تلویزیون اپل به علاوه nabs تام هنکس فیلم جدید از سونی در جهانی همه گیر

اپل در حال پیوستن به دیگر streamers ها در تبدیل شدن به یک پرورشگاه برای فیلم که studios به دنبال خالی کردن در

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

اپل در حال پیوستن به دیگر streamers ها در تبدیل شدن به یک پرورشگاه برای فیلم که studios به دنبال خالی کردن در وسط این همه گیر جهانی.

تام هنکس تازی خواهد شد زمین در اپل TV Plus (هیچ تاریخ انتشار و در عین حال) اما این فیلم در اصل متعلق به یک تئاتری انتشار توسط سونی پیکچرز. فیلم توضیح داده شده است توسط انواع به عنوان "مجموعه ای در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم به عنوان یک بین المللی کاروان از 37 کشتی های متفقین به رهبری هنکس سروان. ارنست Krause عبور خائنانه آتلانتیک شمالی در حالی که به شدت دنبال شده توسط wolf بسته نازی زیردریایی."

آن را علامت گذاری اولین بار است که هنکس است که با دیدن یکی از فیلم های خود را به طور مستقیم به یک streamer به جای گسترده اکران با توجه به مهلت (هنکس هم نوشت و ستاره در تازی.) سونی در اصل برنامه ریزی برای انتشار این فیلم در ژوئن 12th.

تازی اپل "بزرگترین ویژگی تعهد" با توجه به مهلتاما آن می پیوندد یک لیست در حال رشد از عناوین تحسین شده از جمله Beastie Boys داستان, فیل, ملکه, بانکدار, و حالا. یک گزارش جدید از بلومبرگ نیز نشان می دهد که اپل علاقه مند است در صدور مجوز مسن, فیلم و سریال برای خدمات خود, خروج از شرکت چشم انداز اصلی برای جریان آن پلت فرم. تا زمانی که شرکت اپل تنها به دست آورد و یا تولید کاملا جدید را نشان می دهد و فیلم های آن را ارائه می دهد مشترکین مثال آنها را به عنوان اپل اصل.

در حال حاضر این است که زمان خوبی برای اپل به سرمایه گذاری از جمله خرید فیلم از استودیو مانند سونی که به دنبال به offload عناوین. برادران وارنر و یونیورسال منتشر کرده اند برخی از فیلم های خود را به صورت دیجیتالی برای مردم به اجاره و خرید, با برادران وارنر در حال برنامه ریزی برای حرکت Scoob به HBO حداکثر. دیزنی است که ساخت فیلم هایی مانند Artemis Fowl و همیلتون دیزنی به علاوه انحصاری. استودیوهای دیگر مانند پارامونت فروخته اند فیلم هایی مانند این مرغ عشق به Netflix بکشد. سونی نیازی به سرمایه گذاری در اشتراک جریان به عنوان دیزنی برادران وارنر و NBCUniversal ایجاد سودآور و جذاب گزینه ای برای فروش فیلم به شرکت هایی مانند اپل که نیاز به محتوای خود را در جریان خدمات.

اپل نیز به دنبال عناوین کمک خواهد کرد که آن را رقابت در توجه wars — مردم گیر کرده در داخل جریان همه چیز. زمان را صرف بازی های ویدئویی است تا در کنار مقدار از تلویزیون و فیلم افراد در حال جریان است. هر عمده خدمات جریان دیده است یک چشم انداز مثبت در فعالیت بیش از چند ماه گذشته اما آنها هنوز هم در حال رقابت برای جلب توجه مردم. داشتن یک جدید تام هنکس فیلم ممکن است کمک به اپل گارنر چند چشم بر روی پلت فرم در کنار دادن مشترکین فعلی چیزی جدید به سازمان دیده بان. اگر هدف این است که به مشترکین و نگه داشتن آنها اطمینان وجود دارد چیزی جدید و چشم نواز به سازمان دیده بان است که بخشی از این استراتژی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن