اپل نمودن ، بستن دوباره ، تقریبا تمام باقی مانده فلوریدا فروشگاه های خرده فروشی بیش از COVID-19 سنبله

اپل نمودن ، بستن دوباره ، 14 بیشتر از آن مکان های خرده فروشی در فلوریدا با توجه به تجدید حیات COVID-19 موارد ا

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

اپل نمودن ، بستن دوباره ، 14 بیشتر از آن مکان های خرده فروشی در فلوریدا با توجه به تجدید حیات COVID-19 موارد است. از 18 فروشگاه اپل مکان در فلوریدا تنها دو در حال حاضر باقی می ماند باز یکی در جکسنویل و دیگری در ساراسوتا با توجه به بلومبرگ. چوب خط حساب کردن از بسته ما فروشگاه های اپل در حال حاضر در 32 که نشان دهنده 10 درصد از کل شرکت تعداد 272 فروشگاه ها در کشور است.

اپل ماه گذشته شروع بازگشایی یک اکثریت آن را ما مکان های خرده فروشی. در عین حال در هفته گذشته شاهد اپل اولین موج از فروشگاه reclosures در فلوریدا و همچنین آریزونا ایالت کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است. با وجود اپل مبهوت رویکرد به بازگشایی فروشگاه های آن آغاز شده است که در اواخر ماه مه تعداد COVID-19 نفر در سراسر آمریکا به ویژه در کشورهای که بیشتر به سرعت بازگشایی شد — آغاز شده است به سنبله.

چندین ایالت را آغاز کرده اند که اجازه می دهد تا خرید حضوری در فروشگاه های خرده فروشی و هدایت شده است شل در ناهار خوری ، اما به عنوان ما ثبت 38,672 مثبت COVID-19 مورد در ماه ژوئن 24th, رکورد تعداد بالا برای یک روز آن را بیشتر ثابت می کند که این تهدید از رمان coronavirus به نظر می رسد به مراتب بیش از.

نظر اپل ارائه شده به بلومبرگ امروز آینه آنچه در آن گفت: در آستانه هفته گذشته در مورد کسانی اولیه reclosures. "با توجه به زمان COVID-19 شرایط در برخی از جوامع ما در خدمت ما هستند به طور موقت بسته شدن فروشگاه ها در این مناطق" یک سخنگوی اپل گفت: در آستانه. "ما در این مرحله با یک فراوانی از احتیاط که ما از نزدیک نظارت بر وضعیت و ما نگاه به جلو به داشتن تیم ما و مشتریان به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن