شهر دادگاه دوباره شروع به کارکرد پس از دو ماه

تنها 10 مورد گرفته شود تا هر روز در هر دادگاه سالن میسور/Mysuru: پس از یک فاصله دو ماه پس از در سراسر کشور CO

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

تنها 10 مورد گرفته شود تا هر روز در هر دادگاه سالن

میسور/Mysuru: پس از یک فاصله دو ماه پس از در سراسر کشور COVID-19 ناشی مستند به دادگاه شهرستان (شهر و منطقه دادگاه های پیچیده و Malalawadi دادگاه) دوباره باز به حالت عادی بود ،

دادگاه اعلام کرده بود یک روز تعطیل در ماه مارس پس از آن به COVID-19 مستند و تنها در موارد فوری گرفته شد تا در طول این دوره است.

پس از یک جهت از کارناتاکا بالا, دادگاه, دادگاه دوباره باز امروز و تنها 10 مورد گرفته خواهد شد تا هر روز در هر یک از دادگاه سالن در دو دادگاه در Mysuru.

این موارد گرفته شود تا برای روز اطلاع داده خواهد شد در هیئت مدیره قرار داده تا در اصلی ورود به دروازه از دادگاه و همچنین در ورود به سالن دادگاه. دیگر از قاضی دادگاه کارکنان و مدافع که زمینه Vakalatnama برای این مورد شنیده می شود دیگر افراد مجاز در داخل سالن دادگاه.

هیچ ورودی برای طرفین دعوا مشتریان از طرفداران و اعضای دیگر ، اجتماعی فاصله و دیگر مستند هنجارهای مانند پوشیدن ماسک و استفاده از دست sanitisers به شدت به دنبال آن در دادگاه سالن.

پس از ورود به دادگاه محل طرفداران ملزم به انجام حرارتی غربالگری و استفاده از دست sanitisers اجباری است. همچنین دست sanitisers نگهداری می شوند در هر دادگاه سالن به عنوان یک اندازه گیری ایمنی.

وسایل نقلیه تنها قضات و کارکنان دادگاه مجاز در داخل دادگاه محل. طرفداران و مشتریان طرفین دعوا و دیگر اعضای عمومی مورد نیاز برای پارک وسایل نقلیه خود را در فضای خارج از ساختمان دادگاه.

در همین حال یکی دیگر از توسعه دادگاه Nos. 5,6 و 7 شروع عملکرد از دادگاه جدید سالن در Malalawadi دادگاه مجتمع واقع در پشت بیمارستان آپولو شروع از امروز.

قبل از بازگشایی هر دو دادگاه مجتمع به طور کامل تمیز و sanitised.

پلیس به رهبری Lakshmipuram بازرس Gangadhar, Ashokapuram بازرس Manjunath و V. V. Puram بازرس ترافیک Aruna Kumari ارائه امنیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب