شهرستان تمام مجموعه برای CET امتحان فردا آغاز

بیش از 10 ، 000 دانش آموزان از منطقه به نظر می رسد میسور/Mysuru: این CET (آزمون ورودی مشترک) برای ورود به دوره

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

بیش از 10 ، 000 دانش آموزان از منطقه به نظر می رسد

میسور/Mysuru: این CET (آزمون ورودی مشترک) برای ورود به دوره های حرفه ای (محرومیت های پزشکی و دندانپزشکی دوره های آموزشی) در کارناتاکا مانند B. E / B. Tech, کشاورزی و باغبانی و شیلات و داروسازی برگزار خواهد شد در تاریخ 30 و 31 در 26 مرکز در سراسر منطقه از جمله 20 در شهر.

این اعلام در Facebook live, صفحه, معاون کمیساریای Abhiram G. Sankar گفت که در مجموع 10,368 دانش آموزان خواهد شد و ظاهر شدن برای امتحانات.

اشاره به این که با توجه به COVID-19 یک مرکز راه اندازی شده است و در همه taluk مقر منطقه برای اولین بار او گفت که این آزمون برگزار خواهد شد با تمام پیشگیرانه و اقدامات ایمنی در محل.

حاکی از این است که تمام این مراکز شده اند کاملا sanitised و همه دانش آموزان را ملزم به پوشیدن اجباری ماسک صورت حفظ فاصله فیزیکی و با استفاده از دست sanitisers او گفت که دانش آموزان را مجبور به انجام حرارتی غربالگری قبل از ورود به سالن امتحان.

و اشاره کرد که دانش آموزان نیاز به وارد در حوزه مربوطه خود را امتحان مرکز دو ساعت قبل از شروع امتحان دی سی گفت که زیست شناسی و ریاضیات آزمون برگزار خواهد شد و فردا (30 جولای) و شیمی و فیزیک در ژوئیه 31.

برجسته سازی اقدامات انجام شده برای صاف و امن انجام امتحان Abhiram Sankar گفت که سه تن از دانشجویان در این منطقه که مورد آزمایش COVID مثبت پیش از امتحان خواهد شد مجاز به نوشتن این آزمون در KSOU علمی Bhavan در Mandakalli که COVID مرکز مراقبت در حضور یک invigilator دو پزشکان و سایر کارکنان پزشکی. همچنین این دانش آموزان گرفته خواهد شد در یک آمبولانس از محل اقامت خود به مرکز, او گفت:.

اعلام کرد که 10 مسیرهای مشخص شده برای تحویل مقالات سوال به آزمون مراکز گفت که prohibitory سفارشات در بخش 144 CrPC شده است کلمپ در 200 متر شعاع تمام آزمون مراکز و همه ثابت مغازه ها در مجاورت خواسته شده است به تعطیل در هر دو روز. آزمون برگزار خواهد شد در دو جلسه (ساعت 10.30 صبح به 11.50 هستم و 2.30 pm-3.50 ساعت) در هر دو روز او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب