اپل AI طرح: یک هزار و کوچک امکانات

AI تبدیل شده است بخشی جدایی ناپذیر از هر شرکت با تکنولوژی زمین را به مصرف کنندگان است. موفق به اعتیاد به مواد

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

AI تبدیل شده است بخشی جدایی ناپذیر از هر شرکت با تکنولوژی زمین را به مصرف کنندگان است. موفق به اعتیاد به مواد مخدره تا یادگیری ماشین یا شبکه های عصبی در هنگام رونمایی از یک محصول جدید و شما نیز ممکن است هاوکینگ دست لنگ ماشین حساب. این می تواند منجر به overpromising. اما قضاوت های اخیر آن WWDC عملکرد اپل اتخاذ کرده است دقیق تر و ساکت تر رویکرد است.

پاشیده در سراسر اپل اطلاعیه در مورد iOS iPadOS و macOS شد تعدادی از ویژگی ها و به روز رسانی است که باید یادگیری ماشین در قلب خود را. برخی نیست اعلام کرد که روی صحنه و برخی از ویژگی های است که تقریبا به طور قطع استفاده از هوش مصنوعی نیست شناسایی مانند اما در اینجا یک روکش سریع تر برجسته ذکر شده است که ما خال خال:

  • تشخیص صورت برای HomeKit. HomeKit را فعال کنید دوربین های هوشمند استفاده کنید, عکس شما برچسب بر روی تلفن خود را برای شناسایی که در درب خود را و حتی اعلام آنها را با نام.
  • بومی خواب ردیابی برای سازمان دیده بان اپل. این با استفاده از یادگیری ماشین به طبقه بندی خود را جنبش ها و تشخیص زمانی که شما در حال خواب. همان ساز و همچنین اجازه می دهد ساعت اپل را به پیگیری فعالیت های جدید مانند رقص و...
  • شستن دست ها. دیده بان اپل نه تنها تشخیص حرکت بلکه صدا از شستن دست شروع یک تایمر شمارش معکوس به مطمئن شوید که شما در حال شستن زمانی که مورد نیاز است.
  • برنامه کتابخانه پیشنهادات. یک پوشه در برنامه جدید کتابخانه طرح استفاده خواهد شد "بر روی دستگاه های اطلاعاتی" برای نشان دادن برنامه های شما "به احتمال زیاد به نیاز بعدی." کوچک است اما به طور بالقوه مفید است.
  • ترجمه برنامه. این کار به طور کامل آنلاین با تشکر on-device یادگیری ماشین. آن را تشخیص زبان در حال صحبت و حتی می توانید زندگی می کنند ترجمه مکالمات.
  • هشدار صدا در iOS 14. این ویژگی قابلیت دسترسی نیست, ذکر, روی صحنه, اما آن را اجازه دهید آی فون خود را گوش دادن به چیزهایی مانند doorbells ، sirens, سگ, پارس یا گریه نوزاد.
  • تشخیص دست خط برای آیپد. این بود به طور خاص به عنوان یک AI طراحی شده از ویژگی های اما ما شرط می بندم دلار به دونات آن است. هوش مصنوعی فوق العاده است در به رسمیت شناختن تصویر وظایف و شناسایی هر دو زبان چینی و انگلیسی حرف یک چالش اتصالات.

وجود غیبت در این لیست مهمترین سیری اپل همیشه ناامید کننده دستیار دیجیتال. اگر چه سیری است که هوش مصنوعی-سنگین آن را بیشتر کردم لوازم آرایشی و بهداشتی به روز رسانی در این سال (آه و "20 برابر بیشتر حقایق" هر آنچه که به معنی). یک رابط کاربری جدید است که یک تغییر خوشایند برای مطمئن, اما آن را سرخ کوچک هنگامی که شما مقایسه سیری کلی عملکرد با دیگر AI دستیاران.

چه این به روز رسانی را نشان می دهد هر چند که اپل علاقه ای به استفاده از یادگیری ماشین به ارائه کوچک به راحتی به جای برخی از بزرگ وحدت "هوش مصنوعی" پروژه به عنوان برخی از شرکت های فن آوری وعده داده اند با خود دستیاران دیجیتال ادعا به یکپارچه بهبود زندگی خود را با برنامه ریزی تقویم خود preempting رفت و آمد خود را ،

دوم این پروژه بود که همیشه رفتن به یک شکست به عنوان AI برای همه آن سر است که اساسا فقط بسیار خوب تطبیق الگو نرم افزار. این بی شمار استفاده می کند — و برخی از آنها فوق العاده غیر منتظره — اما این به آن معنا نیست که کامپیوتر می تواند تجزیه و بسیار انسانی پیچیدگی چیزی به عنوان قرار ملاقات های تقویم خود را یک وظیفه است که متکی بر متعدد قوانین ناگفته در مورد اولویت های خود, روال, دوست داشتن و دوست نداشتن و بیشتر.

بهترین مثال از اپل روش جدید شستن دست ها از ویژگی های بر روی ساعت اپل که با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زمانی که شما خود را شستشو دستگیره و شروع می شود یک تایمر است. آن را کوچک و احمقانه از ویژگی های, اما یکی که می پرسد کمی کاربر را در حالی که ارائه یک تابع مفید.

این یک تاکتیک قوی برای اپل است که نقش شرکت برگزار شد شهرت سزاوار یا نه — برای ارائه نرم افزار است که "فقط کار می کند." آن را نیز جلوگیری از مرتب کردن بر اساس تکرار شونده, tech-برای-فناوری-به خاطر به روز رسانی است که می تواند سقوط تخت با متوسط مصرف کننده مانند سامسونگ بیکسبی.

وجود دارد خطر ابتلا به این رویکرد بیش از حد. تمرکز بیش از حد بر راحتی و شما می توانید تا پایان مشرف نیاز مشتریان برای حفظ حریم خصوصی یک اشتباه است که آمازون به نظر می رسد اغلب مانند زمانی که از آن شروع به ارائه بسته در داخل خانه خود را. این می تواند یک خطر برای اپل یادگیری ماشین کار می کنند و همچنین با وجود این شرکت ادامه داد: تمرکز بر حفظ حریم خصوصی.

افزودن تشخیص چهره به دوربین های HomeKit است که قطعا راحت است. این نرم افزار حتی متصل به HomePod اعلام مهمانان با نام مثل یک digital butler. اما چگونه می شود کاربران احساس می کنید در مورد داده ها از عکس های خود را استفاده می شود برای شناسایی افراد از طریق شخص ثالث دوربین ؟ ویدئوها خواهد بود رمزگذاری شده و از طریق اپل "تصویری امن" چارچوب اما برخی ممکن است هنوز هم احساس تهوع در مورد آرایش. اپل نیاز به مدیریت این نزدیک هرگز مصرف بیش از حد کنترل خارج دست کاربران آن اگر آن را می خواهد به راه رفتن ادامه خط بین راحتی و دخالت.

اگر آن را می توانید انجام دهید که هر چند آن هوش مصنوعی ویژگی های شانس بیشتری برای لغزش در خفا به زندگی مردم. این لحظه ای است که نقطه شیرین برای یادگیری ماشین. هوش مصنوعی بیش از حد گنگ برای مدیریت برنامه خود را, اما آن را به اندازه کافی هوشمند به شما یادآوری برای شستن دست های خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن