شهرستان جشن jarrod magan Nalwadi Krishnaraja Wadiyar را Jayanti

میسور/Mysuru: دولت های منطقه در ارتباط با کانادا و فرهنگ بخش سازماندهی کرده بود jarrod magan Nalwadi Krishnara

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دولت های منطقه در ارتباط با کانادا و فرهنگ بخش سازماندهی کرده بود jarrod magan Nalwadi Krishnaraja Wadiyar's 136 Jayanti جشن در K. R. دایره این صبح است.

همکاری و Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekar ارائه اهدای گل و ادای احترام به مجسمه Nalwadi در دایره حضور MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra و G. T. Devegowda شهردار Tasneem Dy. شهردار C. Sridhar معاون کمیسر Abhiram G. Sankar شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta, MCC کمیسر Gurudatta Hegde و دیگران.

وزیر بعدها در زمان Jayanti جشن های برگزار شده توسط Ursu, Mandali Sangha در Sangha محل در Tyagaraja جاده ها است.

صحبت در این مناسبت او گفت که Wadiyar فروخته شده بود زیور آلات برای ساخت KRS سد و امروز او دلیل اشتغال lakhs از مردم آن کشاورزی بانک یا دانشگاه. مردم از همه دسته کردم و اشتغال است.

Urs Mandali Sangha و کاخ هیئت مدیره

به مناسبت Urs Mandali Sangha ارسال یک یادداشت به منطقه وزیر به شکل Urs رفاه مدیره. Urs اعضای جامعه باید پست در انجمن و شرکت های بزرگ.

در پاسخ به این, وزیر مطمئن است که تمام خواسته های خود خواهد بود را به اطلاع وزیر.

MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra, Corporator B. V. Manjunath Sangha جمهور S. Lingaraje Urs معاون رئیس جمهور N. B. Sharathraje Urs, Malleraje اورس و دیگران حاضر بودند.

میسور کاخ هیئت مدیره بیش از حد جشن Nalwadi را Jayanti با ارائه اهدای گل و ادای احترام به یک پرتره از Wadiyar در کاخ محل. Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar قصر مدیره Dy. مدیر T. S. Subramanya و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن