اپل به زودی بازگشایی حدود 100 فروشگاه های خرده فروشی در ایالات متحده در پایان هفته

اپل به زودی بازگشایی حدود 100 فروشگاه های خرده فروشی در ایالات متحده در پایان هفته این شرکت تایید کرد به آستان

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

اپل به زودی بازگشایی حدود 100 فروشگاه های خرده فروشی در ایالات متحده در پایان هفته این شرکت تایید کرد به آستانه. قرار داده است که اپل فعال در مکان های خرده فروشی در این کشور در 130 از 271 گسترش در سراسر 21 متحده است. این شرکت بازگشایی هر محل در مرحله, بنابراین برخی از فروشگاه ها پشتیبانی خواهد کرد تنها منظقه وانت در حالی که دیگران اجازه خواهد داد که در فروشگاه خدمات و فروش.

ایالات متحده است که به زودی فعال فروشگاه های اپل عبارتند از: آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا گرجستان, ایندیانا, کانزاس, کنتاکی, میشیگان, Missouri, Nevada, New Mexico, New York, اوهایو, اورگان, تنسی, تگزاس, یوتا, ویرجینیا و ویسکانسین, این گزارش می گوید. نیویورک تنها فروشگاه برای بازگشایی خواهد شد آن ویکتور محل فقط در خارج روچستر نیویورک با بیش از دولت های فروشگاه — از جمله کسانی که در شهر نیویورک — به بازگشایی بعد.

"در این هفته ما به بازگشت به خدمت به مشتریان در بسیاری از ما مکان. برای مشتری ایمنی و راحتی اکثر فروشگاه ها ارائه خواهد شد منظقه یا نمای سرویس تنها جایی که ما ارائه سفارش آنلاین انتخاب و نوار نابغه قرار ملاقات" اپل در بیانیه ای گفت: با توجه به آستانه. "دیگران باز خواهد بود برای راه رفتن در مشتریان و ما همه را تشویق به بررسی فروشگاه های محلی خود را در صفحه وب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت در محل مورد نظر خود را. مشتریان همچنین می توانید ببینید apple.com برای پشتیبانی از طریق تلفن و یا چت. ما متعهد به بازگشایی فروشگاه های ما در یک متفکر شیوه با سلامت و ایمنی مشتریان و تیم به عنوان اولویت ما است و ما مشتاقانه منتظر دیدن مشتریان ما دوباره به زودی."

بیش از نیمی از اپل 510 فروشگاه های خرده فروشی در سراسر جهان واقع شده در سراسر ایالات متحده, اما اکثریت قریب به اتفاق از مکان های بسته شده اند و از ماه مارس با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. در برخی از کشورهای که در آن پناهگاه در محل سفارش شده است کاسته و یا برداشته این شرکت در حال حاضر از سر خرده فروشی عملیات. کسانی که شامل فروشگاه ها در, آلاباما, آلاسکا, آیداهو و کارولینای جنوبی که بخشی از موج اول از فروشگاه اپل reopenings آغاز شد که در اوایل ممکن است. اپل شده است به آرامی بازگشایی فروشگاه خود را در سراسر جهان شروع اول با آن 42 مکان در سرزمین اصلی چین به عنوان کشور باید آرام مستند اقدامات است.

اپل تمرکز تا کنون بوده است و کمتر در فروش محصولات خود در فروشگاه های فیزیکی به راه رفتن در مشتریان و بیشتر در بازگشایی آن Genius Bar برای درخواست خدمات و تعمیرات. این شرکت مجبور به تعطیل کردن آن در محل تعمیر عمل در ماه مارس به عنوان بخشی از آن گسترده تر فروشگاه تعطیلی که به معنای برخی از مشتریان تا به حال صبر کنید به انتخاب کنید تا محصولات که قفل شد و یا نمی تواند به راحتی ثابت و بازگشت از طریق پست. با بیشتر فروشگاه های بازگشایی, اما, اپل در حال حاضر اجازه دهید مشتریان come back را انتخاب کنید تا دستگاه یا از طریق منظقه وانت و یا از طریق فروشگاه خدمات بسته به محل.

خرده فروشی رئیس Deirdre اوبراین منتشر شده یک پست وبلاگ در اوایل این ماه ترسیم اپل استراتژی اجتماعی فاصله در درون خود فروشگاه ها و دیگر اقدامات ایمنی مصرف آن را برای حفظ مشتریان و کارکنان امن است. "پوشش صورت مورد نیاز خواهد بود برای همه از تیم ما و مشتریان ما را به ارائه آنها به مشتریان است که لازم نیست خود را به ارمغان بیاورد. متوسط چک انجام خواهد شد در درب و ارسال شده سلامت سوال روی صفحه نمایش خواهد شد برای کسانی که با علائم مانند سرفه یا تب یا که اخیر در مواجهه با کسی که شما با COVID‑19," اوبراین نوشت. اقدامات اضافی شامل پیشرفته عمیق شستشو و تمیز کردن تمام سطوح نمایش محصولات و دیگر مناطق پر ترافیک.

"ما نیز گرفته شده در این زمان به در نظر گرفتن چگونه ما می تواند در خدمت نیازهای مشتریان ما و حتی بیشتر به طور موثر اعم از آنلاین و یا در فروشگاه ما" اوبراین ادامه داد. "برای بسیاری از فروشگاه ها که به منظور جلوگیری از سمت وانت و رها کردن. اگر شما انتخاب می کنید برای خرید آنلاین ما می تواند کشتی را به خانه خود را و یا خود را از آیتم های جدید در دسترس به صورت مناسب انتخاب کنید تا در فروشگاه های ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن