کالیفرنیا خانه ملت است و با توجه به بحث برانگیز تشخیص صورت لایحه

به عنوان معترضین مربع خاموش در برابر پلیس در سراسر کشور کالیفرنیا آماده یک لایحه است که می تواند گسترش دولت با

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

به عنوان معترضین مربع خاموش در برابر پلیس در سراسر کشور کالیفرنیا آماده یک لایحه است که می تواند گسترش دولت با استفاده از تشخیص چهره از جمله اهداف اجرای قانون.

معرفی شده به مجلس لایحه 2261 این لایحه ارائه یک چارچوب است که توسط شرکت ها و سازمان های دولتی می تواند از نظر قانونی شرکت در صورت به رسمیت شناختن ارائه آنها را به اطلاع قبلی.

این لایحه شده است در حال حرکت به آرامی از طریق قانونگذاری ایالتی از ماه فوریه و در نظر گرفته شده توسط مجلس تخصیص بودجه در این هفته. برای هواداران این مهم حفظ حریم خصوصی و اندازه گیری عنوان کردن شدید تر با استفاده از به طور گسترده ای در دسترس فن آوری است. اد Chau این مجلس که به معرفی این لایحه آن را به نام "دیر راه حل برای تنظیم استفاده از تشخیص چهره, تکنولوژی, تجاری, دولت محلی و سازمان های عمومی" در سرمقاله برای CalMatters در روز سه شنبه.

اما منتقدان از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از شمال کالیفرنیا -- می گویند این لایحه تنها به گسترش استفاده از فن آوری بیشتر است. به طور خاص آنها ادعا می کنند که فراهم کردن شرایط قانونی که بر اساس آن می توان تایید ممنوعیت آشکار شده است که در محل قرار داده و با تعدادی از کالیفرنیا شهرداری ها از جمله سان فرانسیسکو و اوکلند و برکلی.

مهمتر محلی ACLU فصل می گوید آن را بیش از حد آسان برای اسکن صورت کاربر بدون اجازه آنها و بدون رضایت مورد نیاز برای سازمان های دولتی و تنها حداقل الزامات مورد نیاز برای کسب و کار. "این لایحه دعوت استفاده از تشخیص چهره به انکار سلامت, مراقبت, مسکن, محصولات مالی و نیازهای اساسی گفت:" مت Cagle وکیل با آیتالله سیستانی از شمال کالیفرنیا گفت: در آستانه. "همه شرکت خواهد باید انجام دهید این است نگه داشتن یک انسان در حلقه (حتی در صورتی که انسان یکی از کارکنان این شرکت). به جای ارائه حفاظت واقعی به کالیفرنیا این لایحه را بیشتر به مخاطره می اندازد سیاه و سفید و قهوه ای مردم بیشترین آسیب COVID-19 و خشونت های پلیس."

پلیس با استفاده از تشخیص چهره به طور گسترده مورد انتقاد فعالان و محققان. یک 2019 مطالعه از جورج تاون مرکز در حفظ حریم خصوصی و تکنولوژی یافت می شود که پلیس اغلب مورد استفاده تجاری سیستم های نادرست یا جعلی خواندن چهره و یا پنهان تصاویر برای به دست آوردن نتیجه مورد نظر.

به روز رسانی 5:09PM ET: به روز شده با جدید نقل قول از آیتالله سیستانی-NC نمایندگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن