مراقب باشید ! به اشتراک نمی OTP

آنلاین متقلب, آمدند, زن و شوهر مسن تومان. 4.23 لاخ میسور/Mysuru: در حالی که سازمان ملل در حال انجام است که آنه

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

آنلاین متقلب, آمدند, زن و شوهر مسن تومان. 4.23 لاخ

میسور/Mysuru: در حالی که سازمان ملل در حال انجام است که آنها می تواند به کاهش تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس کلاهبرداران — درست به فرم شناسایی کرده و آن را به عنوان یک فرصت را به پول و به طور فعال با استفاده از COVID-19 به عنوان یک راه برای پول نقد.

در میان همه گیر بانک ها را تشویق مشتریان به انتخاب کردن برای آنلاین موبایل و تلفن خدمات بانکی در ازای شعبه بازدیدکننده داشته است. با استفاده از این بانک ارتباط به مشتریان کلاهبرداران در حال هدف قرار دادن افراد آسیب پذیر به ویژه شهروندان ارشد که آشنا هستند با بانکداری آنلاین معاملات.

یک شهروند ارشد در شهرستان شد فریب خورده توسط کلاهبرداران در جولای 27 که جلا تومان. 4,23,047 از سه حساب های بانکی در عرض چند دقیقه پس از زن و شوهر خود را به اشتراک گذاشته بانک و ATM کارت جزئیات بیش از تلفن. این زن و شوهر که فریب خورده است B. V. Bollamma بازنشسته کارمند وزارت کشاورزی و همسرش, K. S. Kuttappa یک سرویسکار. آنها ساکنان BEML طرح در Srirampura در شهرستان.

Bollamma دارای یک حساب در بانک دولتی هند (SBI) در نزدیکی MCC و او شخصا برای رفتن به بانک هر ماه به برداشت بازنشستگی و به روز رسانی خود دفترچه حساب پس انداز. اما با توجه به COVID-19 گیر او نمی تواند رفتن به بانک برای بیش از سه ماه و به عنوان یک نتیجه او دفترچه حساب پس انداز به روز نشده و همچنین او حقوق بازنشستگی مقدار خارج نمی شد.

اولین تقلب تماس بگیرید

Bollamma خوانده بود در روزنامه ها که بانک ها باز بود برای معاملات آنلاین تنها اما نه به صورت فیزیکی بازدیدکننده داشته است. در 3.15 ساعت در جولای 27, Bollamma یک تماس از یک متقلب نما به عنوان یک کارمند از SBI مراقبت از مشتری بدست آورد. او به او گفت که او را به روز رسانی حساب خود را آنلاین وجود دارد و بدون نیاز به مراجعه به بانک جسمی.

Bollamma هرگز معامله آنلاین و conman او وعده داده است که او می خواهد به او کمک کند به روز رسانی حساب خودش. اتفاقا متقلب می دانستم که او شماره حساب تعادل در حساب او RD جزئیات حساب و دیگر اطلاعات محرمانه از جمله تاریخ تولد و مستمری ماهانه مبلغ.

OTP به اشتراک گذاشته

هر چند موکل در صحبت شکسته هندی-مخلوط کانادا Bollamma نیست بوی موش و او خود را توجیه سبک از گفتار او به عنوان از بانک مرکز تماس. همچنین به عنوان او می دانست که او در بانک اطلاعات Bollamma فکر می کردم که او خود را کارمند بانک و به اشتراک گذاشته شده OTP دریافت در تلفن همراه خود از طریق SMS.

در طول مکالمه Bollamma به او گفت که او RD حساب های بلوغ در سال 2020 و به او وعده داده شده برای به روز رسانی که حساب بیش از حد. پس از گرفتن دسترسی از طریق OTP متقلب انصراف تومان. 1,39,363 از او یک RD حساب و Rs. 1,56,023 از دیگر RD حساب. او بعد از انصراف تومان. 44,061 از Bollamma بازنشستگی حساب.

شوهر هدفمند بیش از حد

این همه اتفاق در عرض چند دقیقه و Bollamma حتی نمی دانم که او شده است conned. بعد conman قادر به دریافت جزئیات حساب بانکی شوهرش Kuttappa که تا به حال حساب در Kodagu. در حالی که Rs. 48,600 خارج از Kuttappa را SBI Virajpet شعبه تومان. 35,000 خارج شد از او مدیکری Canara حساب بانکی.

دیروز بیش از حد به موکل متوجه باشند که Bollamma حساب تا به حال Rs. 25,000 تعادل به نام او دوباره و به او گفت که او می خواهم یک OTP مانند قبلی دو نمونه. این بار اما Bollamma شد هشدار و او تا به حال مورد بحث و بررسی این موضوع را با دخترش که گفته بود Bollamma که او تا به حال شده است conned.

بانک به بانک انتقال

به عنوان متقلب تلفن, Bollamma را برداشت تا تماس بگیرید و سوال بلندگو در انتهای دیگر. او گستاخانه به او گفت به تلفن به بانک دارنده حساب (Bollamma) و هنگامی که دختر حاضر به conman آزار او و قطع تماس بگیرید. زن و شوهر بازدید SBI شاخه امروز که در آن بانک ماموران به آنها گفت که آن را از یک بانک به بانک انتقال و یک باند حرفه ای در پشت این تقلب. پلیس مطلع شده است و این شکایت خواهد بود را به دست Cyber Crime شعبه دارد. Kuttappa خواسته شده است به واکشی اطلاعات از برداشت از بانک ها و او را ترک کرده است به Kodagu.

خودی ؟

منابع پلیس گفته SOM که این تقلب نشده اند می تواند بدون انجام خودی دخالت به عنوان conman بود Bollamma محرمانه داده است. "ما قادر خواهد بود برای ردیابی دنباله پول پس از دریافت داده ها از بانک ها. مردم باید مراقب باشید و نباید خود را به اشتراک بگذارید اطلاعات محرمانه و Otp ها به غریبه ها" یک افسر پلیس گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن