کالیبره پروازها به Mysuru به احتمال زیاد از مارس 25

MP Pratap Simha به دنبال افکار عمومی دوباره شروع عملیات پروازجزئی از سرگیری درون دولت خدمات قطار از فردا راه آ

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399
  • MP Pratap Simha به دنبال افکار عمومی دوباره شروع عملیات پرواز
  • جزئی از سرگیری درون دولت خدمات قطار از فردا
  • راه آهن رزرو از طریق IRCTC پورتال تنها و بلیط فروخته نخواهد شد در ایستگاه راه آهن

میسور/Mysuru: با دولت هند اعلام کرد که پروازهای داخلی و هوانوردی عملیات از سر گرفته خواهد از مه 25 در یک کالیبره شده با شیوه ای دقیق خاص عملیاتی (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای مسافر حرکت و فعالیت را برداشت تا در میسور فرودگاه در Mandakalli.

"داخلی, عمران, حمل و نقل هوایی عملیات را recommence در یک کالیبره شیوه ای از مه 25. تمام فرودگاه و هوایی مطلع هستند به آماده شدن برای عملیات. دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای مسافر جنبش نیز به طور جداگانه صادر شده توسط وزارت ایم" هواپیمایی وزیر Hardeep سینگ پوری.

در این اطلاعیه آمده میان مرحله چهارم از مستند که اعمال شده توسط دولت به منظور مبارزه با رمان Coronavirus شیوع در کشور است. پرواز تجاری عملیات متوقف شده پس Mar. 25 وقتی که دولت برای اولین بار تحمیل مستند.

قبل از از سرگیری پرواز خدمات Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha خواسته است افکار عمومی بر این موضوع است. در یک Facebook live, پیام شب گذشته و پرداختن به خبرنگاران صبح امروز, نماینده مجلس گفت که 9 پرواز به و وپیش Mysuru به مقصد مانند Chennai, کوچی, حیدرآباد, Belagavi گوا و Kalaburagi توسط نیلی داد هوا و TruJet.

Bengaluru-Mysuru Alliance Air flight

"اتحاد هوا عمل حداکثر پروازها و آن را دنبال سیگنال سبز به کار پرواز. تصمیم گیری خواهد شد بر روی افکار عمومی. اگر مردم آماده برای پرواز ما بیش از حد آماده هستند تا شروع به عملیات" Simha گفت و افزود که مردم می توانند ساکت و نظرات خود را در Facebook صفحه و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. تا بعد از ظهر امروز بیش از 500 نفر پخش کرده نظرات خود را.

در میسور فرودگاه آماده سازی برای ترافیک هوایی است در نوسان کامل با تمیز کردن و د-عملیات وجین. "تصمیم به عمل پروازها به و وپیش Mysuru شده است منتقل به تمام هوا اپراتورها و ما منتظر تایید از آنها. اگر اپراتورها در حال حاضر ما آماده ارائه تمام امکانات مانند قبل" میسور فرودگاه مدیر R. Manjunath گفت: 'ستاره میسور.'

نسبی خدمات قطار از فردا

جنوب غربی راه آهن (SWR) تنظیم شده است تا حدی از سر درون-خدمات دولت به عنوان هیئت مدیره راه آهن به آن اشاره ای به اجرای دو قطار در کارناتاکا از 22 مه (فردا). دو قطار ویژه هستند بنگلور – Hubballi – Belagavi و Mysuru – بنگلور ویژه اکسپرس با توجه به سفارش صادر شده توسط SWR.

این خواهد بود که برای اولین بار درون دولت قطار به اجرا توسط راه آهن و پس از آن به حالت تعلیق خدمات مسافر با توجه به مستند. رزرو برای این قطار خواهد بود آنلاین از طریق IRCTC پورتال تنها و بلیط فروخته نخواهد شد در ایستگاه راه آهن.

"درون دولت قطار ویژه آغاز شده و در کارناتاکا. بنگلور – Belagavi و بنگلور – Mysuru بیان برای شروع با 100 درصد است. مسافران باید به کتاب بلیط آنلاین. این قطار کمک خواهد کرد که افرادی که رشته در طول مستند" وزیر امور خارجه برای راه آهن Suresh Angadi توییتی.

هر دو قطار عمل خواهد شد به طور کامل محفوظ قطار و سخت نگهداری اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای هیئت مدیره گفت. همه مسافران را به دنبال دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور خانه و وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

منطقه وزیر S. T. Somashekar MP Pratap Simha MLA L. Nagendra, DRM Aparna Garg و دیگر افسران ارشد از Mysuru بخش بازرسی Mysuru ایستگاه راه آهن این صبح است.

با در نظر گرفتن بخشی از سرگیری قطار مسافری خدمات از Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar MP Pratap Simha همراه با بخشی از راه آهن مدیر (DRM) Aparna Garg و دیگر افسران ارشد از Mysuru بخش بازرسی Mysuru ایستگاه راه آهن صبح امروز به سهام اثربخشی اقدامات احتیاطی گرفته شده اجتماعی را حفظ فاصله هنجارها و دنبال دیگر پروتکل ها و دستورالعمل ها.

DRM گفت: 'SOM' که Mysuru-بنگلور بیان خواهد شد MEMU (اصلی برق چند واحد) قطار با 14 صندلی ماشین است که می تواند حمل 104 مسافر در یک مربی است. شهرستان, ایستگاه راه آهن خواهد شد که یک ورودی و یک خروجی و تمام دستورالعمل ها را به شدت دنبال خواهد شد. دو قطار را اجرا خواهد کرد در تمام شش روز به جز روزهای یکشنبه او اضافه شده است.

قطار جزئیات

قطار شماره 06503 / 06504 KSR بنگلور – Mysuru – KSR بنگلور ویژه (شش روز در هفته):: آموزش ردیف 06503 KSR بنگلور – Mysuru ویژه خواهد ترک از KSR بنگالور در 9.20 هستم و وارد Mysuru در 12:45 ب. ظ در همه روز به جز جمعه. قطار خواهد شد که توقف در Kengeri, رمنگرا, Maddur, مندیا, Pandavapura و Naganahalli. در بازگشت مسیر قطار شماره 06504 خواهد ترک از Mysuru در 1.46 pm و وارد KSR بنگالور در 4 ساعت.

این بنگلور-Belagavi خدمات را ترک بنگالور در 8 هستم در هر دوشنبه چهارشنبه و جمعه به Hubballi در 3.25 ساعت و Belagavi ساعت 4.30 بعد از ظهر. در آن سفر بازگشت را ترک Belagavi 8 صبح در هر پنج شنبه و شنبه به Hubballi در 10.50 هستم برای رسیدن به بنگلور ساعت 4.30 بعد از ظهر. آن را متوقف می شود در Yeshwanthpur, Tumakuru, Arasikere, Birur, Chikkajajur, Davanagere, هریهر, رنبننور, هوری, Hubballi و Dharwad.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن