BEO بازرسی آنلاین نسخه از SSLC دانش آموزان

میسور/Mysuru: پس از یک تاخیر طولانی با توجه به COVID-19 ناشی از مستند های SSLC امتحانات در حال حاضر برنامه ریز

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از یک تاخیر طولانی با توجه به COVID-19 ناشی از مستند های SSLC امتحانات در حال حاضر برنامه ریزی شده بود برگزار شد و از 25 ژوئن تا 4 جولای. با دولت mooting شروع به تجدید نظر در کلاس های آنلاین برای SSLC دانش آموزان, بسیاری از موسسات آموزشی در حال حاضر شروع کلاس های آنلاین به بخش خود را.

در Mysuru هم امتحان گرا کلاس های آنلاین در حال حاضر در بسیاری از مدارس از جمله BVB, Paduvarahalli دولت مدرسه و چوپان خوب دبیرستان.

مربوطه معلمان مدرسه در حال هدایت دانش آموزان خود را آنلاین با استفاده از رسانه های مختلف مانند یوتیوب و واتساپ و های انتظار مقاله سوال و به روز رسانی دانش آموزان توسط خود را روشن شک و تردید است. تقریبا 50-60 دانشجویان به عضویت در یک جلسه با استفاده از زوم برنامه که از طریق آن دو نفر در حال تدریس هر روز با نیم ساعت مدت برای هر موضوع.

در این ارتباط D. Udaya Kumar, BEO, Mysuru شمالی منطقه بازرسی فرایند در چوپان خوب صومعه برگزار شد و بحث و گفتگو با معلمان.

صحبت به 'ستاره میسور" در این راستا BEO گفت: "از 120 مدارس در آینده زیر من حدود 30-32 مدارس از جمله چوپان خوب, BVB و سنت فیلومنا را در مدارس در حال برگزاری کلاس های آنلاین. من بازدید از تمام مدارس به سهام همان است."

N. Jayanthi کشورهای عضو اکو Mysuru شمالی منطقه Preethi, یوسف, مدیر خوب, چوپان, صومعه, C. L. Beena, سر, معشوقه, چوپان خوب, صومعه دبیرستان و کارکنان حاضر بودند در طول BEO بازرسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن