AT&T به اخراج هزاران نفر از کارگران و 250 فروشگاه

AT&T تایید کرده است که آن را برش هزاران شغل و بسته شدن صدها نفر از فروشگاه های Axios گزارش. در حالی که این

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

AT&T تایید کرده است که آن را برش هزاران شغل و بسته شدن صدها نفر از فروشگاه های Axios گزارش. در حالی که این شرکت تایید نشده تعداد کل مشاغل تحت تاثیر این کاهش بنا به گزارش ها عبارتند از: 3,400 تکنسین و کارشان و همچنین مدیریتی و اجرایی نقش. و 250 مکان های خرده فروشی بسته خواهد شد از جمله AT&T و کریکت بی سیم مارک فروشگاه های ارتباطی کارگران آمریکا را تایید کرد — اگر چه AT&T گفت: بسیاری از این کارمندان ارائه خواهد شد جایگزین مشاغل در این شرکت است.

اگر چه AT&T گفته است که فروشگاه تعطیلی برنامه ریزی شده بود که قبلا این بیماری همه گیر است و بنا به گزارش های ناشی از آن را به این برنامه رو به جلو است. این شرکت همچنین متهم "تغییر رفتارهای مشتری" برای تصمیم گیری خود را در یک بیانیه داده به خودی کسب و کار. Axios اشاره می کند که شرکت با آن مواجه است بسیار متفاوت بازار در حال حاضر است که T-Mobile ادغام شده با حداکثر سرعت دویدن (در یک حرکت که منجر به خود را اخراج).

هر کارگرانی که شغل خود را از دست خواهد قطع پرداخت و تا شش ماه از مراقبت های بهداشتی از شرکت که در آن واجد شرایط. "کاهش نیروی کار ما است و یک تصمیم دشوار است که ما را به آرامی" AT&T گفته خودی کسب و کار.

این را نه فقط ما که در آن تلفن فروشگاه در حال بسته شدن هستند. بازگشت در ماه مارس بر اساس UK-Dixons Carphone اعلام کرد که بسته شد آن 531 Carphone Warehouse مکان که قبلا در این کشور بزرگترین زنجیره ای از تلفن فروشگاه. در آن زمان این شرکت مقصر تغییر عادات مصرف با مردم جایگزین تلفن های خود را کمتر و امید بستن به آنها را خرید به صورت جداگانه و یا به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن