Chamundeshwari و Uttanahalli معابد بسته برای جانبازان در جولای 13, 14 و 17

میسور/Mysuru: به عنوان یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus) منطقه دولت ممنوع ورود جان

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

میسور/Mysuru: به عنوان یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus) منطقه دولت ممنوع ورود جانبازان به Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه و تریپورا Sundari Amma معبد در Uttanahalli در taluk در جولای 10, 13, 14 و 17.

در دستور صادر شده در پنجشنبه معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که با توجه به ایمنی و سلامت مردم ورود جانبازان به هر دو معابد ممنوع شده است در جولای 10 و 17 (Ashada جمعه ها) 13 ژوئیه (Chamundeshwari Vardhanti) و روز بعد (July.14).

اشاره به این که قبلی 6 ژوئن منظور ممنوعیت ورود جانبازان به Chamundi تپه معبد در روزهای شنبه و یکشنبه ادامه خواهد داد DC گفت که تنها ساکنان Chamundi تپه اجازه خواهد داشت در بالای تپه در این روز است. همچنین ورود و وسایل نقلیه خصوصی (محرومیت که از ساکنان محلی و خدمات اضطراری) ممنوع, به تپه. به همین ترتیب این مراحل را از پای تپه به بالا بسته است برای جانبازان در این روزها DC گفت.

Abhiram G. Sankar بیشتر گفت: تهیه و توزیع Prasadam مجاز نیست در معابد دو تا سفارشات بیشتر. این کشیش معبد می توانید انجام معمول مراسم در حضور معبد کارکنان او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب