چهار مبل شنی در اینجا فهرست شده 4 مبل شنی تاکتیک همه به آن اعتقاد دارند. کدام یک را مطلوب؟

مبل های شنی بسیار راحت هستند و برای اینکه بخواهید زمان زیادی را صرف نشستن کنید بسیار مناسب خواهد بود . ارائه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل های شنی بسیار راحت هستند و برای اینکه بخواهید زمان زیادی را صرف نشستن کنید بسیار مناسب خواهد بود . ارائه میدهد تنها کافیست با نمایندگیهای فروش مبل شنی اینتکس تماس گرفته و مشکل خود را با آنها مطرح کنید. برای خرید مبل شنی ، فروش مبل شنی و مطلع شدن از قیمت مبل شنی و خرید مبل هپی چیر و خرید بین بگ کافیست ابتدا مدل مورد نظر را در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس سفارش داده تا در صورت آماده نبودن مدل مورد نظر اقدام به تولید در کوتاه ترین زمان برای شما شود. با وجود اینکه بین بگ ها رویه های ضخیم و مقاومی دارند اما تنوع رویه و طرح های آنها در مقایسه با مبل هپی چیر intex کمتر بوده و مدل هایی را رویه چرم و مواردی از این قبیل در طرح ها و تولیدات سازندگان بین بگ وجود ندارد. به همین دلیل بین بگ ها بر خلاف مبل شنی پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. بیشتر ایرانی ها علاقه زیادی به این دارند که روی مبل دراز بکشند، بین بگ با ساختاری که دارد، باعث می شود خود به خود روی آن دراز بکشید و در راحت ترین شرایط به سر ببرید.

اصل تولید مبل های شنی به کشور ایتالیا باز می گردد، این نوع مبل ها به دلیل وجود گرانول و یونولیت بسیار نرم و راحت و منعطف می باشند و به هر شکلی که روی آن بنشینید دقیقا فرم بدن شما را پر خواهد کرد. پس از تولید می توایند به صورت حضوری و یا با سفارش خود برای شما در سراسر کشور ارسال شود. معمولا خرید حضوری برای انتخاب مبل شنی و پیدا کردن محصول مورد نظر شما از نظر رنگ و شکل آن زمان زیادی را میگیرد و باعث به هدر رفتن وقت میشود. کاور رویی مبل شنی را با دقت جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید بعد از شستشوی کامل و خشک کردن ، آن را دوباره بر روی آستری قرار دهید . مبل های شنی از جنس بدنه پارچه ای مخملی بسیار نرم و لطیف تشکیل شده و دیگر مدل های آن از پاچه فوم مصنوعی ساخته و تولید میشوند داخل مبل های شنی یک آستر وجود دارد که مواد داخل مبل شنی در داخل فوم ریخته میشود در انتهای کیسه یا آستر یک زیپ تعبیه شده به طول ۸۰ سانتی متر که میتواند از ریختن مواد به بیرون از مبل جلوگیری کند رویه مبل نیز بر روی آستر کشیده میشود تا مبل شکل بگیرد استفاده از مبلهای شنی حس بسیار آرام و لذت بخشی را به فرد منتقل میکند که استفاده از آن را با هیچ مبل دیگری نمیتوان مقایسه کرد.

به طور دقیق ابعادی که مبل شنی بزرگسال دارد برابر با ( قطر : 110 سانتی متر ، ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد برای همین می توانیم بگوییم که طراحی آن تقریبا به صورت گرد می باشد . این رویه نرم و راحت تا مقدار بسیار زیادی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت خواهد کرد که نوعی مزیت کاربردی برای آنها محسوب می شود. هم چنین این رویه استحکام زیادی در برابر ضربه دارد و با وارد شدن ضربه و برخورد اشیا، دچار آسیب نمی شود. ساسها فقط در هنگام خونخواری به طرف انسان میروند و برخلاف ککها و شپشها مدت زیادی روی انسان باقی نمیمانند یعنی بعد از خونخواری محل را ترک میکنند. با نشستن بر روی مبل شنی این مبل فرم می گیرد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید . پس به راحتی از مبل شنی بزرگسال خود استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید .

Data h as  be en generated wi th the he​lp  of GSA  C​ontent  Generator D᠎emov ersion.

در صورت آسیب دیدن به بدنه آن به راحتی میتوانید این مبلها را تعمیر کنید. شما می توانید با مراجعه به این سایت که یکی از معتبرترین مراکز فروش مبل شنی ارزان شناخته می شود، بهترین مبل های شنی را خریداری کنید. مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد. مبل هپی چیر اینتکس و مبل یونولیتی و مبل شنی یونولیتی و فیبری در واقع یکی از پر طرفدار ترین مبل هایی بوده که همیشه دارای طول عمر بالایی می باشند از همین رو با هزینه مناسب می توان اقدام به خرید مبل هایی کرد که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند. این مواد در مدل های مختلف ایرانی و یا خارجی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده شده که به مراتب مدل های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند اما در عوض طول عمر بالایی خواهند داشت به همین دلیل نیاز به تعویض سریع نخواهد بود اما مواد یونولیتی ایرانی بعد از یک الی چند ماه نیاز به شارژ کردن خواهد بود اما پس از آن مبل شنی مورد نظر خود فرم بهتری به خود خواهد گرفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن