استخر پیش ساخته سوییم پلاس Swim Plus

اما از آنجایی که عموما در استخر های پیش ساخته از رزین استفاده می شود، این استخر ها در برابر نمک از خود مقاومت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما از آنجایی که عموما در استخر های پیش ساخته از رزین استفاده می شود، این استخر ها در برابر نمک از خود مقاومت نشان داده و به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی نمی شوند. یکی از مقاوم ترین مصالح موجود برای ساخت مخازنی که در معرض صدمات ناشی از حرارت و اسید هستند ماده فایبرگلاس است به عنوان مثال سینک های آزمایشگاهی ضد اسید پلیمری نمی توانند از پلی اتلین ساخته شوند زیرا اسید به سرعت با پلی اتلین واکنش نشان داده و سبب خوردگی می شود و در این موارد از فایبر گلاس استفاده می کنند. پارچه های نام برده همچنین در برابر پوسیدگی نیز مقاوم بوده و نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی نیز در دراز مدت آسیبی به آن وارد نخواهد کرد . در صورتی که برای طراحی و ساخت استخر و نیز نگهداری استخر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. برای ثبت سفارش و خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس و مشاوره و استعلام قیمت، می توانید با کارشناسان فروش ما با یک تماس تلفنی ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید . اینتکس برای ساخت بدنه بیشتر استخر های پیش ساخته فریمی خود از پارچه برزنتی و یا پی وی سی چند لایه و پلی استر استفاده کرده است که هر دو جنس از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند . Th᠎is con tent w​as cre ated ​wi th G​SA Content Gen​erator D em ov er sion᠎.

استخر پیش ساخته سوییم پلاس دارای لایههای داخلی ضدجلبک، ضدباکتری، ضد اشعه یو وی است. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی اینتکس به دلیل حذف واسطه ها و فروش بی واسطه استخر های پیش ساخته بست وی از تولید کننده به مصرف کننده ، توانسته قیمت محصولات را کاهش داده و محصولات را با قیمت ارزان تری به دست مشتری برساند . به همین دلیل آب در استخر نمایی بسیار شفاف و زلال دارد. نوع سنگ ریزه یا شن مورد استفاده برای پر کردن پشت استخر فایبرگلاس بسیار مهم است. یا اینکه از افراد ماهر برای صافی سطح زمین کمک بگیرید. به همین جهت نیز امروزه بسیاری از افراد اقدام به ساخت و یا خرید استخر پیش ساخته و آماده می کنند . یکی از بهترین انتخاب ها که می تواند انتخاب خوب برای ساخت استخر و جایگزین مناسبی برای استخرهای فلزی یا بتنی باشد، استخرهای پیش ساخته است.

یکی از برندهای معروف استخرهای پیش ساخته، استخر و جکوزی سوییم پلاس swim plus است. پر کردن پشت پوسته استخر سوییم پلاس : بعد از لوله کشی استخر باید استخر را با آب پر کنید و پشت استخر پیش ساخته را با سنگ ریزه پر کنید. شرکت سوییم پلاس در ساخت انواع استخر پیش ساخته از ماده فایبرگلاس استفاده میکند. در مرحله ی بعد آبگیری استخر پیش ساخته شروع میشود و همزمان اجرای لولهکشی و نصب تجهیزات تصفیهخانه انجام خواهد شد؛ در حین آبگیری استخر در محل گود نشست لازم را میکند و جایگاه آن تثبیت خواهد شد. در مرحله آخر خاک ریزی دور استخر انجام شده و در صورت لزوم محوطه پیرامونی با سیمان یا سنگ یا سرامیک پوشش داده میشود. نشت آب یکی از مشکلاتی است که استخر داران با آن دست پنجه نرم می کنند تا جایی که گاهی مالک را مجبور به خالی کردن استخر می نماید. از دیگر مزایای استخر پیش ساخته می توان به هزینه تمام شده بسیار پایین آن ها اشاره کرد. از اقلام بسیار مهمی که شرکت اینتکس تولید کرده و در کنار تمامی استخر های پیش ساخته خود قرار داده است می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد ، وجود این پمپ ها برای هر استخری با ظرفیت بالا لازم و ضروری است چرا که آب بعد از مدت ها راکد ماندن و یا استفاده از آن آلوده و کثیف می شود ، بنابراین نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما به دلیل ظرفیت بسیار بالا و هزینه زیادی که ممکن است برای آب پرداخت کنید و همچنین زمانبر بودن این کار بهترین راه استفاده از پمپ تصفیه آب می باشد .

استخر های پیش ساخته برخلاف سایر استخر ها ، محصولاتی از قبل طراحی شده و آماده هستند که تنها باید آن را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود راه اندازی کنید . این شرکت در سراسر دنیا نمایندگی هایی را افتتاح کرده است تا به سهولت محصولات خود را به دست مشتری برساند .اینتکس از رقبای اصلی برند اینتکس می باشد که همواره در یک رقابتی سالم محصولاتی جدید تر و با ویژگی های بهتر را تولید کرده اند . با این حال، داشتن استخری که از متریال مطمئن و بهداشتی تولید شده، دارای وزن و حجم کمی بوده و براحتی قابلیت نصب و جابجایی داشته باشد، می تواند جذاب باشد. قیمت استخر پیش ساخته اینتکس در مقایسه با ساخت استخر های بتنی در ابعاد یکسان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه بوده و بسیار مناسب برای کسانی است که قصد پرداخت هزینه کمتر برای داشتن یک استخر خانگی و بسیار زیبا در ابعاد بزرگ هستند . البته هر ارزانی یا گرانی بی حکمت نبوده و در واقع استخر های پیش ساخته به دلیل سطح کیفیتی بسیار بالایی که دارند از قیمت معقول نیز برخوردار هستند . به دلیل وجود این مواد، استخر بسیار استحکام بالایی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن