محرومیت Nanjangud, اموال, ثبت رزومه در منطقه

میسور/Mysuru: ثبت املاک در منطقه بود که متوقف در زیر ثبت دفاتر با توجه به سراسر کشور COVID-19 مستنداست از سر گ

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: ثبت املاک در منطقه بود که متوقف در زیر ثبت دفاتر با توجه به سراسر کشور COVID-19 مستنداست از سر گرفته و از روز گذشته (مارس 4) در سراسر منطقه به جز ننجنگود که اعلام شده است به عنوان رمان Coronavirus کانون.

ثبت نام از خواص ازدواج و مانند دیگر مرتبط با این نسخهها کار از سر گرفته و در تمام پنج Sub-ثبت دفاتر در شهر — Mysuru شرق (دکتر Rajkumar جاده) Mysuru غرب (نزدیک Vijayanagar مخزن آب), Mysuru شمالی (مینی Vidhana Soudha), Mysuru جنوبی (Ramakrishnanagar) و MUDA دفتر -- و در هشت دیگر دفاتر در منطقه — T. Narasipur, Bannur, K. R. ناگار Mirle, Periyapatna, Bettadapura, Hunsur و H. D. Kote. اما زیر ثبت در ننجنگود است و در عین حال به دوباره باز به عنوان taluk اعلام شده است COVID-19 کانون. تمام ادارات تابع از 9 صبح تا 6.30 بعد از ظهر در تمام روز کار می کند.

ورود تصویب اجباری

با توجه به این مستند آن است که اجباری برای اموال فروشندگان و یا خریداران برای به دست آوردن ورود به تصویب در پیش ارسال اطلاعات شخصی مانند نام و آدرس محل سکونت شماره تلفن همراه و Aadhaar شماره کارت از طریق e-mail به مربوطه زیر ثبت دفتر. همچنین کسانی که ثبت نام کرده اند باید خود را دریافت کنید و ثبت نام انجام شود تنها در تاریخ اختصاص داده.

آن اجباری است برای خریداران و فروشندگان و امضای شاهدان به پوشیدن صورت-ماسک در حالی که از ورود به اتاق. علاوه بر همه وارد خواهد شد که به انجام حرارتی غربالگری و کسانی که داشتن COVID-19 علائم محروم خواهد شد ورود. کسانی که زندگی در مهار مناطق خیلی محروم از ورود به دفتر.

آن اجباری است برای اطمینان اجتماعی فاصله در دفاتر و فقط آن دسته از افراد که نام خود را در ورود تصویب خواهد شد و اجازه داد داخل. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دریافت خواهد شد تنها در صورتی K-2 challan با موفقیت پذیرفته شده توسط نرم افزار.

تا آنجا که EC (مانع گواهی) و CC نگران است تنها برنامه های کاربردی آنلاین پذیرفته شده است.

در اولین روز از سر گیری در دوشنبه تمام پنج دفتر در شهرستان شاهد تنها چند ثبت املاک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب