مرکز تحقیقات سازمان در آماده باش پس از استفاده از تلفن های ماهواره ای کشف شده در MM تپه محدوده

بنگلور: گزارش زیر که برخی از ضد ملی عناصر را با استفاده از تلفن های ماهواره ای در Gopinatham جنگل همراه کارنات

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

بنگلور: گزارش زیر که برخی از ضد ملی عناصر را با استفاده از تلفن های ماهواره ای در Gopinatham جنگل همراه کارناتاکا-Tamil Nadu, مرز, آینده تحت نر Mahadeshwara (MM) تپه محدوده به ضبط تصاویر از نقاط استراتژیک و تحقیقات سازمان مانند امنیت داخلی نیروی ضد Naxal نیروی (ANF) و هوش بال از هر دو دولت مرکزی و دولت قرار داده شده است در آماده باش در منطقه است.

این سازمان همچنین از آغاز تحقیقات به چه کسی می توانست با استفاده از ماهواره مبتنی بر گوشی های که ممنوع است در کشور است. این سازمان در حال کاوش در زوایای مختلف از جمله احتمال دخالت Naxalites ترور سازمان و یا ضد اجتماعی ،

Chamarajanagar SP H. D. Anandkumar گفت: این خبرنگار که او آمده است بدانید که استفاده از آن ممنوع تلفن های ماهواره ای در Gopinatham جنگل های آینده تحت MM تپه محدوده. بیان کرد که اگر چه درست است که تلفن های ماهواره ای استفاده شده است در جنگل او گفت که در حال حاضر آن را نمی توان گفت که آیا این گوشی استفاده شده است Naxalites. تنها پروب است که آغاز شده است می تواند نشان می دهد سازمان یا گروه است که ممکن است مخفیانه با استفاده از تلفن ماهواره ای در جنگل های محدوده, او گفت:.

و اشاره کرد که همچنین ممکن است یک امکان است که گردشگران خارجی که برای بازدید از جنگل ممکن است از آن استفاده کرده اند او با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای خارجی وعده داده شده است که شهروندان خود را به استفاده از تلفن های ماهواره ای. کاوشگر آژانس به دنبال این زاویه بیش از حد به عنوان گردشگران خارجی ممکن است با استفاده از تلفن در اینجا نیز از تمرین. اما تکمیل مداوم پروب را پرتاب نور در طبیعت و هدف از استفاده از تلفن ماهواره ای در جنگل محدوده او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن