اتوبوس ایستاده مغازه ها به طور موقت بسته

با استناد به زیان بیش از 70 مستاجران کسب و کار در KSRTC اتوبوس می ایستد میسور/Mysuru: با استناد به ضرر و زیان

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

با استناد به زیان بیش از 70 مستاجران کسب و کار در KSRTC اتوبوس می ایستد

میسور/Mysuru: با استناد به ضرر و زیان ناشی از COVIDناشی مستند و عدم کسب و کار حتی پس از مستند قوانین بودند, آرام, تمام مغازه های نانوایی, هتل ها و دیگر رسانه ها در KSRTC اتوبوس می ایستد در سراسر منطقه را به طور موقت بسته کسب و کار از امروز. متوجه شده اند و جا به جا در فروشگاه کرکره اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تصمیم گیری.

وجود دارد بیش از 32 موسسات تجاری در Mysuru Sub-شهری, اتوبوس, ایستادن در اتوبوس شهر ایستاده پیچیده است. در همه وجود دارد بیش از 70 مغازه در اتوبوس می ایستد در Hunsur, Nanjangud, T. Narasipur, H. D. Kote Periyapatna و K. R. نگر از جمله Mysuru.

این رسانه به فروش تنقلات و آب و مواد غذایی, گوشی های تلفن همراه نانوایی اقلام و میوه ها اجاره شده اند توسط KSRTC و شرکت می شود خوش تیپ درآمد به عنوان اجاره. با توجه به مستند این مغازه ها بسته شدند برای نزدیک به سه ماه و حتی پس از بخش حمل و نقل افتتاح شد تا جمعیت مورد نظر نمی آمد به این رسانه ها به عنوان مردم ترسیده بودند به سفر.

حتی در اتوبوس ها بیش از حد وجود دارد حداقل مردم رفت و آمد است. به عنوان یک ژست های KSRTC تا به حال چشم پوشی کردن اجاره در کل برای کسب و کار عامل از آن اتوبوس ایستاده مجتمع و دیگر ساختمان های تجاری برای یک دوره بیش از دو ماه (May. 22 مه 31).

در حال حاضر مستاجر می گویند که آنها نمی توانند حتی پرداخت 20 درصد از اجاره بها وجود نداشت مشتریان حتی پس از دو ماه از باز کردن کسب و کار.

"وجود دارد به سختی به 10 تا 15 مشتریان در هر سه روز و هر کس می آید اقدام به خرید فقط از بطری های آب معدنی. دیگر eatables رفتن مانده در هر روز و ما در یک موقعیت برای پرداخت حتی 20 درصد از اجاره. فراموش اجاره, ما قادر به حمایت از خانواده های ما بیش از حد" گفت: رامش که در عمل یک نانوایی در زیر اتوبوس شهری ایستاده است.

هتل ها و چای اصطبل عامل از اتوبوس می ایستد بیش از حد مواجه شده اند ضرر و زیان است.

اگرچه 100 درصد بهره برداری از اتوبوس ها به جز یکشنبه مشتریان متوقف نمی شود در این رسانه ها بر خلاف قبل که آنها ترجیح می دهند برای رفتن به خانه برای خوردن و نوشیدن.

"امروز دولت KSRTC اتوبوس ایستاده صاحبان فروشگاه ها در' انجمن در حال ملاقات با وزیر حمل و نقل اصرار او را به چشم پوشیدن اجاره تا همه گیر است و زندگی عادی دوباره بازسازی شده است. ما را به یک تماس و پس از نتیجه جلسه شناخته شده است" گفت: یک نماینده از Mysuru KSRTC اتوبوس ایستاده صاحبان فروشگاه ها در' انجمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن