اپل برای راه اندازی یک iPad جدید و آی پد مینی با صفحه نمایش بزرگتر می گوید: Ming-Chi Kuo

اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک جدید 10.8 اینچی iPad و آی پد مینی با صفحه نمایش است که می تواند به ع

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

اپل در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک جدید 10.8 اینچی iPad و آی پد مینی با صفحه نمایش است که می تواند به عنوان بزرگ به عنوان 9 اینچ, با توجه به یک سرمایه گذار جدید توجه داشته باشید از اپل تحلیلگر Ming-Chi Kuo به دست آمده توسط MacRumors. توجه داشته باشید همچنین اشاره بالقوه 2022 تاریخ انتشار برای اپل شایعه عینک واقعیت افزوده.

جدید 10.8 اینچی اپل راه اندازی خواهد شد در نیمه دوم این سال جدید آی پد مینی که باید اندازه صفحه نمایش است که در هر نقطه بین 8.5 و 9 اینچ, خواهد شد راه اندازی در نیمه اول سال 2021 با توجه به Kuo. هر دو خواهد شد که قیمت مقرون به صرفه نقاط Kuo می گوید.

معلوم نیست دقیقا چگونه این iPads ها جدید ممکن است حافظه را به اپل iPad در حال حاضر صف و یا اگر آنها می توان جایگزین مدل های موجود. این $329 اپل, اپل, ارزان ترین, یک 10.2 اینچ صفحه نمایش در حالی که 499 $iPad Air دارای یک 10.5 اینچ صفحه نمایش به این معنی است که یک 10.8 اینچی اپل می توانست یک صفحه نمایش بزرگتر نسبت به هر دو این مدل. و یک آی پد مینی با یک تا 9 اینچ صفحه نمایش خواهد بود یک پرش بزرگ از آی پد مینی 7.9 اینچ صفحه نمایش.

علاوه بر جدید, iPads ها, Kuo همچنین گزارش شده است که اپل عینک واقعیت افزوده می تواند راه اندازی در سال 2022 در اولین. شده اند وجود دارد بسیاری از شایعات در مورد نوعی از علیرضا هدست از اپل و اطلاعات گزارش شده در ماه نوامبر است که اپل در واقع کار در دو دستگاه جداگانه — یک آر هدست برای انتشار در سال 2022 و یک جفت از علیرضا عینک منتشر خواهد شد یک سال بعد. معلوم نیست دقیقا کدام از این دستگاه ها Kuo ممکن است اشاره به اگر هر کدام از آنها.

اپل فقط امروز تایید کرد که آن را به دست آورد واقعیت مجازی شرکت NextVR که نشان می دهد این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در فن آوری است که به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برخی از نوع آر یا VR دستگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب