر مکینتاش قبل از پایان سال 2020 و انتظار دارد که به طور کامل انتقال محصول خود را صف به خود تراشه در عرض دو سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن