BlizzCon 2020 لغو شده است

Blizzard Entertainment نخواهد میزبان سالانه خود BlizzCon رویداد این سال با توجه به رمان coronavirus بیماری همه

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

Blizzard Entertainment نخواهد میزبان سالانه خود BlizzCon رویداد این سال با توجه به رمان coronavirus بیماری همه گیر. این رویداد معمولا برگزار شد و بعد از آن در سال, با BlizzCon 2019 لگد زدن در نوامبر 1st و نتیجه گیری در نوامبر 2nd. در اوایل ماه آوریل بلیزارد اعلام کرد که آن را نامشخص در مورد میزبانی BlizzCon این سال است.

با وجود لغو کنوانسیون بلیزارد ممکن است به دنبال برگزاری یک رویداد مجازی در خود جای داده است. "ما در حال صحبت کردن در مورد چگونه ما ممکن است قادر به کانال BlizzCon روح و ارتباط با شما در برخی از راه آنلاین" BlizzCon تهیه کننده اجرایی Saralyn اسمیت گفت: در یک پست وبلاگ.

BlizzCon است تنها یکی از بسیاری از بازی های ویدئویی کنوانسیون که لغو شده است در این سال به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. QuakeCon Gamescom و بازی توکیو نشان می دهد که همه لغو شده است ، بزرگترین رویداد بازی فصل E3 لغو شد بازگشت در اوایل ماه مارس.

برخی از نشان می دهد که تصمیم به رفتن مجازی. محبوب بازی مبارزه با مسابقات EVO برگزار خواهد شد و عملا این تابستان و غیر رسمی E3 سال 2020 جایگزینی آمده است در فرم از بازی های تابستانی متحرک با کشت و اخبار بازی های میله میله پرده برداری می شود تمام تابستان طولانی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن