CFTRI نشانه تفاهم نامه با Schevaran Labs

برای توسعه کارآمد و سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه محصولات با کیفیت ارسال-COVID میسور/Mysuru: CSIR-مرکزی

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

برای توسعه کارآمد و سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه محصولات با کیفیت ارسال-COVID

میسور/Mysuru: CSIR-مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI), Mysuru است امضا تفاهم نامه با Schevaran آزمایشگاه Pvt. Ltd. Mysuru در 29 مه سال 2020 ساخت راه رو به جلو برای همکاری در راه به سمت توسعه بهداشت شخصی و تمیز کردن و مربوط به محصولات صنعتی و راه حل.

در این پست COVID سناریو هر دو سازمان باید احساس نیاز به بیشتر کارآمد و سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه محصولات با کیفیت در بازار و همکاری خواهد بود بسیار مفید در رفع چالش های در حال ظهور.

در طول مستند دوره CSIR-CFTRI تحویل بیش از 30 تن از ready-to-eat (RTE) مکمل های غذایی و طعم آب به کارگران مهاجر در سراسر کشور در کاهش درد و رنج مردم است.

بیشتر دست sanitisers آماده شده در آزمایشگاه به عنوان هر که دستورالعمل توزیع شد به دولت های منطقه و دیگران.

این موسسه همچنین برنامه ریزی راه حل های نوآورانه برای ترویج روستایی entrepreneurships با دخالت FPOs دولتي زنان گروه خود کمک و به آدرس معکوس مهاجرت به سمت کشور. اگر چه تمرکز اولیه خواهد بود حمایت پایدار مواد غذایی شرکت CFTRI نیز بررسی پتانسیل کیفیت مواد ضد عفونی کننده و مقرون به صرفه sanitisers بر اساس عصاره های گیاهی برای ایجاد اشتغال ،

Mysuru مبتنی بر Schevaran آزمایشگاه در سال 1988 تاسیس شد در زمانی که هند هنوز در مراحل ابتدایی یا بدوی در منطقه از, پاک, محیط زیست و همچنین فکر می کنم از کیفیت و بهداشت محصولات. نقشه کشی به صورت موازی با سناریو امروز زمانی که سام جریان آغاز شده Schevaran Labs در راه درست شد راه اندازی سناریو بازار در حال حاضر اما با هیچ پشتیبانی از امروز.

یک پیشرفت مداوم بیش از گذشته 32 سال است در کروشه Schevaran هند به عنوان پیشرو و بزرگترین تولید کننده بهداشت و تمیز کردن محصولات با موفقیت در B2B و B2C بخش است. لازم R&D پشتیبانی ارائه شده توسط Schevaran مرکز نوآوری. علاوه بر فعالیت های CSR با بهداشت شخصی مدرسه, کمپین Schevaran منتقل شده پیش رو در مبارزه با COVID-19 ارائه مقدار زیادی از sanitisers به دولت محلی منطقه برای استفاده توسط رزمندگان خط مقدم.

با غرور و افتخار می توان گفت که فرایند تفکر Schevaran آغاز 32 سال به واقعیت تبدیل شده است امروز با 'تمیز کردن و بهداشت' داده می شود اولویت با دولت اتحاد همراه با تاکید بر " را در هند و اعتماد به نفس.'

صحبت به مناسبت دکتر Raghavarao مدیر CSIR-CFTRI گفت که CFTRI خواهد بود مشتاق شامل صنعت از مراحل اولیه توسعه محصول در حالی که انجام این مشتری آرمان صنعتی و زنده ماندن. او همچنین گفت که شرکت نام تجاری یکی از امیدوار کننده راه برای موفقیت تجاری نوآوری به طور مستقیم از آزمایشگاه به بازار است.

سام جریان MD Schevaran Labs گفت که با همکاری آزمایشگاه ملی کمک خواهد کرد که ایجاد یک پلت فرم قدرتمند برای ترویج نوآوری و فعال متنوع بخش صنعت نسبت به دستیابی به نظافت و بهداشت در شکل واقعی. در واقع این تاثیر بیشتر خواهد بود در صنایع غذایی بخش که طلیعه چیزی بودن در بهتر استانداردهای بهداشتی از طریق سفارشی فرمولاسیون.

ب رد و بدل شد در حضور دکتر T. N. Bhavanishankar مدیر Schevaran مرکز نوآوری و Dr. K. N. Gurudutt, Dr. M. C. Varadaraj و آنا جریان از Schevaran همراه با دانشمندان از CFTRI.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن