Apple به Epic می گوید 'ما استثنا قائل نمی شویم' برای Fortnite

اپل به آخرین حماسه بازی ها 'salvo در اختلاف جاری بین دو شرکت پاسخ داده است. حماسه گفته بود که اپل تهدید به لغو

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

اپل به آخرین حماسه بازی ها 'salvo در اختلاف جاری بین دو شرکت پاسخ داده است. حماسه گفته بود که اپل تهدید به لغو دسترسی خود به ابزار توسعه دهنده iOS و مک با حذف آن از برنامه توسعه دهنده اپل مگر اینکه آن را کاهش قانون نقض گزینه پردازش پرداخت که آن را به فورتنت snuck.

اپل در بیانیه ای به The Verge می گوید: «ما بسیار می خواهیم این شرکت را به عنوان بخشی از برنامه توسعه دهنده اپل و برنامه های آن ها در فروشگاه نگه داریم» "حماسه مشکل برای خود ایجاد کرده است که به راحتی می تواند به خاطر اگر آنها ارائه به روز رسانی از برنامه خود را که آن را به بازگشت به پیروی از دستورالعمل های آنها به توافق برسه و که به تمام توسعه دهندگان اعمال می شود."

در اینجا بیانیه کامل :

فروشگاه App طراحی شده است به جای امن و قابل اعتماد برای کاربران و یک فرصت کسب و کار بزرگ برای همه توسعه دهندگان. حماسه شده است یکی از موفق ترین توسعه دهندگان در فروشگاه App ، در حال رشد به کسب و کار چند میلیارد دلاری است که می رسد میلیون ها نفر از مشتریان iOS در سراسر جهان است. ما بسیار می خواهیم این شرکت را به عنوان بخشی از برنامه توسعه دهنده اپل و برنامه های خود را در فروشگاه نگه دارید. مشکل حماسه برای خود ایجاد کرده است که به راحتی می تواند به خاطر اگر آنها ارائه به روز رسانی از برنامه خود را که آن را به بازگشت به پیروی از دستورالعمل های آنها به توافق برسه و که به تمام توسعه دهندگان اعمال می شود. ما برای حماسه استثنا قائل نمی شویم زیرا فکر نمی کنیم که این کار درست باشد که منافع تجاری خود را پیش روی دستورالعمل هایی قرار دهیم که از مشتریان خود محافظت می کند.

حماسه شگفت انگیز Fortnite فورتونیت به روز رسانی طراحی شده بود به اطراف دستورالعمل های فروشگاه app که تقاضا توسعه دهندگان استفاده از سیستم های پرداخت صاحبان پلت فرم برای خرید های داخل برنامه از کالاهای دیجیتال مانند V - bucks ، دادن اپل و گوگل کاهش 30 درصد. قوانین فقط در مورد اقلام دیجیتال اعمال می شود، به همین دلیل است که شما می توانید برگر در UberEats و یا یک کتاب فیزیکی در برنامه آمازون با اوبر و آمازون دست زدن به پرداخت ها، اما شما نمی توانید همان را با یک کتاب اکیدل یا پوست Fortnite که باعث می شود شخصیت خود را به عنوان برگر لباس.

اپل و گوگل Fortnite از فروشگاه App و فروشگاه بازی در پاسخ به نقض حماسه حذف, و حماسه ضربه عقب با طرح دعوی در دادگاه آماده شکایت دو شرکت برای شیوه های ضد رقابتی. حماسه همچنین یک رابطه اولیه درخواست دادگاه ها برای جلوگیری از اپل از قطع آن را از برنامه توسعه دهنده؛ در غیر این صورت، اپل می گوید حماسه تا 28 اوت برای ایجاد تغییرات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن