Cheluvamba بیمارستان مهر و موم شده

میسور/Mysuru: دولت-اجرای Cheluvamba بیمارستان مهر و موم شده و به عنوان یک زن که تحویل یک نوزاد در شب گذشته است

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

میسور/Mysuru: دولت-اجرای Cheluvamba بیمارستان مهر و موم شده و به عنوان یک زن که تحویل یک نوزاد در شب گذشته است قرارداد COVID-19. بیمارستان است و به احتمال زیاد امروز باز شب یا فردا صبح پس از تکمیل ضد عفونی و sanitisation.

زن بستری شد Cheluvamba بیمارستان دو تا سه روز عقب و طبق پروتکل همه زنان باردار بستری در هر بیمارستان دولتی در Mysuru به معرض اجباری سواب گلو آزمون. این زن نمونه جمع آوری شد دو روز عقب بودند و به آزمايشگاه ارسال گرديد. به طور کلی وجود راش در آزمایشگاه دو روز طول می کشد برای به نتیجه می رسند.

زن اما رفت و به کار در شب گذشته و تحویل یک نوزاد در 9.30 pm. به طور همزمان نتایج خود را بیش از حد وارد شب گذشته و پزشکان مطلع شدند مورد زن تست مثبت است. پس از درمان اولیه ارائه شده به neo-مادران پس از وضع حمل در بيمارستان بانو و کودک بودند معطوف به تعیین COVID زنان و زایمان بیمارستان در Jayalakshmipuram.

وجود بیش از 80 تا 100 نفر در بخش بعدی به بخش کار و همه آنها را منتقل شبانه برای کودکان بلوک در نزدیکی Cheluvamba بیمارستان. کار این بخش و دیگر بخشهای عمومی در مجاورت شده اند مهر و موم شده و در حال sanitised. حتی کل ساختمان و محوطه بیمارستان بیش از حد در حال ضد عفونی. کارکنان مراقبت های بهداشتی درمانی است که با کمک زن در تحویل هستند در معرض خطر قرار گرفتن در معرض ویروس به عنوان آنها با پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی.

به عنوان یک احتیاط و طبق پروتکل سواب گلو آزمون از تمام دیگر 80 تا 100 بیماران جدید خود را به دنیا نوزادان و مادران به شود در Cheluvamba بیمارستان انجام خواهد شد و آنها مرخص خواهد شد تنها در صورتی که نتایج آزمون آمده منفی است. به عنوان بیمارستان مهر و موم شده و در حال حاضر در صورت وجود هر گونه اورژانس تحویل موارد بیماران خواهد بود منتقل شده به بیمارستان زنان و زایمان در Jayanagar و Nazarbad, سلامت, مقامات گفت.

دیروز تحویل در تمام پنج COVID-19 مثبت زنان در تحویل نوزادان در Mysuru منطقه و دو بیشتر زنان در حال انتظار برای تحویل امروز یا فردا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن