با استناد به زیان KSRTC اتوبوس ایستاده هتل ها تعطیل در سراسر دولت

میسور/Mysuru: خواستار مجموع چشم پوشی از اجاره بها تا ماه دسامبر در حساب شدید از دست دادن کسب و کار با توجه به

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

میسور/Mysuru: خواستار مجموع چشم پوشی از اجاره بها تا ماه دسامبر در حساب شدید از دست دادن کسب و کار با توجه به COVID-19 pandemic, هتل ها, رستوران ها و نانوایی ها و دیگر eateries عملکرد از KSRTC اتوبوس می ایستد در سراسر کشور را تعطیل نامحدود با اثر از امروز.

پس از یک تماس از بنگالور مبتنی بر فدراسیون KSRTC (از جمله BMTC, NWKRTC & NEKRTC) اتوبوس ایستاده مجتمع تجاری مستاجران هتل ها و نانوایی ها در این شهرستان و شهری زیر اتوبوس می ایستد در Mysuru را بسته فروشگاه.

صحبت کردن به ستاره میسور صبح امروز رئیس فدراسیون M. V. Raghavendra رائو گفت که هتل ها و نانوایی ها و دیگر مغازه های کوچک عملکرد از مجتمع تجاری متصل به KSRTC اتوبوس می ایستد در سراسر کشور شده اند رنج گسترده ضرر و زیان با توجه به فقیر پاسخ از مردم پس از شیوع مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر.

و اشاره کرد که بسیاری از مدیران هتل ها سرمایه گذاری مبالغ زیادی از پول برای هتل های در حال اجرا در اتوبوس می ایستد رائو گفت که فقیر مسافر پاسخ باعث ضرر و زیان بزرگ برای آنها است.

اشاره به این که به سختی چند مسافر را می توان در اتوبوس می ایستد او گفت که مردم به نظر می رسد بیش از حد ترس از ویروس مرگبار است. "فقیر حمایت توسط مسافران و مشتریان دیگر است و ضربه شدید به انتظار از مدیران هتل ها که امیدوار بود برای بهتر به مشتریان به شرح زیر پاسخ آرامش در مستند محدودیت. اما این است که نه می تواند و KSRTC مقامات باید برای نجات خود waiving کردن کل اجاره بها تا ماه دسامبر این سال" او نگهداری می شود.

این KSRTC مقامات پرداخته اند یکی دیگر از ضربه به هتلداران با ارسال یک اخطار درخواست آنها را به پرداخت اجاره بها از مارس 19 تاریخ که KSRTC از سر اتوبوس-خدمات پس از مستند تا 30 ژوئن است که چیزی جز مسخره, او گفت:, و اضافه کرد که آن را تبدیل به غیر ممکن است برای آنها را به پرداخت اجاره بها در این افسرده وضعیت که در آن هیچ کسب و کار.

اصرار به KSRTC به چشم پوشیدن اجاره کامل حداقل تا ماه دسامبر رائو گفت که مقامات باید هر دو چشم پوشیدن اجاره و یا بازگشت به سپرده های خود را به طوری که آنها می تواند به تخلیه.

تصریح می کند که آن را تبدیل به بسیار دشوار است برای اجرای کسب و کار از KSTRTC اتوبوس ایستاده مجتمع و ضمایم او گفت که هیچ سوال از بازگشایی هتل ها در اتوبوس می ایستد تا زمانی که تقاضای خود را برای اجاره چشم پوشی است ملاقات کرد.

در ضمن N. S. Gopalakrishna اجرا می شود که یک هتل در شهر اتوبوس ایستاده مجتمع گفت: ستاره میسور است که او بسته هتل خود را پس از یک تماس از بنگالور مبتنی بر فدراسیون است که خواستار اجاره کامل چشم پوشی تا دسامبر.

این ادعا که به سختی چند مسافر می تواند دیده می شود, در شهرستان, اتوبوس, ایستادن در هر نقطه ای از زمان او ادعا که اتوبوس کارکنان را ساخته اند آن را یک عمل به شعله ور مسافران خارج از اتوبوس ایستاده و این عامل خیلی کمک کرده به مشتری فقیر حمایت برای هتل خود را.

اشاره به این که او نوشته است به KSRTC بخشی کنترلر به دنبال اجاره چشم پوشی کامل با توجه به مشتری فقیر بلند او گفت که او در سمت چپ با هیچ گزینه ای غیر از به تعطیل, فروشگاه, حداقل به طور موقت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن