کمپین کاشت یک لاخ نهال

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی به گیاه یک لاخ نهال آن شده است تصمیم به توزیع 15,000 نهال از

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی به گیاه یک لاخ نهال آن شده است تصمیم به توزیع 15,000 نهال از Hasiru Mysuru مزرعهگفت: منطقه تعاونی اتحادیه رئیس جمهور H. V. Rajeev.

پرداختن مطبوعات در Hasiru مزرعه محل در اینجا در چهارشنبه Rajeev گفت که در تلاش برای ایجاد Mysuru یک شهر سبز,' یک جلسه با محیط زیست, طبیعت, دوستداران طبیعت و روسای سازمان های مختلف به ریاست Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji برگزار شد به تازگی و به دنبال پیشنهادات خود را در مبارزات انتخاباتی به گیاه یک لاخ نهال تصمیم گرفته شد. هزاران نهال توزیع شد در سال گذشته و در این سال 15,000 نهال خواهد بود توزیع او اضافه شده است.

ادامه Rajeev گفته بود که مسئولیت هر کس به یک محیط پاک برای نسل های آینده که هر فردی باید مسئولیت حفظ و حفاظت از طبیعت و افزود که بسیاری از درختان بودند که قطع در روزهای اخیر به دلایل مختلف که ممکن است منجر به عدم تعادل محیط زیست است. از این رو با همکاری سازمانهای مختلف کاشت و پرورش از یک لاخ نهال برداشته خواهد شد تا در مراحل. به کشتزارهای مبارزات Mysuru منطقه روزنامه نگاران انجمن (MDJA) اتحاد پیوست دستان با Hasiru Mysuru مزرعه, Rajeev گفت.

روپیه Dharmasthala توسعه روستایی, موسسه و Patanjali سازمان را کمک به کسانی که در نظر گرفته شده اند مسئولیت پرورش نهال برای سه سال, او گفت:, و اضافه کرد که او رشد کرده بود هزاران نهال در Hasiru Mysuru مزرعه در ننجنگود جاده با پول خرج کردن از جیب خود. نهال خواهد بود توزیع های مختلف سازمان ها و ادارات دولتی به کاشت و پرورش آنها.

نهال خواهد بود با توجه رایگان به هر کسی که طول می کشد تا مسئولیت کاشت و پرورش نهال برای سه سال Rajeev گفت و افزود که چند موسسات آموزشی و ادارات دولتی آماده بودند برای دریافت نهال کاشته می شود در محل خود به جشن Vanamahotsava. در این زمینه از روز جهانی محیط زیست جشن در ژوئن 5, نهال خواهد بود توزیع از امروز.

Rajeev گفت که شهردار سابق B. L. Bhyrappa کاشته و پرورش بیش از 5000 نهال در سراسر J. P. نگر است که منجر به پاک و محیط خوب است. در این سال نهال از 15 گونه از جمله عصرانه, انجیر هندی چریش honge و peepal رشد کرده است. شهردار سابق Bhyrappa, APMC و MUDA درخواست کرده اند برای 1000 نهال و توزیع فرایند را آغاز کرده است گفت: Rajeev.

DLSA به جشن محیط زیست روز فردا: منطقه خدمات حقوقی قدرت (DLSA) خواهد شد جشن روز جهانی محیط زیست با کاشت نهال در محل Malalavadi دادگاه در 9.30 صبح فردا (5 ژوئن).

DLSA عضو-وزیر B. P. Devamane گفت که برنامه راه اندازی خواهد شد توسط مدیر منطقه و جلسات قاضی Ramachandra D. Huddara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن