بازداشت دیروز امروز مرده

گانگستر Vikas Dubey کشته در حالی که فرارپیل در زمینه SC ترس Dubey کشتن ساعت قبل از برخورد کنپور: گانگستر Vikas

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399
  • گانگستر Vikas Dubey کشته در حالی که فرار
  • پیل در زمینه SC ترس Dubey کشتن ساعت قبل از برخورد

کنپور: گانگستر Vikas Dubey شد کشته در برخورد پس از یک تصادف در جاده صبح امروز در حالی که گرفته شده به کانپور در اوتار پرادش از Madhya Pradesh, جایی که او دستگیر شد دیروز.

Vikas Dubey ربوده تفنگ از یک پلیس و تلاش برای اجرا بود اما در محاصره پلیس گفت: این ادعا که آنها تا به حال سعی کردم به او را به تسلیم.

فقط یک ساعت از کنپور خودرو است که در آن Vikas Dubey گرفته شد لغو on the rain-slicked بزرگراه و او سعی در فرار, پلیس گفت:. او به ضرب گلوله کشته شد مرده مانند بسیاری از همدستانش که به گفته پلیس تا به حال نیز سعی در فرار از زندان.

"خودرو لغو شد و نیروهای پلیس و متهم مجروح شدند. سپس Dubey برداشت یک تفنگ از یک پلیس مجروح و زد. تیم پلیس گرفتار و او را احاطه کرده و سعی کردند او را وادار به تسلیم اما او خودداری کرد و شروع به شلیک. پلیس تا به حال به آتش در دفاع از خود" در کنپور پلیس گفت:.

"Vikas Dubey مجروح شد و به بیمارستان منتقل شده. او در طول درمان گفت:" بیانیه است.

در اجرا پس از او سازماندهی قتل عام پلیس در روستای خود در کنپور جمعه گذشته Dubey دستگیر شد به طور چشمگیری دیروز در Mahakal معبد در Ujjain, Madhya Pradesh.

ساعت قبل از Dubey کشته شد, یک درخواست ثبت شده در دیوان عالی کشور دستگیری چنین احتمال به عنوان برخی از شرکت خود متهم شد در حال حاضر حذف شود, نشان دادن "کامل بی قانونی". در یک پیل بمبئی مبتنی بر حمایت Ghanshyam Upadhyay به دنبال یک دادگاه نظارت CBI پروب به تمام قسمت ها از جمله ادعا می Dubey این شرکت متهم کرد. در شکار برای Dubey و شرکت متهم به, پنج از متهم دستیاران دستگیر شدند/گرفتار و سپس کشته شده توسط پلیس به نام روبرو می شوند. بنابراین وجود دارد هر امکان که حتی Dubey باید کشته, Uttar Pradesh پلیس مانند دیگر شرکت متهم پس از بازداشت خود را به دست آمده است" Upadhyay ترسید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب