Chrome پرکن است امن تر و راحت

گوگل به روز رسانی آن در مرورگر کروم به شما اجازه به طور خودکار وارد کنید و ذخیره رمزهای عبور و اطلاعات کارت اع

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

گوگل به روز رسانی آن در مرورگر کروم به شما اجازه به طور خودکار وارد کنید و ذخیره رمزهای عبور و اطلاعات کارت اعتباری را به اشکال بیشتر به راحتی و ایمن این شرکت اعلام کرده است. این مرورگر در حال حاضر خواهد شد با استفاده از تأیید هویت بیومتریک مانند اثر انگشت برای تکمیل خودکار اطلاعات کارت اعتباری و بدون نیاز به درخواست خود را سه رقمی CVC هر زمان و یک کادر محاوره ای به شما اجازه انتخاب کنید از یک لیست از حساب ذخیره اطلاعات کاربری برای ورود به یک وب سایت بدون نیاز به شیر به صورت فردی در زمینه های.

و همچنین به عنوان ارائه راحتی هر دو ویژگی های طراحی شده برای انجام معاملات امن تر در وب است. بیومتریک امنیت باعث می شود آن را سخت تر برای کسی که به یک خرید آنلاین در صورتی که دسترسی به دستگاه شما است. شما هنوز هم نیاز به خود را وارد کنید CVC اولین بار به شما راه اندازی یک کارت اعتباری اما بعد از آن شما می توانید اعتبار با امنیت مانند اثر انگشت است.

با استفاده از Chrome برای ذخیره و وارد کردن کلمه عبور نیز امنیت خود مزایای بیش از به سادگی در تلاش برای ورود به آنها توسط حافظه (با استفاده از یک رمز عبور اختصاص داده شده مدیر گزینه دیگری است). برای مثال کلمه عبور می تواند پیچیده تر و منحصر به فرد برای هر سایت و یا خدمات (و آنها را سخت تر به حدس زدن) از آنجا که شما لازم نیست که به یاد داشته باشید آنها و بر خلاف یک انسان این نرم افزار همچنین می توانید به راحتی نمی توان فریب به ورود آنها به جعلی فیشینگ سایت گوگل می گوید.

جدید Chrome کارت اعتباری قابلیت تکمیل خودکار ایجاد حمایت خود را از WebAuthn یک بیومتریک احراز هویت استاندارد است. این همان فن آوری است که اجازه گوگل شروع به اجازه دادن به کاربران و ورود به برخی از خدمات خود را بدون نیاز به یک رمز عبور در تمام سال گذشته است.

گوگل می گوید این کارت اعتباری جدید ویژگی تکمیل خودکار در حال حاضر در دسترس بر روی ویندوز و مک. هر دو ویژگی های, از جمله رمز عبور پرکن گفت و گو خواهد شد نورد از برای کروم در اندروید در هفته های آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن